Tulin tuolta marraskuisista katselemaan mielenkiinnosta tätä ketjua :) Itsellä laskettu aika ollut marraskuussa, mutta poju kyllä syntyi vasta 12.12. Siitä syystä pitää välillä käydä täälläkin kurkkimassa :) Voin lämpimästi suositella unikoulua myös. Meillä on nukuttu siitä lähtien täydet yöt, noin 21 menee nukkumaan ja noin 7 jälkeen herää. Unikoulu pidettiin noin kuukausi sitten. Tassuttelulla mentiin pääosin, sillä päästiin kolmessa yössä hyvään tulokseen. Viime yönä joku itketti, luulen että hampaat. Kuitenkin vain kerran heräsi ja nukahti takaisin kun hetken sylittelin. Myös päikkärit parantuneet unikoulun jälkeen. On nyt oppinut niillekin nukahtamaan itse, samoin illalla ja yöllä nukahtaa itse jos herää. Meillä heräämiset tätä ennen oli selvästi sitä, että tuli tissille nukahtamaan, ei ollut varsinaisesti nälkä. Päivällä tosin syödään jo kunnolla, 5 ateriaa on mennyt jo hetken. Tsemppiä kaikille yöhulinoiden takia valvoville! Itsellä ne otti tosi koville, mutta kyllä se siitä helpottaa, oikeasti :)