Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon täällä kans kärkkynyt uutisia, vaikka en nyt ihan sen vuoksi oo valvoskellut :'D

Nega. Mutta ei myöskään vielä menkkoja.

Joo o... Kaipa sitä sitten taas uudestaan. Olis vaan pitänyt olla laskeskelematta ja miettimättä, milloin menkkojen pitäisi tulla ja odotella rauhassa. Ihan turhaa mielipahaa itselleen aiheuttaa, kun liikaa ennakoi.

Pöh, nega :mad: Nyt täytyy hetki taukoilla. Ehkei siis ovikseni ollutkaan ovis ja turhaan odotellut vastausta. Jos seuraavaa testiä teen, niin vasta ensi viikolla loppupuolelta viikkoa.

Tännehän mä unohdin päivittää neuvolakuulumiset. Eli keskiviikkona oli viikot 16+2 ja toinen neuvola tässä raskaudessa. Verenpaine normaalin matala, hemppa oli vielä 121, pissaa ei vielä katsottu... Sydänääniä ei saatu kuunnelluksi, kun tyyppi ahkerasti monotti anturia :D Th tunsi potkut käteensä asti ja itse sit yrittänyt kotona kuulostella, eilen illalla tuntui pieni tuuppaus käteen <3 Käytiin läpi raskaampaa lapsuutta&nuoruutta ja unettomuutta. Seuraava käynti ois kela-neuvola marraskuun alkupuolella, sit sais jo äitiyspakkauksen&-päivärahat hakea. 28.10. on rakenneultra, enää neljä viikkoa siihen :)

Mites muilla raskaudet etenee?

Täällä on tylsä vaihe menossa. Maanantaina oli toka neuvola, viikkoja oli 12+2 ja sydänäänet kuulu joten tuo odotettu 12 vkon raja ylitetty! Liikkeitä odotellessa. Maha kasvanu hurjasti, vastaa samaa kokoo kun esikoisesta viimesen kolmanneksen alussa. Toivoin taas pientä mahaa, mutta ei näytä toteutuvan. Pääs viimeks helpolla kun ei äitiysvaatteita tarvinnu ostella.

Ai niin, mulla ihan törkeän kokoinen tämä maha! Päästiin jo sf-mittaa ottamaan, 21cm... Eli vastaa jtn rv25 :D Nyt näemmä pikkusen ajoissa täälläkin pullahtaa maha esille.

No höh air:( jospa sit loppuviikolla olis kunnon+! Sitä toivotaan :)
Warheart ja nuupa ihanaa kuulla teidän neuvola kuulomisia:) mulla olis eka neuvola vasta 6.10 oli se nyt sit rv8. Masukuvia vaaditaan ;)
Täällä pahaolo ja ajoittaiset menkkajomot tehny comebackin, masu turvoksissa ku ilmapallo... Olen iloinen näistäkin oireista ❤️ sorruin aamulla tekemään taas sen viikko testin ja sain siihen sen 3+ viikot joten nyt sit loppu testais:p oon kyl kade kun te ootte jo noin pitkällä, voih kun itsekin pääsis jo ton rv 12 yli ja ultraan, niin ja tietysti tuntis me potkut! Noh sitä odotellessa:)
Laitanpa oman rv 6 pöhön, kasvaispa jo oikee maha!
ImageUploadedByVau Foorumi1475216791.752220.jpg

Äippä ja toukka 6+1, hitaasti mutta varmasti:)

Haamuviiva havaittu ❤️ kaksi päivää kierron alkuun, jospa se vahvistuu ❤️

Hirveä finni leuassa ja jännitän tuleeko menkat. Toisaalta olen yökkinyt, pillittänyt ja palellut - ja mies on haissut pahalle :D voi kun tämä olisi raskaushormonien tekosia!

Näkyyhän tuossa selvästi väriä! Varovaiset onnittelut ja toivotaan viivan vahvistumista <3

Minä kyllä nään selvän punertavan haamun Faline! Onpa jännää, toivotaan, että vahvistuu! Varovaisesti onnea jo haamusta!

Selkeä haamu <3 toivotaan että vahvistuu :)

Tääll ei vuoda mutta en oo testannutkaan. Mies unohti ostaa kaupasta perjantaina ja en oo itte ehtiny kauppaan

Takaisin