Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Warheart ihana masu!
Mä voisin tällä hetkellä elää lihalla ja mandariineilla! Parasta ikinä:p
Rasvasta,suolaista ei voi syyä kun alkaa närästää ja suklaa on kesto inhokki, kumma juttu!
Air toivotaan että sieltä jouluplussa tulis;)

Se hyvä puoli oli että nyt kierto oli 30pvä ja se o mitä se on ollut säännöllisimmillään ;)

Mua närästää viljat, tai oikeammin tulee ihan refluksia ja koko ruokatorvi on ihan palanut jälleen :( Viimeinen tikki oli kun kieli tuli täyteen rakkuloita... Liha taas maistunut paremmin, mut eipä meinaa häävi valikoima olla kaupan lihoissa kun kaikki maistuu nykyään kalalle! Onneks joulupukki tuo 10kiloa luomunautaa :D Mä voisin edelleen elää aurajuustolla :'D

Ja suurin mieliteko taitaa tällä hetkellä olla kunnon nautapihvi paistoasteeltaan raakana ja lasillinen punkkua! Sairaalakassiin siis paketillinen raakaa naudan jauhelihaa ja pieni pullo punkkua, voi heti synnytyksen jälkeen kauhoa naamaan :'D

Oi, pienet potkut <3

Olen keksinyt, miten miehen saa suostuvaiseksi toiseen yritykseen. Kun se saa nukkua kunnolla univelkoja pois. Heti oli semmoisia fiiliksiä ja jopa pientä "riskinottoa" ;) , kun nukuttiin 3 yötä piiiiitkään ja hyvin (loma). Mut arki palas, univelka ja pojan itkut. Kaikki on kiinni jaksamisesta, mut miten ihmeessä sitä ehtii 10-11 tunnin yöunia muka veteleen, jos töissä käy ja olis kiva omaakin aikaa vähän olla?

Muoks ja Saini, sama positiivinen huomio täällä myös: kierto palautunut samaan vanhaan säännölliseen :)

Ei kai sitä ehdikään noin kamalasti nukkua? Eiks terveelle aikuiselle pitäs 8h yössä riittää vallankin hyvin? Toki ihmisissä on erilaisia nukkujia ja erilaisia unentarpeita, mut kasvavat lapset siis tarvitsevat 10h/vrk unta. Paitsi jos miehen unia meinasit, niin jotkuthan on muutenkin kuin pieniä lapsia ;D Itse oon niin onnekas, että 6h unet riittävät ja herään pirteänä, jää aikaa muuhunkin :D

Hienoa tytsy jospa se miehes lämpenisi lopullisesti uuteen vauvaan;) eikös teillä ollut itkuinen tapaus tää teidän poika? Niin melkein ymmärrä miehen ajatukset siitä että miten uusi vauva vie yöunet ja pitäis vielä töissäkin jaksaa, MUTTA vielä paremmin ymmärrän sun tarvetta saada kaveri taaperolle;) itse ajattelen asiaa niin että on tosiaan kaveria toisilleen ja sitten kun meitä ei enää oo niin eivät jää yksin vaan siinä on sisko (tai veli, tiedä mitä masussa muhii;)) tukena vaikeissa ajoissa... kyllä toi unen tarve on niin yksilöllinen, lapsien tulon jälkeen mulle riittää semmonen 6-7h unta vallanmainiosti mutta sama määrä unta miehelle ei riitä alkuunkaan... Sille ei tee vaikeeta nukkua 10-12h:o mut varsinkaan jälkimmäinen ei tässä kämpässä toteudu koskaan;) ok ukkelini tekee kyl todella fyysistä työtä 3-vuorossa että ymmärrän että tarvii pikkasen enempi unta kun minä:p huvittaa vaan ku se koisaa aamua uniaan, niin mä oon syöttänyt lapset ja koiran (päästänyt koiran ulos) pukenut lapset ja laittanut kämpän päivään jnejne...
Tänään olis neuvolalääkäri, ainakin pääsee kuulemaan pienen;)

Eihän se tee vaikeeta omallekaam miehelle vetää vaikka 14h unia, mut ei sille ole mtn tarvetta :D Kyl toi pirteämäpänä on päivän ku käyn nykimässä 8h unien jälkeen ylös. Rytmi meillä tosin pysyy melko vakiona, ei tee kuin kahta vuoroa... Vitamiinilisät kyl pimeänä vuodenaikana tekee ihmeitä, aikuiselle kun ei välttämättä se 100 mikroa d-vitamiiniakaan ole riittävä määrä pitämään turhan väsymyksen loitolla.

