Uudet toukokuiset

Moi kaikille :happy: Täällä plussattu tänään, LA olis 15.5, eli 4+0 mennään :love017

Mie oon 30v ja mies 29v(pian täyttää hänkin pyöreitä). Mulle tää on toinen lapsi, miehelle ensimmäinen oma. Esikoinen 6v, lapsettomuushoidoilla hänet alkuun saatu. :Heartblue Mentiin vuosi sitten naimisiin ja yritys alotettiin vuosi sitten kesällä, nyt 4. Hoitokierto toi tuloksen :Heartpink
 
Moi kaikille :happy: Täällä plussattu tänään, LA olis 15.5, eli 4+0 mennään :love017

Mie oon 30v ja mies 29v(pian täyttää hänkin pyöreitä). Mulle tää on toinen lapsi, miehelle ensimmäinen oma. Esikoinen 6v, lapsettomuushoidoilla hänet alkuun saatu. :Heartblue Mentiin vuosi sitten naimisiin ja yritys alotettiin vuosi sitten kesällä, nyt 4. Hoitokierto toi tuloksen :Heartpink
Tervetuloa :)
 
Moi! Voi olla liian aikaista tänne mitään huudella, mutta enhän mä malta olla ajattelematta tätä mahdollisuutta. Mulla siis tilanne se, että kierukkaehkäisy ollut 1,5v, kolme ihanaa poikaa ennestään. Menkkojen piti alkaa viikko sitten, ei alkanut, ajattelin että on vaan stressiä, kun päiväkodit ja uusi työ alkoi elokuun alussa. Miehelle alkuviikosta vitsailin, kuinka rinnat on niin kipeät, että tietäisin olevani raskaana jos ei tätä kierukkaa olisi. No sisäinen ääni sanoi torstaina kauppareissulla, että osta testi. Perjantaiaamuna todella vahvat kaksi viivaa. Soitto neuvolaan, jossa täti vähän yhtä hämmästynyt kuin minäkin. Labraan verikokeisiin, ne tulokset ei ole tullut omakantaan, joten edelleen virallista tietoa odotellaan huomiseen. Mutta toinen viivatesti oli yhtä positiivinen lauantaiaamuna ja sit hain viikkotestin apteekista, joka sanoo, että viikot 4-5 menossa. Ensi viikolla toivottavasti vähän viisaampi miten homma etenee jos on edetäkseen.

Sinäänsä iloinen asia, olemme neljännestä lapsesta puhuneet, mutta ihan vielä sitä ei pitänyt alkaa yrittämään.
 
Moi! Voi olla liian aikaista tänne mitään huudella, mutta enhän mä malta olla ajattelematta tätä mahdollisuutta. Mulla siis tilanne se, että kierukkaehkäisy ollut 1,5v, kolme ihanaa poikaa ennestään. Menkkojen piti alkaa viikko sitten, ei alkanut, ajattelin että on vaan stressiä, kun päiväkodit ja uusi työ alkoi elokuun alussa. Miehelle alkuviikosta vitsailin, kuinka rinnat on niin kipeät, että tietäisin olevani raskaana jos ei tätä kierukkaa olisi. No sisäinen ääni sanoi torstaina kauppareissulla, että osta testi. Perjantaiaamuna todella vahvat kaksi viivaa. Soitto neuvolaan, jossa täti vähän yhtä hämmästynyt kuin minäkin. Labraan verikokeisiin, ne tulokset ei ole tullut omakantaan, joten edelleen virallista tietoa odotellaan huomiseen. Mutta toinen viivatesti oli yhtä positiivinen lauantaiaamuna ja sit hain viikkotestin apteekista, joka sanoo, että viikot 4-5 menossa. Ensi viikolla toivottavasti vähän viisaampi miten homma etenee jos on edetäkseen.

Sinäänsä iloinen asia, olemme neljännestä lapsesta puhuneet, mutta ihan vielä sitä ei pitänyt alkaa yrittämään.
Oho! Ompa sulla jännä tilanne! Mikä kierukka sulla on ollut?
 
Oho! Ompa sulla jännä tilanne! Mikä kierukka sulla on ollut?

Jaydess. Edellisen kahdenkin lapsen välissä oli sama. Keväällä kävin kiertohäiriöiden takia lekurissa ja sisätutkimuksessa lääkäri ei löytänyt kierukan lankoja. Ei kuitenkaan silloin ultrannut, sanoi vaan että olisin mä huomannut jos se olisi pois lähtenyt o_O

No nyt toivon vaan, että kierukka olisi oikeasti sieltä kohdusta vaan kadonnut, ettei tarvitse tehdä valintoja ottaako kierukan pois vai pitääkö koko raskauden. Keskenmenoriski molemmissa. Tai sit koko raskaus on kohdunulkoinen. :sad001 kunpa ensi viikolla pääsisi jo ultraan, mut tuskin mua niin onnistaa.
 
Jaydess. Edellisen kahdenkin lapsen välissä oli sama. Keväällä kävin kiertohäiriöiden takia lekurissa ja sisätutkimuksessa lääkäri ei löytänyt kierukan lankoja. Ei kuitenkaan silloin ultrannut, sanoi vaan että olisin mä huomannut jos se olisi pois lähtenyt o_O

No nyt toivon vaan, että kierukka olisi oikeasti sieltä kohdusta vaan kadonnut, ettei tarvitse tehdä valintoja ottaako kierukan pois vai pitääkö koko raskauden. Keskenmenoriski molemmissa. Tai sit koko raskaus on kohdunulkoinen. :sad001 kunpa ensi viikolla pääsisi jo ultraan, mut tuskin mua niin onnistaa.
Toivotaan tosiaan, että olisi kadonnut ja että saisit pian vastauksen!
 
