Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli tommonen siro maha esikoisesta, haikeus. Ihan loppumetreillä pullahti esiin... jouduin käymään kontrolleissakin, kun sf laahas niin perässä. Pystyin hyvin salaa raskauden puolitutuilta :D tytön kohalla oli kyllä kans suht maltillinen pötsi, ahteri vaan levisi :D

Kamalaa, kun sitä jostain syystä kaipaa raskaus aikaa :D

Mulla menee sf keskikäyrällä, melkolailla samoissa mitoissa ku edellisissä kolmessakin :)

Mulla levisi lantio tokassa raskaudessa, vaikka maha oli ihan normaali ja painoakaan ei tullut kuin 6kg. Meni yli vuosi ennen ku omiin housuihin mahtui, nythän menee edelleen omat farkut jalkaan.

Mä kyl odottaisin sinne 30 viikolle ainakin? Mä taidan jättää nyt juomatta kun eipä tosta mitään sen suurempaa hyötyä ollu:p

Warheart suloinen masu! :)

Ja uusintaultrassa käyty, kaikki hyvin ja edelleen poika tulossa kun vehkeitään esitteli koko ajan. :p Kaikki tosiaan näytti hyvältä, mutta poika ei suostunut kasvojaan näyttämään, joten pääsen taas kolmannen kerran uusintaultraan koska ylähuuli pitää saada tsekattua onko normaali. Tällä kertaa pisti lääkärille ajan. Josko 3. kerta toden sanoisi, mutta mikäs siinä, ihanaa se on pientä katsella. :)

Tässä vielä kuvaa masusta, eri kuvakulmasta tosin. :) Tuntuu ettei kasva vaikka pyöristynyt onkin. o_O

image.jpeg

Moikkamoikka pitkästä aikaa!! :)
Nyt täytyy kysästä neuvoja ja kokemuksia.. Onko kukaan tehny clearbluen plus raskaustestiä? Onko ollut luotettavia? Voiko testitulos vääristyä jos virtsaa menee sen ruudun päälle? :D Täällä tuli aika selkee plussa, mutta entiie nyt onko sitten väärin mennyt testi kun virtasuihku osu siihen ikkunaan ja heti piirtyi se pystyviiva siihen myös.. Ääh niin epätietoista..

Mutta paljon onnea teille ihanille uusien pikkusten odottajille:)

JouluNyytti, kyseisestä testistä ei oo henk koht kokemusta mut ne testithän reagoi hcg hormooniin niin ei kai ne nyt muuten punastu? Kai?
Meinasitko testata uudellen?onko sul mitään oireita? Melkeinpä haluaisin kyl onnitella;)

Ei kai testit tosiaan väärää plussaa herkästi anna? Varsinkin jos selkeä. Varovaiset onnittelut! <3

Kp28 ja viivanpaikka. Ei väriä :/ on tässä viel pari päivää mahdollisuutta... eilen testattu siis.

Takaisin