Rankka synnytys Aelilla
Jos vielä kaivelee niin rohkeesti vaan puheeksi neuvolassa, että saat käsiteltyä kokemuksen ennen seuraavaa synnytystä. Sulla on mahdollisuus upeaan synnytyskokemukseen, mutta jos edellisen traumat ovat vielä mielessä niin kyllä se vaikuttaa.
Hauska, että elaffyn tytöillä on omat synttäripäivät :)
Meidän poika oli 49cm ja 3370g ja synty rv 38+3 ihan puskista! En meinannu millään uskoa, että synnytys oli oikeesti käynnissä. Ehdittiin olla Kättärillä alle viisi tuntia, kun poika oli jo ulkona. Mulla olis aivan mielettömän ihana kätilö. Parempaa en ois voinu toivoa. Hän oli just sopivan napakka, mutta kuitenkin tsemppaava. Tens-laite oli käytössä ja ilman sitä en suostu enää synnyttämään. Upea kapistus
Vähän koitin hönkiä ilokaasua, mutta siitä ei oikein tullu mitään, kun olin niin keskittyny tensiin. Ponnistusvaiheeseen laitettiin pudentaalipuudutus, tai joku sellanen ihan turha, jota en ois tarvinnu, kun ei se mitään tehnyt
Synnytys oli nopea ja helppo. Sain kolme tikkiä pinnallisiin nirhaumiin ja oisin voinu kävellä vauva kainalossa kotiin suoraan synnytyssalista.
Polikliininen synnytys kiinnostaa, mutta sitten kun kotona on toi syyskuussa kaksivuotias niin ehkä ois kuitenkin parempi olla sairaalassa. On tässä onneks vielä aikaa miettiä
Eniten mua jännittää, että ehdinkö ajoissa sairaalaan tän toisen kanssa
Kaveri just synnytti sairaalan aulaan tällä viikolla, kun tuli vähän kiire.Tiedän, että tää tulee vauhdilla ja mun on lähdettävä sairaalaan heti, kun supistukset alkaa. Jännittää, mutta toisaalta odotan myös innolla. Koitan fiilistellä tällä kertaa enemmän