Vähän itsestä

pirpana5

Jostain jotain jo tietävä
Minua kiinnostaisi (jos vaan haluaa kertoa) hieman ihmisten taustat :)

Meillä minä 24 ja mies 30. Meillä on jo yksi tyttö 1v 4kk ja koirakin löytyy. Esikoinen leikattiin ulos perätilan takia. Sektio oli sovittu mutta lähti syntymään ennen sitä ja tulikin 10pvä ennen la:ta joka oli vappu. Nyt mietinkin että jos kaikki menisi hyvin eikä menisi kesken niin tämä lapsi jos syntyisi myös 10 päivää ennen niin syntyisi siskonsa laskettuna-aikana. Minulla todettiin sektiossa herttamainen kohtu joka aiheuttaa perätiloja, ennen aikaisia synnytyksiä, keskenmenoja ja sen sellaista. Myös nyt istukan paikka mietityttää sektioarven takia.
 
Olis kivaa kuulla mahdollisimman monista! :) hyvä idea!

Minä olen 23-vuotias kolmen lapsen äiti Uudeltamaalta. Mieheni on 24-vuotias, ja naimisiin menimme lähes neljä vuotta sitten. Meillä on yksi poika(8/11) ja kaksi tyttöä(8/12&8/13). Lapset ovat siis syntyneet vuoden ikäeroilla :)
Ensimmäinen synnytys jouduttiin käynnistämään raskausmyrkytyksen vuoksi. Poika syntyi lähes elottomana napanuora kaksi kertaa kaulan ympäri. Nykyään terve 3-vuotias :)
Seuraavat synnytykset yllättivät nopeudellaan. Keskimmäisen synnytys kesti vain neljä tuntia, joista tunnin ehdimme olla sairaalassa. Kolmas synnytys oli vielä nopeampi, ja kesti noin kaksi tuntia, kolmen minuutin ponnistus mukaan lukien :D
Neljännen toivoisin tulevan yhtä helpolla :)
 
Hei kiva ketju! :)

Minä oon 21-vuotias, toista lasta odottava äiti Turusta. Menimme juuri elokuun alussa mieheni kanssa naimisiin. Esikoinen syntyi huhtikuussa -13 ja tämän uuden tulokkaan laskettu aika on 8.5. Esikoisen synnytys meni ihan hyvin, pientä häslinkiä oli, mutta kaikki päättyi lopulta hyvin.. Vähän jännittää miten raskaus sujuu ja miten jaksaa, varsinkin sitten kun viikkoja on jo enempi. Mutta sen näkee sitten, mennään päivä kerrallaan! :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Moikka kaikki :greet025

Täällä 26-vuotias ensiodottaja. Mies 36. Naimisiin mentiin tämän vuoden puolella ja yhteistä elämää takana melkein seitsemän vuotta.
Elämäntilanne nyt sellainen, että pieni nyytti oli kovin toivottu ja tokasta yk:stahan se sitten jo tärppäs. On tämä jännää :love7
 
Hei,
oon ite kohta 29v ja mies on 32v. Häät vietimme kolme viikkoa sitten ja heti niiden jälkeen ovulaatio. Häitä edelsi yksi pilleritön, mutta ei ehkäisytön kk. Tärppi tapahtui ensi yrittämästä. Tämä on niin toivottu lapsi ja kruunaa kymmenennen yhteisen vuotemme. Meillä on jo koira, autot, talo ja toisemme. Enää puuttuu se yksi...tai kaksi...kolmekin...
 
Hei kaikki.. täällä ensimmäistä kertaa kirjoittaa 30v naimisissa oleva, kahden pojan äiti (-07&-11syntyneet), Uudeltamaalta.Nyt odotamme siis kolmatta lasta perheeseemme, LA 4.5.2015. Kotonamme lattioita putsaa myös päälle 10v koira-herra. Synnytykset sujuneet muuten hyvin, paitsi nuorimman pojan loppuraskaudessa kaaduin jäisissä portaissa ja satutin häntäluuni..niin puoli-istuva synnytystapa ei todellakaan ollut mukava kokemus, onneksi synnytys oli nopea, alle 4h....

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervehdys kaikille!

Mä oon nyt siirtynyt tuolta "Laskettu aika syyskuussa 2013" foorumilta tänne toista lasta odottaen toukokuun alussa syntyväksi. Oon 27 vuotias, avoliitossa poikani isän kanssa ja asumme myös Uudellamaalla. Perhettämme rikastuttaa myös 10 vko:n ikäinen koira :)

Raskaus on mulle viides, aiempien toistuvien keskenmenojen vuoksi, joten pelko hiipii väkisinkin mieleen enkä ole vielä uskaltanut täysin nauttia ihanista uutisista, mutta päivä kerrallaan ja parasta meille kaikille toivoen!
 
