Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän me päästä jo tänään kotiin ku lääkäri tarkastanut. Labrat otettiin just ja kahdesti sokerit ollut ok. Pissaa ja kakkaa tulee, syö omaan tahtiin :)

Synnytys meni ihan hyvin, pientä paniikkia iski ku ei muka puudutuksia ois ehtinyt, anestesialääkäri oli jossain ja mut vaan jätettiin yksin o.O avotarjonnassa oli tulossa ja pitkään oli kanavaa liikaa jäljellä, mut kiukulla meni sit oikeaan asentoon :D Spinaali toimi ku unelma, tunsin mitä tapahtui ja teki kipeääkin, mut sitä sit vaan osas hakeutua hyviin asentoihin ja vauva tuli nätisti muutamalla ponnistuksella ulos :) Pieni vekki tikattiin.

Heeei etusivulta puuttuu hurjan monen uudet la:t. Siellä tais olla äipän, warheartin, falinen ainakin. Warheartin merkkasinkin synnyttäneiden listaan jo :)

09f9e7edc3cbf8047e685ef3a95d77df

Laitetaan tännekin, eli rv 29 tänään ja mun varpaat on tehny katoamis tempun:D

Warheart kiva että pääsette kohta kotiin. :)

Lääkärintarkastus takana eikä mitään akuuttia huolta ole. :) Kohdunkaula lyhentynyt, 2 cm jäljellä. Kohdunsuu pehmeä mutta kiinni. Myös ultrattiin ja poika vastasi viikkoa isompaa, nyt kokoarvio 1800g. Pitää vaan levätä aina kun mahdollista ja välttää minkäänlaista nostelua.

Onpa mahtavaa warheart et pääsitte jo tänään kotiin:) mitä mieltä teidän vuosikas oli uudesta vauvasta? Mua vähän jännittää mitä mieltä Sanni tulee olemaan kun ei oo enää se vauva...
Talvitintti toivottavasti saat lepoa, täällä siitä juurikaan oo mitään tullu... Enää 8 viikkoa täys aikaisuuteen, jospa sinne ees menis!:/

Onnea kaikille uusiutujille ja uusio jakautuneillekin jo!!! Meidän tyttö syntyi 29 joulukuuta -15 ja nyt maanantaina testi näytti kahtaa viivaa!! Hurjan hurjan jännää aikaa ja nyt kaikki konkreettisesti alkaa taas alusta ja meiän pikkusesta tulee (jos hyvin käy) isosysteri.

Hyvin on sisarukset ottaneet vauvan vastaan. Tämä joulukuinen oikeen hihkui riemusta ja taputti vauvaa hellästi sanoen hyvä :D Sit jatkuvasti pitää päästä vauvaa ihailemaan ja silittämään, täytyy vaan katsoa ettei innostu liian voimalla silittelemään. Saa nähdä pysyykö jatkossa meno yhtä rentona, tuskin :D

Warheart, apua, kohta meilläkin taputetaan päätä, ja oon varmasti ihan hukassa :D :) Miten sulla on imetys sujunu? Stressaan sitä älyttömästi :/

Aivan ihanaa että siellä sisarukset ottanut uuden siskon hyvin vastaan:) Sanni tulee paukuttamaan mun mahaa älyttömän kovaa kun näkee että isot tytöt tunnustelee potkuja ja sanoo jotain vauvaan viittaavaa (en kyl usko et se tajuaa mikä vauva on kun se käy paukuttamassa miehenkin mahaa ja sanoo "vauva":D) mut nukkeja kantaa hellästi sylissä, halaa, pussaa ja paijaa niitä<3 mietityttää vaan mustasukkaisuus, kun Sanni haluaisi vaan koko ajan mun jakamattoman huomion, mä en sais halata ketään muuta kun sitä... noh eipä auta etukäteen ressata, sen näkee sit toukokuussa:)

Äippä, meillä kans neiti on ihan äitin tyttö.. hiihtää jatkuvasti mun perässä ja kiipeilee puntteja pitkin. Mielenkiintoista tulee siis olemaan......... :D

Warheart ihanaa että siellä on uusi tulokas otettu noin hyvin vastaan. :)

Huhuh mua kans jännittää ja pelottaa ihan pirusti miten poika tulee suhtautumaan pikkuveljeensä. :nailbiting: Aina ollut huomion keskipiste, niin miten mahtaa reagoida kun tajuaa, ettei äiti tai isi pysty enää samantien ja samalla tapaa huomioimaan... :sorry:

Takaisin