Lyhyemmällä ikäerolla on lusittu kerralla valvomiset ja vaatteet on mukavampi kierrättää kun ei tarvitse kauaa säästellä seuraavalle, eikä elämä ole ehtinyt vielä turhan helpoksi ennen uutta vauvaa ;D Ala tytysy syöttämään sille miehelles ees vitamiineja, eikös hän ollut melko huono syömään terveellisesti?

Joo, yritän ja on se itsekin tajunnut vitamiinien tarpeen :) Ja onhan se miehen "tavarakin" parempilaatuista, kun elää terveellisesti ;)

Totta tuokin ;D Sinkki vissiin yks niistä tärkeimmistä, omalla miehellä kun toi akne vaivaa edelleen pahana, niin vetää sinkkiä kunnon kuureina. Siks varmaan tähän raskauteen vaadittiin vaan hiprakka ja yks laukaus kohdun suuntaan... :D Ei vais, menihän tota edellistä "työstäessä" toki aikaa ja keskeytynyt keskenmeno väliin rypäleraskausepäilyneen, että ei ihan niin helpolla tule... Mutta siis, vitamiineilla ja säännöllisellä syömisellä on todella iso vaikutus jaksamiseen! Kylläpä sitä itse kans miettii joskus sunnuntaina aamulla kuuden pintoja kahvimuki kädessä, et oishan sitä voinu vielä nukkua ku normaalit ihmiset, mutta niin paljon paremmin sitä jaksaa kun saa rauhassa yksin syödä aamupalan ja juoda aamukahvit :) Aamuäreä mieskin on hivenen leppoisampaa seuraa, kun laitan aamupalat koko porukalle valmiiksi pöytään ja käyn kunnolla pusuttamassa rakkaan hereille :D Monesti se käskee kyllä painua muualle ku mulla tunnetusti on ihan helvetin hyvät jutut/vitsit heti aamusta niiden halipusujen lisäksi :'D

Rakenneultra takana ja kaikki hyvin. :) Nyt napainsertio näytti hyvältä ja mitään poikkeavaa ei löytynyt, hyvä niin. Painoarvioksi sai 337g ja tällä hetkellä majaili perätilassa. Jalat potkivat koko ajan suoraa mun virtsarakkoa päin, ei ihme että potkut on tuntuneet niin alhaalla. Sukupuoli selvisi, meille tulee toinen poika. :Heartblue Itku pääsi kun ajattelin, että kohta olen kahden ihanan pojan äiti. :happy: Mies oli myös innoissaan, ukkovalta talossa. :nailbiting:

Pääsen taas uusintaultraan ens viikolla, pieni oli niin kippurassa ettei kaikkea saatu kunnolla tutkittua, joten viikon päästä näkee uudestaan pikkuisen. :) Nyt voi onnellisena valmistautua jouluun. ❤️

Ihania ultrakuulumisia! Onnea poikalupauksesta!

Täällä alkoi eilen menkat :( Kierto tässä kuussa aika sama kuin viime kuussakin eli piiiitkä. Tällä kertaa 40 päivää... Näh...

Talvitintti onnea hyvistä uä-kuulumisista!
Air4m voi plääh :/ toivottavasti pian jo tärppäis!
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille <3

Air, en siis tykännyt kun sulla alkoi menkat, oli pakko selventää. Toivottavasti ensi kerralla tärppäisi!

Äippä x4, muistanko ihan oikein että sulla on/on ollut Carriwellin raskausajan tukivyö..? Jos on, niin onko ollut hyvä ostos? Mä kun oon miettinyt, että voisin tänään tai huomenna käydä ostamassa, tuntuu vähän tarvetta olevan. :rolleyes: Ja jos jollakulla muulla on ollut niin kertokaa ihmeessä! :)

Takaisin