Hei kaikki!

Ite oon 20-vuotias ja mieheni 26. Kauaa emme ole olleet yhdessä, mutta kummankin elämäntilanne lapsentulon sallii. Asumme yhdessä maalla, tosin kotieläiminä vain koira ja kaksi kissaa. Kihloissa tai naimisissa emme ole, eikä lähiaikoina niitä ole myöskään tiedossa ihan kummankin yhteisestä päätöksestä. Kummatkin olemme työssäkäyviä ja normaalisti toimeentulevia. :) Niin! Ja Pohjanmaalla asustelemme!
 
Moikka!

Täällä tämmöinen ikinuori :) 39.5 vee ja kolmatta kertaa raskaana. Ensimmäiset kaksi olivat vuosina 2003 ja 2004 jotka päätyivät keskenmenoihin. No sitten onkin mies vaihtunut jo pari kertaa ja kaikkea tapahtunut kun tähän vuoteen tullaan. No nyt 2 kk koetettu vitsillä eli ei niin yhtään vakavasti josko vielä voisin raskautua tällä iällä.Testi näytti plussaa torstaina ja arvelinkin että joku on koska pissatti 10 min välein :). Pelonsekaisin tuntein ollaan keskenmenojen takia..mutta katsotaan! Ainakaan hedelmällisyys ei ole hävinnyt mihinkään mistä olen iloinen :smiley-bounce012 Maalla asutaan
7 koiran kanssa ja töissä käydään kumpikin. Ukko on 25 eli pikkuisella ikä erolla, mutta henkisesti ollaan samalla tasolla, minä lienen se 25 vee kanssa!
 
Ihana kuva sulla mamushka tossa profiilissa :))
Toivotaan todella onnea näiden raskauksien kanssa. Ja seitsemän koiraa, huh, se piti vielä sanoa :D
 
Heips vaan kaikki. :) Täällä kirjoittelee 26v, kahden lapsen äiti Savosta päin. Kolmas raskaus on siis nyt. Aiemmat lapset -11 ja -12 syntyneet. Viime vuonna erosin lasten isästä ja meillä olikin todella pitkä suhde. Nyt muutin nykyisen miehen luokse ja ollaan seurusteltu puolisen vuotta. Ensi viikolla menemme kihloja ostamaan. :wink

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa kaikille!

Kertoilempa minäkin jotain itsestäni, kun en saa nukutuksi (työt alkaa vasta klo 10.30 ja tähän aikaan jo hereillä..huh huh)

Eli olen yhden ihanan poikalapsen (8/2011) äiti ja olen onnellisesti naimisissa ensirakkauteni kanssa. Itse olen 23 ja mieheni 24. Yhteiseloa ikäämme nähden on kertynyt huimat 11 vuotta, joista 1,5v olemme olleet naimisissa :)
Ihan teininä olemme siis toisemme tavanneet.

Ensimmäinen raskauteni oli helppo ja vähävaivainen ja kovasti toivoisin tämän seuraavankin olevan sellainen. Synnytys taas oli mielestäni aika hurja, mikä pitkittikin vauvakuumeen tuloa pari vuotta. Muistan kun säännölliset supistukset alkoivat sunnuntaina ja kun viimein KESKIVIIKKONA myöhään illalla sain alkaa ponnistaa poikaa ulos, olivat voimani jo aivan loppu ja päädyttiin ottamaan (se kovempi) imukuppi käyttöön. Poika syntyi hieman velttona ja sinertävänä ja hänet kuskattiin lämpökaapissa toiseen huoneeseen ja kesti tunnin ennenkuin sain hän
et rinnalleni. Niinkui sanotaan, aika kultaa muistot ja paljon pahemminkin olisi synnytys voinut mennä. Toivon kuitenkin, että tällä kertaa kaikki menisi hieman nopeammin, mutta turvallisesti :)

Toivottavasti meidän kaikkien "kyytiläiset" pysyisivät matkassa mukana loppuun asti! :Heartred:Heartred
 
Heipä hei!

Olen Tanja, 27 vuotias kahden ihanan lapsukaisen äiti. Tyttäreni Sonja on syntynyt -05 ja Poikani Aadam -12 ♡

Sonjan isän kanssa ollaan erottu kun Sonja oli vain puolen vuoden ikäinen ja nyt Aadamin isän kanssa ollaan oltu yhdessä useamman vuoden. Naimisissa ollaan ja pienokainen ilmoitti tulostaan viikko sitten maanantaina :)

Esikoisen raskaus meni hyvin yliajalle vaikka varoiteltiin että voi syntyä aiemmin. Synnytys oli ihan kauhea, 49h 5min. Koko ajan supisteli säännöllisesti sen väh 5 min välein.

