Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuppu koska sulla noin pitäis olla ultra? Kuin oot voinu? Mitenkäs warheart ja timbe joko on vauva antanut merkkejä tulostaan? Entäs muut odottajat?
Voih hyvä luoja noita mun jalkoja, kyl on niin hurjan näköiset kiitos suonikohjujen... Muuten täällä meneekin ihan ok, mitä nyt toosa tuntuu räjähtävän ja vaavi muljuaa kamalan alhaalla et jatkuvasti sukkapuikot viuhoo o.O
Äippä ja typykkä 28+5

Kahden kolmen viikon sisään pitäis ultran varmaan olla, nyt siis 9+3. Hiukan on vielä taivalta jäljellä :)

Tosi outoa on nyt kun ei mulla oikein ole mitään oireita. Eihän edellisestäkään pahoja ollut, mutta nyt ei ole senkään vertaa. Vähän vaan juilii vatsan sivuille välillä. Pientä yökötystä ja ruokahaluttomuutta, mut ne nyt voi olla ihan kuvitteluakin kun tuntuu et PITÄIS tuntua siltä :D

En kestä että warheart synnyttää jo ihan koska tahansa, miten voi aika mennäänkin nopeaan?!? :)

Kai tuo tuolta kuun loppuun mennessä pihalle tulee... Eka päivä piti käydä näytillä ku ei liikkunut vauva oikeen, oli paineet koholla, kamala päänsärky ja näköhäiriöt. Plus tietty ruoka ei pysy sisällä vaan maha sekasin ku en saa nukutuksi. Eipä siellä sit mtn ku kalvojen pyörittelyt ja tarjottiin rauhoittavia ja pandolia vaivoihin, jätinpä väliin :D 6vrk supisti kymmenen minsan välein, että voin sanoa olevani melko loppu, sais joko alkaa synnytys tai loppua nuo supistukset kokonansa ennen h-hetkeä. Lääkäri toteskin, et tilanne epäkypsä, 2cm kaulaa ja 2cm auki, mut kokeilee silti jos auttas pyörittelyt. No eipä auttanut ja pysykööt mun toosasta miehen lisäks muut irti jatkossa... Että semmosta, väsyttää niin vitusti, että mun puolesta saa pysyä tuolla mahassa niin kauan, että saa muutaman tunnin nukutuksi putkeen.

Warheart, voi jehna :/ toivottavasti nyt joko olo helpottais tai sit vauva tulis jo pian pihalle.
Oon alkanu todenteolla stressaamaan että miten jaksan kun vauva on syntynyt. Edelleen joulukuinen itkeskelee öisin, ja sit tarvis vielä vauva ruokkia öisin yms..

Kyllähän tuolla toukokuisissa on todella hiljaista, ainakin julkisella puolella... Täällähän keskustelu oli tosi vilkasta aikanaan, sitä kyl kaipaa! Muutenkaan ei oo tullu mitään tiivistä porukkaa sinne juttelemaan, ok onhan siellä ne samat nimimerkit mut tuntuu että ei oikein osaa samaistua tms vaikka samoissa jamoissa ollaan:(

Joo kovin hiljaista julkisella puolella ja samat fiilikset, ei tunnu niin "yhtenäiseltä" toisin kuin aikoinaan tänne joulukuisiin liityin. o_O Onneks tätä kautta saa edelleen vertaistukea. :) Välillä vaan tulee mietittyä miten sulla raskaus sujuu kun ei tuolla hirveesti porukka höpise eikä viitsi mitään kahdenkeskistä höpöttelyä alottaa. :p Ja pojan synnytys käynnistettiin rv 38+3 radin takia, seuraavana päivänä syntyi. :)

Warheart ei kuulosta kivalta. :sad001 Tsemppiä ja jaksamista!

Mä oon Timbe itkenyt oikeasti ihan samaa! Yleensä oon tyyni ku viilipytty, tai siis en itke, mut nyt sit ihan huutoitkulla mennyt että vittuperkelesaatana en jaksa! Eikä tosiaan ole kyse ettenkö raskautta jaksais, mut tämä saatanan valvominen ja sit pitäs jaksaa puskea toi pihalle ja sit vielä hoitaakin! Kyllähän turhautuminen kuuluu loppuraskauteen, mut tämä alkaa kyllä olla jo liikaa :( Nyt flunssainen olo, et eiköhän se synnytys nyt käynnisty ja puolikuntoisena silmät ristissä puskee muksun ulos.. Sit on pahimmissa skenaarioissa käynyt mielessä, et saadaan noro taas jostain ja mies koomaan teholle, mut tuskinpa niin huono tuuri kävis :D Että voimia kaikille tuskailijoille, multa ei varmaan kovin järkeviä viestejä tarvii odotella :D

Kyl mä kans koen kuuluvani tänne joulukuisten ryhmään! Vaikka välillä vääntöjä ollut, niin porukka pysynyt matkassa. Nyt tuolla maaliskuisissa on keskustelu vähän vilkastunut lopun lähellä, mut kai sielläkin suurin osa salaisella puolella kirjoittelee...

