Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruokapuoli on omasta mielestä kunnossa, säännöllisesti ja suht terveellisesti tulee syötyä. Veden määrää voisi kyllä vielä lisätä, kiitti vinkeistä Warheart. :)

Talvitintti kiinnitä huomiota hiilareiden laatuun, mieluummin tummaa, ja muutenkin paljon kuitua, vettä, liikuntaa ja maitohappobakteerit lisäksi;) näillä on mul masujumi lähtenyt liikkeelle...

Ja apua, huomenna testi päivä... IIK ja apua:D

Itellä kaikki liukenematon kuitu tekee mahan todella kipeäksi :( Makaronit joutunut vaihtamaan vaaleaan, mut onneks ei kovin usein tule syötyä...

Ei mulla turvota kun liikaa syöty vilja/riisi/peruna, ruis ja täysjyvä sattuu vaan helvetisti, aiheuttaa refluksia ja maha aivan vesiripulilla joskus montakin päivää :( Ja ei hitto ku rakastan ruisleipää ja puuroja, nyt onneks maha kestänyt paremmin ainakin puuroja ja "pullaviljoja", ihana aloittaa aamut kaurapuurolla kera ison voisilmän <3 Kermarahka marjoilla tai "pirtelö" on lähes tappavan paleleva aamulla :D

ImageUploadedByVau Foorumi1473739116.044395.jpg
akkisormen yläpuolella, mitä näätte? Seuraava testi to jos ei menkat tänään/huomenna ala;)

Nään jonkun vähän tummemman kohdan, mutta sitä en tiedä että onko vaan viivan paikka?

Luonnossa se on selkeämpi... Noh uutta testiä torstaina, ei passaa innostua... Vielä;)

Kyl siinä haamujen haamu näkyy! Eihän noista meinaa ikinä kuvaa saada, tiedän tunteen :D Jospa se siitä vahvistuisi ;)

IIK ihanaa et tekin näätte jotain:p nyt siis kp27 ja menkat pitäis alkaa huomenna... Joten sit uudestaan torstaina ellen nää sit punasta ennen sitä ;)

Jokin haamulainen ehkä? Nyt vahvistuis vaan!

Samaa mieltä kuin Timbe, mutta jos luonnossa selkeämpi niin sitten voisi olla haamu :) toivotaan, että vahvistuu!

Uu jännää... Täällä myös iski jo vähän jännitys, kun tuossa sekstailun päätteeksi alkoi jomottaa vasemmalle mahaan... Olisikohan ollut ovulaatio?!?! Pillerit jätettiin tuossa noin viikko sitten, voisiko näin nopeasti jo tulla? Kierrosta ei siis mitään tietoa, kun minipillereiden takia ei ole menkkoja ollut. Varmuuttahan ei ole tuleeko edes vielä, kun imetän, mutta kyllä tuo nyt ovikselta tuntui, sen verran mitä olen niitä luullut tuntevani.

Air kyl se kuule ovis vois olla;) mulla se viimeisin sai alkunsa samoin tein kuukautisten päättymisen jälkeen, pillerit olin lopettanut pari viikkoa aikasemmin... jospajospa;)
Omaa napaa, EI MENKKOJA!!!! Ja väsyttää ja ajoittain ällöttää...:) huomenna testin tekoon uudelleen;) olipa ihanaa mennä viime yönä nukkumaan kun mies laski kätensä masulle ja totes että 9kk päästä nähdään, tartu kiinni pikkunen❤️tuli itku;D

Aamulla pitää päivystää äipän testiä ;) Mä houkuttelin miehen tänään uusiksi hommiin, kun tuli niin varma fiilis siitä oviksesta. Toivottavasti oli juuri sitä ja heti nappais. Saapi katsoa alkaako punaista näkyä vai meneekö testin ostoon...

Takaisin