Uusi toukokuisten lista

Hei, mähän olen kamala valehtelija! Mun iän voisi korjata yhdellä ylöspäin eli 29 (LA 3.5.2014), niin on rivi oikein.
 
Mäkin totesin, että mäkin oon valehdellut (en oo ajatellut taas, mitä oon kirjottanut) ton mun iän. Eli siis mähän oo tollon ku on la jo 22. :)
 
No kas, piti itsekin tarkistaa, et mitä on iän kohdalla ja ehdin täyttää 28 ennen laskettua aikaa...
 
Täällä ilmottautuisi ennen sivusta seurannut ja vihdoin rekisteröitynyt uusi odottaja mukaan toukokuisiin 2014! :)
LA 20.5.14 / Milleri / G1 P0 / 25v / Oulu / OYS /tyttö
 
Nyt kun samalla päivittelee listaa niin vaihdatko mulle la:n 21.5! Kiitos. Sehän vaihdettiin jo niskapoimu-ultrassa... :wink
 
Samoilla linjoilla^, jos ei siis hymykuoppa ole liikaa vaivaa, niin mulle voi lasketunajan päivittää 29.5. Kiitos:)
 
Toivottavasti meni korjaukset oikein, oli niin monta päivitettävää että meinasin unohtaa koko ajan jotain :D
 
Heippa! Täällä uusi tuleva äippä ilmottautuu muiden toukokuisten mukaan:) La 13.5/ ^pola / G1P0 / 29 / Oulu / Oys / tyttö
 
Taitaa pitää paikkaansa se, että toukokuu on yksi kiireisimmistä kuukausista synnäreillä... :) Listahan on ihan tosi pitkä :p
 
^ Joo, mihinköhän sitä pääsee synnyttämään???????????? Pitäiskö "muuttaa" mökille, jos Lohjalla olis hiljaisempaa...
 
Takaisin
Top