Warheart ja timbe supermegavoimahali!!!! Sannin odotus tuli niin kirkkaasti mieleen tosta warheartin viestistä... Muakin sillon supisti jotain vajaan kk ennenku se suostu syntymään, siis päivittäin ja kellon ympäri... Siinä kyl sai väsymys uudet mittasuhteet o.O sain tytön ja istukan synnytettyä ja rinnalle niin sammuin samoin tein kun alko imemään tissiä, jostain sitä voimaa synnytykseen kuitenkin löyty ja Synnäri aika meni kyl niin huurussa, univelkaa pois nukkuessa:) voimia siis teille sinne huonojen unien ja kipujen takia! Jospa saisitte molemmat hiekan unta palloon ennenku pikkuset haluaa maailmaan;)
Talvitintti samaa oon miettinyt sunkin odotuksesta;)nythän sulla taistella puhtaat paperit rasituksesta? Mietinkin sillä että koska sun synnytystä voidaan alkaa odottaa, yleensähän ne toistaa sitä samaa kaavaa;) tää varmaan syntyy vasta siinä rv 39 tienoolla, kaikesta huolimatta:p
Täällä nyt kaikki menee sitä samaa kaavaa kun ennenki, mitä nyt tosiaan toi paikkojen kypsyminen ja alakerran suonikohjut vaivaa o.O verenpaineetkin suht ok... Ulkopuolinen stressi vaan meinaa pukata, mummo on todella huonona ja mua pelottaa että koska puhelin soi että hän on lähtenyt ukin luo pilven reunalle, isoveli(puoli) makaa teholla keuhkokuumeessa (vissiin influenssan aiheuttama) hengityskoneessa ja narkoosissa ja sit toinen pikkuveli lähdössä toukokuussa Libanoniin rauhanturvaajaksi, Huoh!!! Ei päivää siis ilman itkua:( hiukan kiirustakin tässä pitänyt noiden likkojen kanssa, kaikkea kerhoa, neuvolaa, treffejä jnejne o.O on vähän siis kirjoittelut jääny;)
Viime yö oli kyl taas semmonen liskojen yö et ei tosikaan, kaikki lähti siitä kun mies teki iltapalaa... Iskanderia, maha ihan kipeenä pallona, molempien jalkojen suonenvetojen ja jatkuvan pissa/kakka hädän kanssa.... Unta sain vasta joskus puolen yön jälkeen ja mieskin säikähti todenteolla kun kävelin makkaria ympäri et sain jalkojen kivun loppumaan.... Mies luuli että lähtö tuli:D mä siis vaellan kämppää ympäri kun supistaa... Noh kahvia naamariin ja päivän töihin, vois pitää siivouspäivän kun en jaksa pihalle lähtee lumitöihin, mies saa hoitaa ne jahka kotiin tulee ;)
Tulipahan tekstiä:D

Äh sitä vielä piti kommentoida et vaikka meillä ollu erimielisyyksiä niin näen asian niin että me ollaan intohimoisia mammoja;) meillä on vahvat persoonat ja mielipiteet ja se heijastuu kirjoituksissa, mun mielestä tämäkin hyvä asia! Saapahan nää munkin paatuneet mamma aivot vähän työtä kun voi keskustella muustakin kun lapsiperheasioista;)
Kävinkin tossa huvikseen kattomassa ja me ollaan höpisty joulukuisissa melkein 2 vuotta, ensimmäinen viesti oli tullut 22.3.15:)

Äippä joo tällä kertaa tuli puhtaat paperit radin suhteen, hyvä niin. :) Toivottavasti sulla alkais olo helpottumaan (loppuraskaus kun kyseessä niin voiko edes toivoa...). Hassua kun alkuraskaudessa sitä ihmettelee kun ei pahemmin edes tunnu siltä että raskaana olisi, ja lopussa valittaa olojaan ja toivoo vaan, että loppuisi. :p

Mä myös toivotan kovasti jaksamista kaikille!

Äippäx4, jaksamisia myös sinne <3
Noniin, neuvolassa käyty. Siellä ei kyllä hullua hurskaammaks koskaan tuu :D Kohdunsuu on sormelle auki ja kohdunkaula oli vähän lyhentyny ja on jäljellä pari senttiä. Vauva oli laskeutunu, sf-mitta oli ~31cm eli sama kuin pari viikkoa sit. Meinas että lasketuille ajoille menis synnytys, ja vauvan koosta ei tiennyt tirintaria. Nyt rv 36+5
Eli synnytän ens vuonna kymmenen kilosen muksun!

Jaksamisia ja tsemppiä kaikille :)
Tääll synttäreistä selvitty mutta nyt ittellä kurkku karheana. Tänään oli toka neuvola ja löydettiin sydänänet kun aikamme kaivettiin :) istukka edessä nii piti vähän kyljestä. Ei vaan oo yhteistyöhaluinen ku karkuun lähti heti :D huomenna aamusta ois sit sokerirasitus. Meinasin että onpahan nopeasti pois alta. Vaikka diagnoosi sieltä varmaan tulee :(

Saini, toivotaan että säästyt radilta! Eihän sitä koskaan tiedä :)
Mikäs warheartin meininki on tänään? :)

Timbe kiitos kysymästä, joku lähetti mulle oikeat supistukset :D Heräsin kahden aikaan yöllä, kolmelta sit nousin aamupalalle... Kympistä säännöllisiä supistuksia ja nyt salissa 4cm auki, kipupiikki tökätä hanuriin. Että josko tuo tänään tulis niin ku mun äiti tilasi, helppo muistaa synttärit ku edellinen syntyi kans kahdeksas päivä ja isommat molemmat syntyneet toinen päivä :P

Timbe käski lähettää supistuksia teille niin olkaa hyvät vaan:p ei vaiskaan... tsempit rutistukseen, voimia!
Nyt vaan jännäämään lisä uutisia:)

Sainille tsempit rasitukseen, toivottavasti yllättää! Eihän ne kiveen kirjattua et kerran radi aina radi, mäkin vältyin siltä vaikka 2 kertaa se jo ollukin;)

Warheart, tsemppiä!

Äippä, niinhän se kyll on. Noi omat mittailut vaan vähän viittais siihen että paastoarvosta kärähtää ainaki :/

Takaisin