Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa air, toivottavasti kierto lähtis hyvin käyntiin:)
En tiiä kuvittelinko eilen illalla kun makasin sängyssä yskimässä niin tossa navan alla vihlo joka rykäisyllä ihan niinku raskaana ollessa... Olispa ihana hääpäivä(11.9 naimisissa 4-v❤️) lahja, plussa testi;)voih jospa jospa...

Minä imetän ja toista toivotaan. Toinen yrityskierto menossa. Ei tunnu miltään :(

pillereitähän mä en tässä välissä syönytkään (enkä syö), että hormonit on luomua. Menkat on olleet jostain 4 kk synnytyksestä (lucky me :D) kierto on aika pitkä, 34+, vaihtelee tosi paljon joten oviksen tunnistaminen on tosi vaikeeta ihan perinteisesti. Tän kierron jälkeen meinasin alkaa johki toimenpiteisiin oviksen löytämiseksi.

Minä imetän ja toista toivotaan. Toinen yrityskierto menossa. Ei tunnu miltään :(

pillereitähän mä en tässä välissä syönytkään (enkä syö), että hormonit on luomua. Menkat on olleet jostain 4 kk synnytyksestä (lucky me :D) kierto on aika pitkä, 34+, vaihtelee tosi paljon joten oviksen tunnistaminen on tosi vaikeeta ihan perinteisesti. Tän kierron jälkeen meinasin alkaa johki toimenpiteisiin oviksen löytämiseksi.

Tääll imetetään vielä myös :) tai saa kyllä purkin tai kaks nannia päivässä. Tääll alkaa vuoto vaimentumaan niin päästään taas sänkypuuhiin pian ;) eilen saatiin makuuhuoneeseen sänkykin koottua vihdoinkin :)

Voe elämän kevät, 7 päivää menkkojen alkuun... Aika matelee:/
Saini mahtavaa, kohta pääsette "koe ajolle";) tärppi onnea ja plussa puhuria kaikille yrittäjille:)

Toivottavasti Äippä seuraavat menkat tulee aikaisintaan 9kk kuluttua ;)

Jaaha just kun pääsin sanomasta et on pitkä kierto mulla ni alko vuoto :( 28 pv tällä kertaa. Näin lyhyttä ollut luomuna viimeks teininä o_O positiivista sikäli jos on lyhenemään päin kun sit on uuseemmin mahdollisuudet mut... :(

ja armollisempaa näin päin kun ed yrityksellä oli aina toinen toistaan pitempiä kiertoja ja olin jo toiveikas moneen kertaan mut nyt en kerenny jännittää sillä tavalla vielä. Mut harmittaa :(

Nuppu jospa sun kierrot vaikka tasaantus tohon 28 päivään? Saman mittanen kierto täälläkin ;)

Ihmettelin kun koko viikon on vaivannut aivan järkyttävä väsymys, meinaan nukahdella vähän väliä ja energiat on nollissa. Mies haki eilen testin, ja illalla kun tein, niin ruutuun pamahti samantien kaksi plussaa! Laskurin mukaan viikkoja 6 + 4, jos loppuun asti menee, niin esikoisella ja tulevalla vauvalla ikäeroa tulee olemaan 1,5 v. ❤️ En meinaa uskoa todeksi, vaikka väsymys on niin jäätävää ettei epäselväksi jää ollaanko raskaana vai ei. :)

image.jpeg

IIK Talvitintti❤️ paljon onnea koko perheelle :) tarrasukkia ja vauvaliimaa paaaaljon matkaan! Aivan mahtavaa! Ihan intona teidän puolesta :D
Toivonpa omanapaillen että aloitit plussa aallon;)

Äippä kiitos, ja täällä pidetään peukut pystyssä ja jännätään teidän puolesta josko sinäkin sen plussan saisit! ;)

Sitä sitä saa toivoa;) sunnuntaina teen testin (jos nega sit lasi tai toinenkin kuoharia hääpäivän kunniaksi) mut menkat pitäis alkaa keskiviikkona... Toivon niiiiin paljon että ei ala:p

Kiitos Warheart ja saini! :)

Äippä, olisi kyllä ihana hääpäivälahja jos plussa sieltä tulisi. :)

Onnea Talvitintti! Vai vielä taustailet, niin vissiin ;) Tärppionnea muille!

Takaisin