Vähän itsestä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pirpana5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä 22-vuotias kaksi viikkoa naimisissa ollut ensiodottaja pääkaupunkiseudulta, jonka mies on töissä juuri seuraavat 9 kuukautta 600 kilometrin päässä.

Minipillereistä huolimatta ei kuukautisia alkanut kuulua ja muutenkin oli jotenkin ... erilainen... olo. Testi käteen ja tadaa, kaksi viivaa.
Itsellä on itkukauhupaniikki kun kamala raskaus- ja synnytyspelko ja ei todellakaan ollut aiottu. Mutta mies pelasti sanomalla "Eihän se suunniteltu ole, mutta rakastettu on! Selviämme mistä vain!" :Heartred Niin siis toivomme!

Elämä voittaa vielä. Nyt lähden ostamaan jäätelöä, käperryn sohvannurkkaan itkemään ja katsomaan huonoa elokuvaa.:confused:

Baduu toivottavasti raskaus sujuisi hyvin ja äidin vaistot/hormoni huurut astuisi kuvaan ja tulisi tunne, että näin on hyvä ja tarkoitettu. Ihanaa, että uskaltauduit tänne foorumille, sillä täältä saa kyllä aivan mahtavaa tukea :Heartpink varsinkin, kun miehesi on nyt juuri koko raskausajan noin pitkällä :sad001

Baduu, tsemppiä kovasti! Kyllä se elämä tosiaan voittaa vielä. :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Moi!

Täällä ensimmäistään odottava 27v nainen Helsingistä. Mies on 26v, ja takana on reilu pari vuotta yhteistä taivalta. Kotoa löytyy jo valmiiksi koira ja kissa, ja lapsi on todella odotettu tulokas. :) Tällä hetkellä opiskelen töiden ohessa, hoitoalalla olen. Opinnot jäävät pahasti kesken, mutta ei itseasiassa haittaa ollenkaan, kun on kuitenkin jo valmiina ammatti alla. :)

Laskettua aikaa ei vielä tiedetä, koska pillerit jätin pois touko-kesäkuussa eikä sen tyhjennysvuodon jälkeen ehtinyt kierto tasaantua, ja ensimmäisen plussan tein 27.8. Digitesti näytti viikkoja 2-3 (=4-5) 29.8. Perjantaina soitin neuvolaan ja sain ekan ajan 9.9., mutta maanantaina ne soittivat mulle ja kysyivät, josko haluaisin varhaisultraan selvittelemään otuksen viikkoja, ja huomen aamulla on sitten meno sinne! :) Jänskättää vähän, onneksi mies pääsee mukaan. Mutta lapsen ois tarkoitus syntyä huhti-toukokuussa, ainakin näin uskon. Huomenna sitten selviää, olenko vallan väärässä ryhmässä! :)

Sullahan on jännät paikat evtyli :) Mäki haluisin jo niin kovasti ultraan, mut edellisistäki se alkuraskauden ultra on ollu rv9+1 joten sitä odotellessa. Tosin en oo neuvolaaka vielä soittanu, meinaan malttaa ensi viikkoon.

Hei,
olen 28 vuotias ja mies 31. Naimisissa ollaan oltu vuodesta 2008 ja ensimmäistä lasta on yritetty jo 8v10kk ja elämäni ensimmäinen plussa piirtyi testiin tiistai iltana. ollaan oltu julkisella puolella lapsettomuus hoidoissa ja tämä viimeisin hoito olis ollut viimeinen julkisella. Sen jälkeen olisi yksityiselle pitänyt mennä kokeilemaan luovutettuja soluja. Mutta hyvä näin että omilla tulin raskaaksi.
Kun vain ei tarvis pelätä mutta kun piinapäivät vaihtui piinaviikoiksi niin pelko kulkee tahtomatta mukana.

