Warheart ja timbe supermegavoimahali!!!! Sannin odotus tuli niin kirkkaasti mieleen tosta warheartin viestistä... Muakin sillon supisti jotain vajaan kk ennenku se suostu syntymään, siis päivittäin ja kellon ympäri... Siinä kyl sai väsymys uudet mittasuhteet o.O sain tytön ja istukan synnytettyä ja rinnalle niin sammuin samoin tein kun alko imemään tissiä, jostain sitä voimaa synnytykseen kuitenkin löyty ja Synnäri aika meni kyl niin huurussa, univelkaa pois nukkuessa:) voimia siis teille sinne huonojen unien ja kipujen takia! Jospa saisitte molemmat hiekan unta palloon ennenku pikkuset haluaa maailmaan
Talvitintti samaa oon miettinyt sunkin odotuksesta

nythän sulla taistella puhtaat paperit rasituksesta? Mietinkin sillä että koska sun synnytystä voidaan alkaa odottaa, yleensähän ne toistaa sitä samaa kaavaa

tää varmaan syntyy vasta siinä rv 39 tienoolla, kaikesta huolimatta

Täällä nyt kaikki menee sitä samaa kaavaa kun ennenki, mitä nyt tosiaan toi paikkojen kypsyminen ja alakerran suonikohjut vaivaa o.O verenpaineetkin suht ok... Ulkopuolinen stressi vaan meinaa pukata, mummo on todella huonona ja mua pelottaa että koska puhelin soi että hän on lähtenyt ukin luo pilven reunalle, isoveli(puoli) makaa teholla keuhkokuumeessa (vissiin influenssan aiheuttama) hengityskoneessa ja narkoosissa ja sit toinen pikkuveli lähdössä toukokuussa Libanoniin rauhanturvaajaksi, Huoh!!! Ei päivää siis ilman itkua

hiukan kiirustakin tässä pitänyt noiden likkojen kanssa, kaikkea kerhoa, neuvolaa, treffejä jnejne o.O on vähän siis kirjoittelut jääny
Viime yö oli kyl taas semmonen liskojen yö et ei tosikaan, kaikki lähti siitä kun mies teki iltapalaa... Iskanderia, maha ihan kipeenä pallona, molempien jalkojen suonenvetojen ja jatkuvan pissa/kakka hädän kanssa.... Unta sain vasta joskus puolen yön jälkeen ja mieskin säikähti todenteolla kun kävelin makkaria ympäri et sain jalkojen kivun loppumaan.... Mies luuli että lähtö tuli:D mä siis vaellan kämppää ympäri kun supistaa... Noh kahvia naamariin ja päivän töihin, vois pitää siivouspäivän kun en jaksa pihalle lähtee lumitöihin, mies saa hoitaa ne jahka kotiin tulee
Tulipahan tekstiä:D