Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enpä malttanu odottaa. Negahan siell oli. Mutta tiiä sit onko kierto kui säännöllinen. Tiiä vaikka ois ovisoireet ku kosteus on järjetöntä ja foorumilla mainittuja limoja havaittavissa. Siis jos ne sitä meinaa. Eli voikin olla että nää juilinnat on oviskin. No tallettelut on kyll kohillaan siin tapauksessa. Kuten oli kp14-16 aikoinakin

Saini tiedä noista... No talletteluja vaan niin kyllä se jossain vaiheessa nappaa;)

Mun vainunokkamies sanoi että haisen ihan kuukautisilta. Onko muilla tällaisia vainuajia? Jos nää oireet on enteitä kuukautisista nii mä saan vetää paketillisen buranaa päivässä selvitäkseni :O

Mä haisin omaan nenään samalta kun kuukautisten aikaan, vaikka olin raskaana. Tää haju osu samalle ajalle kun menkkojen olis oletettu saapuvan. Mitään vuotoja ei ollu, vaan kivut ja haju.

Tota, miltä haisee kuukautiset? Ja vastus sainin kysymykseen, ei ole vainua mun ukkelilla:D

Emmä oikein osaa selittää. Sitä vaan haisee erilaiselle, hikikin haisee sillon ihan kummalliselta. :D

Mulla haisee hiki erilaiselta menkkojen/raskauden aikana, muuta en ole huomannut. Joskus kymmenen vuotta sitten menkkoihin liitti sen raadonhajun, kun käytti kertakäyttöisiä suojia, kuukuppi pelasti siltä helvetiltä :D

Nuupa ja warheart selevähän se sitte:D. Mä en oo huomannu haju haittoja menkkojen aikaan, tai sit se selittää sen miks koira pysyy musta kaukana kun on kunnon pms menossa:D

Mä kyllä kanssa haisen menkkojen aikaan. Valkovuotokin tosiaan haisee erilaiselta aina välillä, olisko sitten ovista tms. Mä en kanssa malttanut odottaa, vaikka vannoin, että teen testejä vasta kun kuukautisia ei kuulu. Silti piti jo pissiä tikkuun vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta tiistaina. Nega. Jos vaikka nyt sitten kiltisti odottelen ainakin sinne keskiviikkoon...

En oo kyllä menkoista huomannut mitään hajumuutiksi tai mieskään maininnut. Raskaana lakkasi jotenkin kaikki hajut. Hiki ei haissu, alapää ei haissu. Ja se oli kans jännä kun oon kauhee jännittäjä ja mulla hikoo kädet niin raskausaikana ei ollu sitäkään.

Anteeks, kun tänne tunkeilen -16 toukokuisista. Itellä hirvee vauvakuume jo nyt ja tätä teidän foorumia on kiva seurata! Pakko kommentoida tuohon "haisee kuukautisilta". Mun mielestä sillon tulee aika pistävä raudan haju! :D Eli kyllä voisin itse ainakin sanoa että voi haista kuukautisilta. :grin

Mä luulen et jos mun ukko ilmoittais et sä haiset siltä et on mensut alkamassa niin saattasin tirpasta pitkin korvia:D täällä kaikki oireet jotka raskauteen liittyy on hävinnyt tuhka tuuleen, jo toista päivää ilman oireita:/ lieneekö niin että taas tiedossa oireeton alkuraskaus ja pirun kipee loppu:p
Äippä ja toukka 5+4❤️

No niin nyt sit käyty halaamassa posliini valtaistuinta, ei siksi et olis aamupahoinvointia vaan siksi et kylläpä nostattaa limaa:o pirun flunssa... 3 päivä ilman oireen oiretta alkaa:p

Niin on, tyttöjen kerhossa oli yli puolet kotona kipeenä... Syksy on ihanaa aikaa:/

Ihania ultrakuulumisia!!! Täällä maha ihan sekaisin ja pojan kanssa oli pakko ottaa aamulla 1,5h päikkärit. Tänään pitäis menkkoja kuulua, mikäli oli ovis silloin kun luulen.

Takaisin