Meillä on kotona kaksi kissaa toinen on maatiainen ja toinen ragdoll joka valtaa tyynyn tai peiton ellei kerkeä itse sitä illalla valtamaan. Pihalla meillä on myös suomenajokoira, mies harrastaa metsästystä. Laskettu aika tarkentuu 9.9. kun käyn lapsetomuuspolilla varhaisultrassa. Ja sen jälkeen käyn joka viikko ultrassa kun osallistuin keltarauhasen toimintaan perustuvaan tutkimukseen, näen siis viikolle 14 asti vikottain onko kaikki kunnossa:)

muoks: jottei elämä olisi liian helppoa lisäksi on kilpirauhasongelmia: 09/10 todettiin liikatoiminta ja basedowin sairaus silmissä. ne saatiin puolen vuoden sisällä kuntoon kunnes 8/13 tuli kilpirauhasen vajaatoiminta mikä meinaa välillä muuttua liikatoiminnaksi. Kilpirauhasen vasta-aine arvot on jatkuvasti yli 1300 mutta sitä ei pysty millään hoitamaan. Itse joudun analysoimaan arvojani kun ei lääkäreitä kiinnosta ja niitä joita kiinnostaa ei ymmärrä.

Muokattu viimeksi:
Heips kaikille,täällä pian 27-vuotias äippä!

Naimisissa olen ollut pari vuotta ihanan miehen kanssa ja yhteisiä lapsia 2 (2v ja 10kk).Perheeseen kuuluu myös ihana 8-vuotias esikoiseni <3
Nyt odotellaan neljättä poikaa tai ensimmäistä tyttöä :)

Moikka! Täällä kirjottelee 22-vuotias ensimmäistä lasta oottava tyttöläinen. :greet025

Reilu kolmisen vuotta ollaan isännän kanssa oltu kimpassa, ja vauva on meille enemmän kuin tervetullut :love017
Ollaan maatilalla joten tartteehan niitä jatkajiakin että joskus pääsee eläkkeelle!

Mä vähän epäilen vähän että olikohan mulla viimekuukautiset semmoset "valekuukautiset" kun alkoi päivän etuajassa kun piti ja sitten kestikin päivän lyhyempään. Mutta näillä nyt mennään että la ois 1.5. :)
Tsemppiä kaikille:Heartbigred

Moi taas. :)

Tänään aamusta käytiin jännittyneinä varhaisultrassa - mutta mitään ei näkynyt. Tai siis, näkyi siellä jokin pussi (?! :D), joka oli kiinnittynyt kylläkin oikeaan paikkaan, mutta mitään varsinaista ei näkynyt. 2 viikon päähän saatiin uusi aika. :) Viikoiksi lääkäri arvioi 4+5, mutta sitten 2 viikon päästä saadaan varmempaa tietoa, että kohdussa on kaikki ok ja millä viikoilla mennään. Tämän mukaan la olisi siis 9.5. : 5 päivää omien synttäreideni jälkeen. :)

Yhdellä kaverilla on noin 1,5kk ennen mua laskettu aika. :D Aika hauska sattuma. Tänään olen jälleen malttamattomana katsellut kärryjä ym, ehkä vielä ei ole aika ostaa. ;) Tahdon vain innostua niin kovin heti, ja kaikki-mulle-heti-nyt -minä astuu esiin. :D

Nyt oon yövuoroissa töissä, ja väsymys on ihan järkyttävää. Olen kotona mennyt viimeaikoina petiin jo yhdeksän aikaan, ja eilen yritin väkisin valvoa myöhään, mutta nukahdin jo 22:30. Toivotaan, että näistä öistä selviän. :(

Minulla olisi myös 9.5 laskettu aika :D
Niin ja olen kohta 30, mies kohta 29..esikois poika minulla on 9v. ja lisäksi meillä on yhteinen 1v.7kk tyttö..ja moonta karvaisempaa lapsosta :D

Heipähei kaikille! :)

Minä olen 26-v nainen Savosta, mieheni minua jokusen vuoden vanhempi. Ensimmäistä kertaa elämässäni plussasin tällä viikolla, la 10.5. kuukautisten mukaan laskettuna. Yritystä takana muutama kk, joten hyvällä aikataululla tärppäsi! Naimisiin mentiin juuri elokuussa, lähes 4 vuotta yhteistä taivalta takana. Pikkuinen on hyvin tervetullut meidän keskuuteemme, kunhan kaikki vaan menisi hyvin. <3

Onnea odotukseen teille muillekin! :)

Täällä kirjoittelee 26vuotias pohjanmaalla asusteleva kahden lapsen (09/09 ja 08/11) äiti. Naimisissa ollut kohta 5vuotta, mentiin esikoisen ristiäisissä naimisiin.

Meillä on koira, kissa ja muutama lenmikkikana :)

Olin ajatellut jo kauan, että meille ei enempää lapsia, mutta kas vain tässä sitä taas ollaan :)

Meillä on jokainen tärpännyt ekasta kierrosta, eli ollaan siinä mielessä tosi onnekkaita.

