Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta. :) :dummy1:

Mulla oli tänään 3. uusintaultra ja nyt voi vihdoin & viimein todeta että pojalla on kaikki hyvin. :happy: Sydän suli kun naama ilmestyi näytölle ja toinen haukotteli siellä ja heilutteli käsiään. ❤️

Ihanaa Äippä :) lisää tyttöjä :)

Turhaa olin huolissani :D
c382d7356e1f009a4ac112791ee4b858

No nyt on plussa Saini ;)
Pitää kohta laittaa pötsi kuva, jahka saa syötyä, penskat pestyä ja ne katsomaan pikku2:)

Mulla sopivasti maha täynnä munakasrullaa, mut kai sitä voipi käydä kuvan nappaamassa :D

Juu nyt näki mieskin tihrustamatta :D

Ihania masuja <3

Onnea plussanneille ja ultrassa käyneille! Ja aaw, ihania masuja! Lähipiirissä nyt monta ystävää tai sukulaista raskaana, oikeen buumi..

Muokattu viimeksi:
Tänään 31+2, ensimmäinen ja viimeinen lääkärineuvola tässä raskaudessa takana! Kaikki mallillaan, paino oli vaan kilon tipahtanut... Kohdunkaulaa reippaasti jäljellä, myötää sormelle, eli näille viikoille hyvä. Ektopiaa taas näkyi kohdunsuulla, mut eipä onneksi ole vuodellut. Häpyhuulissa jtn verisuonimuutosta, eli alkaa nyt tällä mammalla suonikohju&peräpukamatreenit ennaltaehkäisevänä :D Sit seuraava etappi ois synnytys :P

Hienoa warheart että kaikki mallillaan, oishan se hyvä että pikkunen pysyis vielä hetken mahan suojissa;)
Mulla kans tullu alakertaan suonikohjuja ja eikä ne pukamatkaan ainakaan pienentynyt oo o.O

Njoo, en kyl usko tuon pikkusen ennen aikojaan edes yrittävän pihalle :P

Mä oon onneks välttynyt noilta alakertaongelmilta, tai sit niistä ei vaan ole mainittu... Oli tossa edellisellä kirjastokerralla lainassa semmonen raskaus- ja imetysajan kuntoilukirja, siellä oli pukamiin ja alakerran suonikohjuihin ohjeena lantionpohjatreeniä aamuin illoin 50-100 toistoa, 5sec pitoja. Eli täytyypä aamu- ja iltapaloilla alkaa treenailemaan, jos se lisäis verenkiertoa ja vähentäs painetta alakerrassa. Ei siitä ainakaan haittaa voi olla :)

Pitääpä itsekin aloittaa alakerran treenit, hyötyähön siitä vaan on jos on vahvat lantionpohjan lihakset ;)

Takaisin