Laiska ei jaksa kattoo netistä: miten se menikään, et jos saa toisen lapsen ennenku eka täyttää 3, lasketaan vanhempainraha sen ekan mukaan? Ainakin jos on hoitovapaalla ollut. Mut entä jos on töissä? Tässä kun tätä osa-aikatyötä tekee. Vielä olis kai yks kierto toivoa, että ehtis toinen ennenku 3 vee tulee täyteen..
Tytsy ihan varmaa vastausta en nyt osaa antaa mutta mulle tulee vanhempain rahat esikkoa sen mukaan miten haettiin häntä odottaessa :) muistaakseni 2009 tai 2010 verotuksen mukaan?! Sen vaan muistan että on laskettu semmoisen vuoden mukaan kun millon asuin töissä
Kiintymistä papuun havaittu:) tässä yks päivä holahti valkovuotoo reippaasti housuun ja säikähdin tosissaan että olis verta! Kyllä oli helpottunut olo kun vessaan menin ja oli vaan valkkarii nyt tullut selailtuu torista vauvalle vaatteita/ensisänkyy tms ja tilasin muutaman bodyn:)
Heräsin siis todellisuuteen että mun masussa kasvaa ihminen, pikkunen vauva<3
Mieskin tosi ihana, ei saa taaskaan tehä esim lumitöitä (teen salaa ) ja se hiekoittaa tota meidän pihaa ihan liikaa että en vahingossakaan astu liukkaalle:)
Nyt olis ovisoireita ja taas kyselen vinkkejä, mitä nyt sit pitäis tehdä (paitsi sitä ilmiselvää asiaa ), jotta se myös tuottaisi tulosta?! Greippiä ostin, mitä muita kikkoja olikaan, unohdan aina :)
Timbe, aluks tuli ruskeeta tuhrua päivän verran sit eilen tuli jo verta ja epämääräisiä klönttejä..joten luulen, että siinä se meni Myös neuvolasta näin epäilivät..
Voi ei tr81 aiotko mennä johonkin tarkistuttamaan tilanteen? Voihan vuotoja olla kyllä vaikka raskaus jatkuisikin onnellisesti. Ite oon kyllä niin pessimisti että en oo koskaan elätellyt kauheita toiveita kun vuoto on plussatestin jälkeen alkanut :/
Tytsy plussa tuulia punaviini, maca ja vehnänalkioöljyy nassuun! Ohi mennen oo bongaillu tuolla muissa keskusteluissa näitä käytettävän mä oon tota macaa käyttänyt iät ja ajat piristeenä ja noh, tadaa:D onpa meitä muksuilla siunattu XD
Kiitos myötätunnosta mammat[emoji173] Timbe, seurailen tilannetta ja teen rtestin about kuukauden päästä..on kyllä sellanen fiilinki et kyllä se kesken meni..