Täällä kirjoittelee 20- vuotias, ennen lapsen syntymää täytänkin jo 21- vuotta. Perheeseen kuuluu mies, joka on 21-vuotias sekä kani ja koiranpentu, jonka saamme tämän kuun aikana. Tämä lapsi on meidän esikoinen :) Lasta olemme yrittäneet ~ vuoden verran ja nyt vihdoin plussa ilmestyi testiin! ♥
Me asustellaan päijät-hämeessä. Laskettu aika ei ole tarkka, raskauskiekosta katsottu ja se näytti 17.5.15, voihan se vielä muuttua suuntaan jos toiseen :)

Täällä puolestaan näemä palstan senioreihin kuuluva 37-vuotias rouva. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä koko aikuiselämä. Vähän aikaa sitten saatu plussa tikkuun on 3. eläissäni, mutta kaksi aiempaa paljastuivat hyvin nopeasti kemiallisiksi raskauksiksi, eli menkat tulivat ihan ajallaan.

Huomattiin miehen kanssa, että nyt alkaa tulla kiire, joten hakeuduttiin hoitoihin. Mentiin suoraan IVF:ään, ja nyt tämä elämäni 3. plussa on ensimmäisestä IVF:stä, ei muita hoitoja takana, lapsettomuus selittämätön. Hoitopaikassa otettiin perjantaina verikoe, joka vahvisti plussan.

Jä juuri äsken sain muuten Clearblue Digitalilla viikot 2-3 (tiedän, olisi pitänyt odottaa aamupissaa mutta...). Maanantaina eli huomenna alkionsiirrosta tasan 2 vkoa. Vielä näyttää hyvältä, mutta jotenkin vaikea uskoa :)

Moi.Me ollaan vuoden naimisissa(kimpassa 3v) oleva pari.Mä 35 ja mies 34 tämä olisi meidän eka yhteinen,mun toinen(ekasta liitosta 15vpoika).Meidän lisäksi meillä asuu kollikissa Rolle.Itse olen laitoshuoltaja vantaalla ja mies konekuski espoossa.Tää olis meidän toka tärppi,eka kesken vkolla 7,3.8.2014.Nyt toivotaan kovasti että pysyis mukana matkassa.

Heippa. Täällä pian 24v mamma odottaa toista lastaan. Ensimmäinen lapsi on nyt 1v2vk vanha :) Perheeseen kuuluu myös 5kk poikakissa Max. Tytön ja tulevan lapsen isän kanssa erottiin juuri hetki sitten. Plussaus oli siis aika shokki ensialkuun,mutta nyt jo pikkuhiljaa hyvillä mielin asiasta :)

Hei! Minä oon 29 ja mies 35. Esikoista odoteltiin kauan, nyt hän on vuoden ja yhdeksän kuukautta vanha :Heartred Plussa tuli tällä kertaa viidennellä yrityskerralla, ja vaikea kyllä uskoa! :) Pelottaa että meneekö kaikki hyvin. t.stressi-erkki ;)

Heh..minä oon saman ikäinen kuin sinä ja toinen lapsikin on aikalailla samaa ikää, 1v. 7kk täyttää kohta :D T: toinen stressi-erkki

Helloooooo tytöt

Mä oon pk-seudulta. Miehen kans ollaan oltu 7 v, naimisissa 5 v.

Meillä on kaksi ihanaa lasta. 3 v ja 2v.
Oon kuumeillu kohta jo 1v, mut nyt elämäntilanne sallii vauvahaaveet. Yrityskertaa takana vain yksi.

Molemmat edelliset raskautumiset olivat suht nopeita. Esikoisen kansaa meni noin puol vuotta ( oli keskenmeno jossain välissä). Aloin odottaa kuopusta heti ku aloitettiin esikoisella kiinteät ja imetys väheni.

Nytkin toivon et onnistais ja pian.
Aj niin ikä vielä. Mä oon 27v ja mies 32.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Moikka kaikille! :)
Täällä on 24 vuotias tyttönen. Mies on kolme vuotta vanhempi eli siis 27 vuotias. Esikoista odotellaan :) Laskettu aika on ainakin arviolta 11.5. Ensimmäinen neuvola vasta tosin lokakuun alussa ja ultraan pääsee vasta siitä parin viikon päästä :( Tampereella asustellaan ja perheeseen kuuluu myös 3v chihu :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin