Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen näköjään ainoa, joka täällä itkee ja raivoaa.. No pakko purkaa: Tänään aamulla räjähti taas ja mies lähti ovet paukkuen töihin
.. huomautti mun suurpiirteisyydestä, (jättää esim suoritusrauta roikkumaan, niin että se johto on ohikulkiessa jaloissa!?) ja siitä mä sitten että on sulla murheet, pitäisit txxx kiinni, jos ei muuta sanottavaa ole.. etc
ja sitten tuli tulva - tietenkin. Että tämmöinen tapaus tällä kertaa.. menen --> 
..siis mitä tulee myös tuen puutteeseen ja oman mielipiteen tuominen esiin. Monesti olen miettinyt, kuinka paljon helpompaa olisi, jos toinen olisi rauhallisempi temperamentiltaan - mutta ei. Veikkaan, että tämä yhteinen piirre on pitänyt myös meitä yhdessä, mutta joka samalla repii riitatyyppisissä tilanteissa vereslihalle. Tulta ja tappuraa..Mä olen kyllä itkenyt joka päivä tässä viikon sisään. Ehkä tänää on parempi päivä :) On ollut myös aika poikkeuksellisen myrskyisää. Suunta on pakko olla nyt ylös
Tsemppiä ! Koitetaan keskittyä tekemään kaikkea sellaista, mikä tuottaa hyvää mieltä - itselle (ja samalla vaaville) 

Ja koko ajan saa olla vahtimassa tota pienempää, ettei se mee pissalle johonkin. Omat on koirani, mutta perhana, että ottaa päähän tässä vaiheessa, kun ei todellakaan jaksaisi pukea ulkovaatteita päälle, saatikka sitten kumarrella turhia noiden koirien hihnojen laitossa ja poisotossa & tassujen kuivaamisessa. Sit kun vähän yritän lepuuttaa itteäni sohvalla, ne änkee ihan kiinni ja vitisee...älkää nyt vaan sanoko, että se meinaa et synnytän kohta...
Kylläpä on pienet murheet saaneet suuret mittakaavat!!!