Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä ovistestit näyttäneet selkeästi? Ostin huvikseen setin ja epäilyttää kun jo viitenä päivänä näkynyt selkeä viiva mutta ei täysin plussa.

Kyllä mulla se testiviiva oli selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva oviksen aikaan, viiva vahvistui kyllä jo monta päivää ennen ovista. Ei ollut silloin tietoa, että ovuloinko, joten tikutin menkkojen lopusta sinne asti, että viiva lähti vaalenemaan.

Voi elämä... Tähän on tultu! Vauvakuume noussut siihen pisteeseen, että kirpparilta tarttui tällainen matkaan, vaikka ei ole tyttöä, enkä ole vielä edes tiettävästi raskaana... :rolleyes: Se oli vaan niin söpö...
041d4552100b65492b13cff2045b31a8

Se on muuten jännän vahva tunne, kun voi jtn ostaa valmiiksi ja mukamas ei tiedä raskaudesta :D Mulla oli edellistä odottaessa semmonen pakko saada -fiilis kans kun tuli hyvää tavaraa kirpparilla ja raskaana oltiin! Nyt ollut niin vahva poikaolo, että nimiä vain pojalle miettinyt... Vaatteissa ei niinkään eroa, kun musta on paras joka tapauksessa ja muuten neutraalit värit. Semmoiset syksyiset poltettu oranssi, tummanpunainen, ruskea yms ihana menis kans <3

Äippä, mä arvioin, että menkkojen pitäisi alkaa ens tiistaina, mutta tavallaan en tiedä yhtään! Kun ei ole menkkoja ollut sitten puoleentoista vuoteen! Lisäksi imetän edelleen. Mutta siis melko selvältä ovikselta tuntui tuossa joku aika sitten.

Mä oon nyt viime päivät ollut kiukkuinen kuin ampiainen ja itkenyt silmät päästäni. Asiaan vaikuttaa kyllä isosti stressi siitä, kun tuo poika ei syö tissiä, puree vaan...

Saattaahan noi tunnekuohut johtua menkoistakin tai RASKAUDESTA! IIK ihan alko jänskättää :D

Tänään annettiin iltapuurolla nokkamuksita korviketta, kun ei ole koko päivänä tissiä syönyt. Aina heti kärkeen iskee hampaat kiinni ja kiskoo. Toinen nänni kahteen kertaan tänään verillä...

Testaamiset aloitettu taas liian aikaisinnja parit negat jo testattu. Jäätävän turvotuksen ja munasarjojen aristuksen myötä epäilen menkkojen lähestyvän. Lauantaina on kp28-29 mutta eka kierto menkkojen alun jälkeen nii ei tiedä onko pitkä kierto edessä.

Air,autsista:o toivottasti imetys helpottuu!
Saini höh! Jospa turvotus ja munasarja nippailut oliskin jotain muuta;) ps täällä turvonnut ilmapallo ja "menkka"kivuista kärsivä:p

No sen näkee sit kun joko plussa tärähtää tikkuun tai näkyy punaista. Yritän vaan ottaa rennosti :) imetys meillä alkaa olla loppumaan päin. Öisin käy haistamassa tissiä ja aamuyöstä tai aamulla syökin. Päivällä imeskelee pariin otteeseen pikaiset pari imasua. Joskus ottaa unimaidotkin. Mutta yleensä pullosta haluaa nannia. Se on mulle ihan okei :)

Nt-ultrassa käyty eilen ja onneksi saatiin vaan hyviä uutisia. Kai sitä voi alkaa totuttelee ajatukseen että meille tulee toinen pien maalis-huhtikuulle. :)

Toivottavasti kaikille yrittäjille pamahtas pian plussat tikkuihin ja odottajille menee raskausaika hyvin!

Takaisin