Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saini tsempit täältäkin!:) tuu sit kertoo mitä siellä näky! Mitenkäs siellä ollaan noin muuten voitu?

Väsynyt. Ja melko lailla menty sieltä mistä aita matalin. Närästys vetäny energiat nii vähiin ja sit likat testanneet hermoja jatkuvasti. Likat tappelee vähän väliä keskenään ja nykyään Elisa puree lopuksi sit siskoaan :/ stressikertoimet muutenki korkealla. No kai tää tästä rauhoittuu. Lauantaiksi pitäis saada järkättyä synttäritkin isommalle tytölle vihdoin. Mutta ny ei olla kipeinä oltu. Tai pari viikkoa sit oli jotain mutta ny pisin pätkä terveenä. Viimeksi syksyllä ollut tällainen pätkä

Saini toivottavasti teillä pysytään terveenä vielä pitkään! Voimia riitapukareiden kanssa, sama meininki ajoittain täälläkin;) paljon onnea synttäri sankarille!

3496a3d259516dd6ac153c81bd30e845

Kaikki hyvin <3 meidän rakkauspakkaus vastaa viikkoja. Mutta merkkasivat neuvolakorttiin todennäköisimmän la:n tän ultran mukaan eli 16.9. Siel hän heilutti käsiään ja jalkojaan mutta sit nukahti ja saatiin metsästää niskapoimua. Se oli 0.71-0.91. Ja kuten itse olin miettiny doppler-kokeilun jäljiltä nii istukka siel edessä on. Saa unohtaa sykkeiden kuuntelut hetkeksi siis. Mutta hän on siellä! Ja voi hyvin <3

Tytsy niin on, varsinkin toi makuupussi on aivan ihana:) Harmi kun tuli jo haettua/saatua avustus kun ajattelin että enentää tota uutta kerkiä saamaan:( oisin just ja just kerinny...

Ekassa neuvolassa nyt käyty. Nyt vaan sormet syyhyten odotellaan ultra-aikaa :)

Äpssä mä tykkäsin niistä värikkäistä raitabodyista vaikka yleensä en niin raidasta tykkää.. Ja se collegehaalari oli kiva. Mut yökkäri oli korvattu unipussilla.. En ole ihan varma onko hyvä juttu minusta

Mukavan värikkäältä se uus pakkaus näytti, mut ei mitenkään erityisesti säväyttänyt :)

Nuppu koska sulla noin pitäis olla ultra? Kuin oot voinu? Mitenkäs warheart ja timbe joko on vauva antanut merkkejä tulostaan? Entäs muut odottajat?
Voih hyvä luoja noita mun jalkoja, kyl on niin hurjan näköiset kiitos suonikohjujen... Muuten täällä meneekin ihan ok, mitä nyt toosa tuntuu räjähtävän ja vaavi muljuaa kamalan alhaalla et jatkuvasti sukkapuikot viuhoo o.O
Äippä ja typykkä 28+5

Mä näin muutamia päiviä sitten unta, että Warheart oli tullut tänne foorumille ilmoittamaan että on synnyttänyt. :p Mä herätessäni luulin että se oli totta, mutta eipä ollutkaan. :grin

Täällä jaksellaan vaihtelevasti, harjotussupistukset lisääntyy ja kovenee päivä päivältä, torstaina sitten luultavasti pääsee lääkärin luo tutkituttamaan tuon alakerran tilanteen (rv 30+2 nyt). o_O On kyllä suoraan sanottuna paska äiti - fiilis kun ei enää samalla tapaa pysty tuon pojan kanssa leikkimää ja riehumaan. :sad001

Äippä miten musta tuntuu että tuolla toukokuisissa on kamalan hiljaista vai höpistiinkö me täällä joulukuisissa vain paljon enemmän? :grin

Talvitintti, kyl teidän ton tunteen! Mulla tulee toi joka ikinen kerta mut koitan ajatella että lopussa se palkinto seisoo ja lapset saa uuden leikki kaverin... Vaikka aika rampa olo on täälläkin aika ajoin :/ noh tyttöjen kanssa leikitään nukkuvaa karhua, mä makaan lattialla ja tytöt hiippailee mun ympärillä hipihiljaa ja yks kaks nappaan nilkasta kiinni ja karjasen MURRRRR! Kovin on kaikilla hauskaa ja itse saa levättyä:p Sanni vaan kiipeilee mun päällä;)
Kyllähän tuolla toukokuisissa on todella hiljaista, ainakin julkisella puolella... Täällähän keskustelu oli tosi vilkasta aikanaan, sitä kyl kaipaa! Muutenkaan ei oo tullu mitään tiivistä porukkaa sinne juttelemaan, ok onhan siellä ne samat nimimerkit mut tuntuu että ei oikein osaa samaistua tms vaikka samoissa jamoissa ollaan:(
Toivotaan että se sunkin pojan(?) pallero pysyis vielä ainakin sen 7 viikkoa matkassa! Ajatella kohta meidän vauvat on jo valmiita syntymään:o miten tämä aika menee näin nopeaan!!! Nyt vaan jännätään et koska warheart ja timbe jakaantuu;) sit on meidän vuoro:p millä viikoilla muuten sun tonttu synty aikanaan?

Äippäx4, en tiiä, menkkajomoja on ja supistelee sillon tällön, muttei mitään sen kummempaa.. huomenna ois neuvolalääkäri, niin tietää sit vähän kohdunsuun/kaulan tilannetta :)
Lähetä ne supistukset warheartille ja mulle!! :)

Lähetän seuraavan tulemaan, yksittäisiä tulee siis päivittäin mut vaan muutama siis kipeänä... Harkkareita tulee kyl varsinkin iltaisin tuon tuosta mut niitä nyt saa/pitää tullakin;) tuuhan sit kertoo mitä lekuri sano;)

Takaisin