Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkoi menkat myöhässä plääh. Ehdin jo toivoa.. Jospa parempi onni seuraavalla kierrolla :) onnea Talvitintille!

Noh talvitintistä innostuneena menin sit tekemään raskaustestin jo tänään ja varmaan arvaatte, puhdas nega:( taidanpa viiä kuoharin kylmäkellariin... Menkkojen alkuun 4 päivää, eiköhän ne sieltä tuu...

Faline pahoittelut :/
Äippä, voihan se olla ettei testissä vielä näy. Oot malttamattomin testaaja mitä tiiän! :D

Äippä olen samaa mieltä, että ei se vielä välttämättä näy, älä menetä toivoa vielä.
Faline pahoittelut menkoista.

Faline, pahoittelut menkoista. :sad001

Äippä, jospa se plussa näkyisi vasta myöhemmin, ja nyt vaan testasit liian aikaisin... :)

Keskiviikkona testataan seuraavan kerran jos menkat ei oo alkanut... Mikäli malttamattomuuttani jaksan oottaa "niin pitkään" :p

Äippä, nyt pidät kivan viikonlopun ja nautit hääpäivästä miehesi kanssa, arkena voit taas palata plussa jännitykseen. ❤️

Talvitintti, kyl nautin:) kuohari on kylmässä, tummaa suklaata jääkaapissa ja kylmäsavulohileivät odottaa tekemistään:p jospa unohtaisin (tuskin) koko kierto asian pariksi päiväksi ja ke sitten tulis yllätys plussa;)

Sori jos jotakuta ällöttää vessajutut, mutta mä olen nyt joka yö herännyt kun mahaan sattuu ihan julmetusti ja vessassa käytävä kerran tai kaksi, ja välillä ummettaa niin perhanasti! :arghh: Kenelläkään vinkkiä mikä avuksi? Esikoisesta kun ei pahemmin maha reistaillut.

Magnesiumia, riittävästi vettä ja liikuntaa, mulla ainakin niin toimii maha :) Lihan määrän joutunut tiputtamaan aivan onnettomaksi, se tuntuu jumittavan mahaa, kasvisten määrää olen sitten entisestään lisäillyt.

Takaisin