Toinen raskaus oli erilainen. Pahoinvointia oli puoleen väliin tosi pahasti. Loppuajasta jouduin jäämään sairaslomalle kun paikat alkoivat supistuksista avautuun mutta jälleen mentiin yliajalle :D Synnytys oli vielä hankalampi ja kesti 3 vuorokautta.

Nyt näin plussattua on tosi onnellinen mutta toisaalta kauhistuttaa jo ajatus synnytyksestä. Avautuminen on ollut aina ongelma eikä edistävät ole tuonut muuta ku tuskaa. :D Odotan innolla kuitenkin niitä ihania potkuja ja massun silittelyä ♡♡♡♡♡

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa täältäkin :)

Olen 27-vuotias 4- ja 1-vuotiaiden tyttöjen äiti. Miehen kanssa mentii naimisiin 5 vuotta sitten :) Tällä hetkellä olen kotona kotihoidontuella ja nyt toivon mukaan se sit jossai vaiheessa muuttuu äitiyslomaksi :)

Edelliset raskaudet oli periaatteessa helppoja, mutta mielialojen raju vaihtelu teki must aikamoisen "monsterin" ja tässä raskaudessa joudunkii sit tekemää itteni kanssa töitä, jotta en alkais niin pahasti päsmäröimään tässä suhteessa. En usko et mies samanlaista menoa jaksai muuten enää katella :smiley-ashamed008 Synnytykset oli molemmat helppoja. Ennen esikkoa oli yksi tuulimunaraskaus.

Vaikea tätä raskautta on uskoa todeksi. Tyttöjä tehtii molempia n.2 vuotta ja nyt meniki vaan n.10kk siitä ku menkat alko. Nuorempaa vielä imetän, mutta se on pikkuhiljaa jäämässä pois. Enää kerran päivässä annan tissiä yöunille mennessä.

Sekavaa tekstiä, mut sekavin mielin olenkin :) Toivottavasti edes joku otti tästä selvää :)
 
Heippa! :)

Erittäin kovasti toivottua nyyttiä odottelee vielä tämän vuoden puolella 20v täyttävä nuori vaimo Hämeestä! Mies saman ikäinen, naimisiin mentiin reilu 4kk sitten. Heinäkuussa jäin inttileskeksi, mutta onneksi miehen saan taas kotiin maaliskuussa!
 
Hei!

Täällä on 24-vuotias, kahden tyttölapsen äiti, joka kirjoittelee.

Mies ei ollut, eikä ole vieläkään järin tyytyväinen, että tarttui salamatkustaja matkaan, mutta ite en voisi olla paljon iloisempi :)

Vanhempi tyttö kerkeää täyttämään 5-vuotta ja nuorempi on melkein 3-vuotta, kun on tämän pikkuisen aika tulla maailmaan.

Haikein mielin kuitenkin odottelen, koska kolmea lasta enempää meille ei tule. Samalla iloitsen ja teen surutyötä. Mielestäni raskaudet, synnytykset sekä lasten varttumiset ovat arvoikkaimpia asioita maailmassa :Heartred

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ollaan. Ja täällä jälleen kirjoitellaan. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipsan kaikki! :)

Täällä kirjoittelee innokas 25-vuotias esikoisen odottelija.

Mies myös 25v., naimisiin menimme elokuun alussa melkein kymmenen yhteisen vuoden jälkeen, ja tarkoituksena olikin häiden jälkeen alkaa perhettä perustamaan. Pikkuinen ilmoittikin tulostaan aikaisemmin kuin osasimme edes ajatella, ja näillä näkymin laskettu aika osuu aivan toukokuun alkupäiville.

Ekaan neuvolaan ollaan menossa jo 10.9., tämä siksi että lähdemme syyskuun puolessa välissä reilun kolmen viikon mittaiselle häämatkalle. :)
 
Heippa, täällä kirjoittelee pian 30-vuotta täyttävä uusperheen äiti.
Naimisiin menty kesällä ja lapset on 10vuotta tyttö minun ja mieheni poika 6vuotta. Nyt sitten yhteinen tuloillaan.

Hormonikierukka poistettiin elokuun alussa ja nyt jo näyttää kahdessa testissä vahvoja viivoja.. En oikein uskalla vielä tajuta asiaa . Laskettu aika tarkentunee vielä mutta näillä laskureilla 10.5 tietämillä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top