Noniin, päivitystä maanantaiaamuun. Verikokeetkin sanoo positiivista. Viitearvo alle 5 ja minulla oli 1500. :rolleyes: nyt lähete kiireellisenä (1-7vrk) äitiyspolille ultraan. Eli toivon mukaan viimeistään ensi viikolla selviää enemmän.
 
Moikka :greet025

Täältä ilmottaudutaan myös varovaisesti mukaan. Sunnuntaina plussattu digillä ja liuskojen perusteella näyttäisi vahvistuvan. Takana kaksi varhaista keskenmenoa tässä yrityksessä. Esikoinen 2v ja vaikeasti vammainen. Minä 33v ja mies pari vuotta vanhempi.
 
Hei!
Varovasti ilmoittaudun mukaan toukokuisiin odottajiin...
2 lasta löytyy ennestään, tämä kolmonen on lievästi sanottuna yllätys, positiivinen sellainen toki. :joyful:
LA laskureiden mukaan 20.5.

Tervetuloa! Kiva etten ole ainut positiivisen yllärin saanut :grin
 
Moikka! Mä tuonne jo kirjoittelinkin muihin osioihin, mutta nyt myös tänne. Olen 34v ja mies 36v ja meillä esikoinen 5/20. Mulla käynnistyi kierto tuossa kesän aikana ja ei mitenkään olla aktiivisesti yritetty, mutta toki haaveissa ollut toinen pikkuinen :love017

Päädyin eilen tekemään testin, kun mulla ollut vähän vastaavia oireita eli etovaa oloa ja väsymystä, kuin viime raskaudenkin alussa. Lisäksi muutama päivä sitten tuli pientä tuhrua, joka taisi olla kiinnitymisvuotoa, piti oikein tarkistaa, että vastaavaa oli viimeksikin. Oli kuitenkin melkoinen yllätys kun negan tai haamun sijaan testiin pärähti heti ”leffaviivat”. Aluksi epäilin, että onkohan viallinen testi, mutta nyt neljän testin jälkeen uskon todeksi :love017 Nyt vaan mietityttää oikeaa la, ei voi millään olla vasta 23.5.
 
Moi myös täältä! :angelic:

Minä 23v ja mies 10 vuotta vanhempi, tämä toukokuinen olisi meille kummallekkin kolmas, mutta ensimmäinen yhteinen :dummy:

Tätä babyä yritettiin ehkäisyn poiston jälkeen 3 kiertoa. Jännittää, joten katsellaan kuinka käy, saadaanko pikku baby ensi toukokuussa syliin vai kuinka :nailbiting: La 23.5
 
Moikka kaikille!

Mä oon 25v ja mies 33v. Mulla 5v ja 3v lapset ennestään, miehelle ensimmäinen tämä toukokuinen :love7 La 11.5.

PS. Hauska nähdä sua täällä mymlan. Muistan sut joltain 2016-17 ajoilta nuorten vauvakuumeilijoiden ketjusta :grin En ookkaan sen jälkeen täällä kirjoitellut.
 
Moikka! Täällä plussattu yk3. Epäsäännöllisten kiertojen takia vähän epävarmaa milloin on laskettu aika, mutta eiköhän se toukokuulle osu. Ennen esikoista oli km, joten vähän nyt jännittää, että miten tämän kanssa käy :shy:
 
Moikka kaikille!

Mä oon 25v ja mies 33v. Mulla 5v ja 3v lapset ennestään, miehelle ensimmäinen tämä toukokuinen :love7 La 11.5.

PS. Hauska nähdä sua täällä mymlan. Muistan sut joltain 2016-17 ajoilta nuorten vauvakuumeilijoiden ketjusta :grin En ookkaan sen jälkeen täällä kirjoitellut.

Apua! Ihana että joku muistaa! :Heartred Siitä onkin aikaa kun sinne on kirjoiteltu viimeksi ja foorumista oli muutenkin monen vuoden tauko. Kiva myös kuulla, että teillä on aika sama tilanne kuin meillä :shy:
 
Moi! Minäkin hipsin tänne mukaan, varovaisesti vielä kun niin hailakka ja melkoisen yllättävä plussa tuli testiin tänään. Ehkä voi olla vasta 3+4/5 mut hankala sanoa, kierto edellisen vauvan jälkeen ei ole palautunut joten veikkauksella mennään. Plussa siel kuitenki näky!
Ja siis viides lapsi meille nyt tulossa, laskettu aika toukokuun lopussa...? Ehkä? :confused004
 
Moikka! Täällä 38-vuotias toisen lapsen odottaja. Esikoinen on vasta 10kk. Aika yllättävästi raskauduin nopeaa kun esikoista yritettiin 1,5vuotta. Tänään on siis 4+3 ja digitestiin tuli 2-3 viikkoa eli hyvin täsmää. Vähän jännittää kun ennen esikoista oli yksi tuulimunaraskaus ja ikä tuo jo omat riskinsä. Mut toivotaan meille kaikille tarrasukkia ja onnea kaikille muillekin plussanneille ❤️
 
Ehkäpä uskallan tänne jo varovasti hiipiä :shy:

Eli taustalla endoa ja sen takia keväällä päästiin IVF:n, josta tuoresiirrosta tuli kemiallinen raskaus kesällä ja nyt ensimmäinen ja ainoa pakkasalkio näyttää tarranneen ainakin vähän paremmin kiinni, kun testit pikkuhiljaa vahvistuu. Itse olen 38, mies pian 36 ja tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsi, minulla 2 esiteinityttöä (vm 2009 ja 2010) aiemmasta liitosta.

Tänään olisi siis rv 4+0 ja la 27.5. jos oikein olen laskenut (alkionsiirtoon perustuen).
 
Takaisin
Top