-elmeri-
Näppärä viestien naputtelija
Mulla on täällä heinäkuinen -15. Meillä oli suunnitelmissa, että toinen lapsi sais tulla kun esikoinen lähenee kolmen vuoden ikää. Häntä "tehtiin" pari vuotta, sain kolme keskenmenoa ennen kuin onnisti. Jotenkin ajateltiin että seuraavakin saattaa antaa odotuttaa itseään, joten ehkäisy jätettiin pois joskus viime elokuussa. Imetin edelleen ja kierto palautui vasta lokakuussa, ja tammikuussa plussasin. Jos tämä raskaus etenee normaalisti, niin ikäeroa tulee 2v2kk, mikä tuntuu aika hurjalta, mutta toki toivon ettei tarvitsisi tällä kertaa kokea keskenmenoja, pieni ikäero olisi pieni hinta siitä..
Koska esikoinen on vielä pieni, mulla on todella ristiriitaisia tunteita. Keskenmenon pelon takia lopetin imetyksen, vaikka se oli meille molemmille tosi vaikeaa. Suren "keskenjäänyttä" imetystä, vaikka samalla tiedän että 1,5 vuotta on todella hyvä imetystaival. Surettaa, jos tämä meneekin kesken, ja olen väkisillä vieroittanut lapsen turhaan (mitä en todellakaan olisi halunnut). Pelkään keskenmenoa, ja samalla sitä jos saankin vauvan näin pian ja kohta mulla on kaksi noin pientä valvottamassa.. Huoh, kauhea stressi kaikesta.
Koska esikoinen on vielä pieni, mulla on todella ristiriitaisia tunteita. Keskenmenon pelon takia lopetin imetyksen, vaikka se oli meille molemmille tosi vaikeaa. Suren "keskenjäänyttä" imetystä, vaikka samalla tiedän että 1,5 vuotta on todella hyvä imetystaival. Surettaa, jos tämä meneekin kesken, ja olen väkisillä vieroittanut lapsen turhaan (mitä en todellakaan olisi halunnut). Pelkään keskenmenoa, ja samalla sitä jos saankin vauvan näin pian ja kohta mulla on kaksi noin pientä valvottamassa.. Huoh, kauhea stressi kaikesta.