Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sulla on sitten taas Äippä nimimerkin vaihto tiedossa :joyful:
Entäs jos tuleekin kaksoset? :hilarious:

T87 niinhän se pitäis syyskuussa taas vaihtaa, jo 3kertaa:D
Hiukan (ok paljon) toivon että on vaan 1! Toi testin tummumis nopeus ja olojen pahenemis nopeus hiukan mietityttää... muistelisin aikasemmin pahan olon alkaneen vasta rv 6/7 ja nyt etoo tasaiseen tappavaan tahtiin, paleltaa, janottaa ja näköä sumentaa:/
Nyt menossa vissiin 4+4...
Miten sulla tupla odotus eronnut esikoisen odotuksesta? Vai onko mitenkään?

Pakko tunnustaa että meinaa olla kiintymis ongelmia tähän papuseen... hävettää:( varmasti kiinnyn ja rakastan tätäkin ihan niinku edellisiäkin mutta kun tää tuli niin puskista... aikaisemmat nähnyt jo tässäkohtaa ihan vauvoina mut tää jotenkin eri, tää jotenkin... vieras?
Tajusiko joku? Anteeksi tää avautuminen, tuntuu vaan turvalliselta avautua teille :)
Miehelle en oikein viitti tästä puhua kun se selkeesti innoissaan tästä, suunnittelee huoneiden muutoksia tms/jne et mahutaan kaikki tänne<3

Äippä, sä oot ison prosessin käyny kun oot Siirin jälkeen ajatellu että on viiminen lapsi, niin on ihan ymmärrettävää että ottaa aikaa kiintyä tulokkaaseen. Onneks raskaus kestää sen 9kk Varmasti se kiintymys tulee <3
Paljon voimia raskausaikaan, muistelen että se ei ole ollu sulle niin helppoa.

Äippä ihan turhaan häpeilet, ihan ymmärrettävää että sulla tommoset fiilikset. :) Voin kyllä osittain samaistua, mulla oli ajoittain ongelmia kiintyä odotusaikana tähän toukokuiseen... Mä kans häpesin noita tuntemuksia tosi paljon ja oli vaikea myöntää sitä itelle. Ihan erilainen fiilis oli kuin esikoista odottaessa, johon rakastuin ihan täysillä samantien kun plussasin.

Olin niin kiintyny esikoiseen, että välillä mietin tuunko rakastamaan tätä lasta yhtä paljon kuin esikoista jne. Se, ettei esikoinen ollu enää mun ainoa, oli jotenkin tosi ahistavaa välillä. Mutta joka ultrakäynnillä mun sydän pakahtu onnesta kun näin pienen toukokuisen näytöllä. Vielä loppuraskaudessa mulla tuli epäileviä fiiliksiä ajoittain, mut sitten kun laskettu aika tuli ja meni niin huomasin kaipaavani vauvaa ihan älyttömästi syliin. Ja sitten synnytyssalissa kun vihdoin ja viimein sai vauvan rinnalle, niin se äidinrakkaus puhkes samantien ja kaikki epävarmat fiilikset ja epäröinnit katos. <3

Ihanaa kun täällä ymmärretään :) ja Talvitintti kiva että joillain muillakin ollu näitä samoja fiiliksiä! Jospa se rakkaus alkais tulemaan viim sitte ku alkaa liikkeet tuntua, kuulee ne sykkeet ja näkee tyypin ultrassa :)

Uskon vahvasti että tästäkin tulee sinulle yhtä tärkeä pikkunen kun muutkin. Sopeutuminen vaan vie oman aikansa tietty kun niin yllätys, eikä siitä kannata ottaa stressiä. Anna asian mennä omalla painolla vaan.

Mä tein sillon testin näistä kaksosista kun menkat oli viikon myöhässä. En edes tajunnu kun sit mies rupes kyselee et pitäiskö mulla olla jo. No sit tein pelkkiä haamuja vaikka kuinka monet ja pitkän ajan jälkeenkin.
Pahoinvointi tuli tosi rajuna joskus viikko testin teon jälkeen ja väsymys. Että on tässä ollut tuplasti pahempi olo kun noissa yksösraskauksissa.
Nääkin on niin yksilöllisiä juttuja, kuka mitenkin voi.

Kiitos t87:) tässä nyt yrittänyt fiilistellä ja katsellut vauva juttuja net kaupoista... kyllähän tätä rakastaa jahka tosiaan ”shokista” selviää:)
Tein tosiaan 17päivä sen haamulaisen ja 18 päivä oli melkein leffa viivat... aikasemmin viivan vahvistuminen ollut paljon hitaampaa ja nää olot, huh! Noh tokkopa tämäkin selviää aikanaan:)

Siis mitä!? Vauva! Onnea tärpistä Äippä! Aikamoinen yllätys <3 Kyllä se silloin on tarkoitettu, jos tuolla lailla alkaa. Tsemppiä tuleviin piinaviikkoihin! Ja eiköhän se kiintymys sieltä jossain vaiheessa tule, on se sitten eka ultra, ekan kerran kun kuulee sydänäänet, ekat potkut tai joku muu juttu, joka sen herättää.

Kiitos air:) onhan tässä hiukan totuttelua kun yllärinä tää kaveri meille halajaa:) edelleen hiukan epätodellinen olo... etominen loppunut mut väsy painaa...

Äippä!!! Jopas oli ylläri :) ihanaa, onnea! Kyllä sinä vielä siitä tokenet ja saat ajatukset kuudenteenkin :) Pitää vaan prosessoida tulevaisuuden suunnitelmat uusiksi ja siirtää ajatuksia masuun :) miten jollain voi olla jo kolmas tulossa, ihan uskomatonta! Teidän geenit todella sopii yhteen! Ei muutaku 7-10 sitten lähempänä nelikymppistä vielä kun kroppa ensin tämän jälkeen vähän toipuu ;)

Täällä ei edelleenkään mitään ja lähipiirissäkin vain tuulimunia ja keskenmenoja :(

Tytsy kiitos :) olisin ennemmin kyllä sulle suonut;) noh tällä mennään, ainakin tänään on olo että on raskaana.... oksettaa o.O nyt on sitten tän syntymän jälkeen suunnitelmissa että toi mun ”one hit wonder” (eli mun mies) saa pysyä pirun kaukana musta kunnes on steri plakkarissa, ehkä jopa senkin jälkeen... varmaan onnistuu siittämään vaikka ois kuinka putket poikki:p ihanaa kun mun mies on innoissaan tästä (enempi kun mä, ainakin toistaiseksi) ja kävi koiraa juoksuttaessaan heittämässä Saharan hiekat tonne piha tielle että en vahingossakaan pyllähdä... aika söpöä<3
Vhuuuuvhuuuu plussa tuulia:)

Takaisin