Unikuvia

No ny mä ihan varmasti viime yönä näin jotain unta vauvasta. Mut mä en muista mitä[&:]. Muistan vaan heränneeni kerran ja ajatelleeni et no siinä se kauan odotettu vauva uni nyt oli. Mut menikin sit samantien[:D].

Näin viime yönä unta noin 2-vuotiaasta tyttärestäni. Mies oli välttämättä halunnut antaa nimeksi Emilia ja olin vihainen. Ei siinä, että nimessä olisi jotain vikaa, mutta kun tunnen ainakin 4 Emiliaa... Sitten tää lapsi oli musta aivan uskomattoman ärsyttävä. Se pakotti mut auttamaan majan rakentamisessa vaikka mulla oli 38,5 astetta kuumetta ja sillä oli niin kimeä ääni, että korviin sattui! Sanoinkin sille, omalle tyttärelleni siis, että "sä oot kyllä niin ärsyttävä ja vajaa".

Toivottavasti ei enneuni[:D]

Pakko kertoa miten hullunkurisen unen näin..

Olin synnytysosastolla odotustilassa ja katsoin digitaalisesta kellosta että nyt ei olis vielä aika synnyttää.. Synnytys kuitenkin oli alkanut, ja synnytyssalista juoksi yhtäkkiä mun työkaveri huutaen että meille tuli poika ja se on ihan vihreä..
Omat tunteeni sillä hetkellä oli hyvin hyvin mustasukkaiset, mietin itsekseni että miksi hemmetissä toi saa vaa olla synnyttämässä toisen naisen kanssa meidän lasta ja mun pitää istuia ja odottaa ulkopuolella. Ja että miten ihmeessä mä nyt saan kunnon äiti-lapsi suhteen kun en pääse heti vauvaan tutustumaan.. [8|][:D]

Tällasta tällä kertaa... heh [;)]

Mä en ole nähnyt mitään vauvaunia. Mun unet on menny vaan ihan hämäriksi.

Ja monta kertaa on nähny unta että mies jättää mut kun oon maha pystys, mutta se niissä unissa on hassua, että tämä tuleva isukki ei oo se mies unissa, vaan niissä on mun ex-heiloja,mutta elämäntilanne on silti sama kun oikeassa elämässä...

Hui,kamala.Yks yö näin ihan kamalan unen.Enon luo murtautui joku äijä veitsen kanssa, löin sitä keittiöjakkaralla ja kampesin jostain ilmestyneen pyssyn pois siltä, sitten se viilsi mua kylkeen veittellä ja mä vedin siltä kurkun auki[&:] Mutta silti mä yritin sitten pitää sen hengissä, että se saataisiin tuomittua.
Siis ihan menee taas yli. Mies saa sitten kuunnella näitä mun unia ja ihmettelee aina kuinka mä oikein muistan kaikki niin tarkasti. Huhhuijaa...

Unohdin kirjottaa tanne sen toisen vauvaunen, jonka nain. (Tai mun unissa ei kylla oo sita vauvaa nakynyt - maha vain)

Olin laakarissa ja se laakari oli sellainen vanhempi mies. Se tuli mun taakse seisomaan, otti mua mahan alta kiinni ja tunnusteli pari sekuntia. Sitten se totesi, etta kylla tunsi niin vahan elamaa, etta se on nyt jaatava tarkkailuun. Se osoitti mulle huoneen ja lahti. Ajattelin, etten kylla viitti jaada, kun on kotona lapsenvahti ja menin yoksi kotiin. Kun menin laakariin seuraavana paivana niin se laakari oli tosi vihainen, koska olin vain lahtenyt..

Mä näin viime yönä inhottavaa unta. Siinä unessakin olin raskaana. Ja mulla oli pissahätä ja menin vessaan ja tuli pissan mukana vähän verta. Jostain syystä en ollut kuitenkaan varma et tuliko se kummasta "reiästä". Yritin paperin kanssa pyyhkien katsoa mut mitään ei selvinnyt. Ja sit kohta oli taas pissahätä ja sit sitä verta tuli enemmän. Mut muistan kattoneeni sitä verta ihan kuin jossain virtsakatetrissa ja silti edelleen mietin kummasta tuota nyt tulee. Loppujen lopuksi muistan kúinka istuin vessassa sitä verta tuli ihan hirveesti. Siis niin, että pönttö täyttyi ääriään myöten verellä ja sit jo siinä vaiheessa miestä apuun. Ja sieltä tulikin mun vanha ukko kattoon mitä mä nyt huudan. Ja se ihmetteli et mitä mä nyt hätäilen ja no voi hän soittaa ambulanssia, mut sit mun piti sille ruveta kädestä pitäen näyttämään iten sitä soitetaan hätäkeskukseen, eikä se meinannu tajuta. Sit me ei tarkalleen muka tiedetty muka missä ollaan niin min piti lähteä kattomaan kadun kulmasta mitä siellä lukee ku se ex- ukko ei viittiny. Ei mua sattunu eikä mitään. Mä vaan mietin miten tuo pöljä tossa on ja mis mun kunnon ukkoni on? Ja eihän tää lapsi ton ole. Mut muistan silmissäni sen verenkin.

Ehkä jäänyt pieniä patioita tuota exxästä[;)].

Mut nyt olen nähny raskaudesta unta. En vieläkään vauvasta mut tässä unessa oli raskaana. Ehkä mä näen niitä uniä raskaudesta sit kun se on ohi.

Aamu: mie tuossa just ajattelin et laittais oman kuvansa tuohon nimimerkin alle [:D]

Heh, Aamu ja mä just sen tonne latasin tänään julki, ilmi ja esiin[:D]. Kaikkien pällisteltäväks.[:D] Enkä mä ole vieläkään kuallu, et ei paha[:D].

Mä oon parina yötä nähnyt kamalia maailmaloppu unia, missä kaikki vaan kuolee ja mua jahdataan jne.. Vois nyt vaihtua sellasiin ihaniin vauvauniin, kiitos [:)]

Mä näin ensimmäisen synnytykseen liittyvän unen..
Mua hiukan supisteli ja mietin että pitääkö tässä lähteä synnärille, sitten yhtäkkiä oksensin, ja se oli selkeä merkki että synnytys on alkanut.. menin sitten sairaalaan ja mitää ei tapahtunut kahteen vuorokauteen.. kovasti pettyneenä sieltä sitten lähdin kotiin..

Hassua miten toi oksennus oli merkkinä synnytyksen käynnistymisestä, kun mulla esim. menkat alkoi sillä teininä että yhtäkkiä oksensin, kesken ruokailun.. ja sitten se meni ohi ja alkoi menkat..

Hihhih Miu, kyllä oli railakas uni [:D]
Itse nään  kans välillä tollasia ihan käsittämättömiä unia [:D]

Mä en tiedä miten mä nykyisin nukun ku mä en muista nähneeni unia. Ja tätä on jatkunu lähes koko raskauden ajan. Kyllä mä luulen et mä tiedän nähneeni unia mut mä en muista mitään. Ehkä se on ihan hyvä, itsesuojeluvaisto toimii[;)]. Ainakin kun lukee noita teidän kaikkien hyvin railakkaita unia: Mähän voisin vaikka järkyttyä jos ite tollasia näkisin[;)][:D].

voi APUA miu [:D][:D][:D] mä nauroin täällä maha kippurassa tuolle sun kiukkuiselle hevoselle [:D][:D]

Taa ei kylla ollut vauvauni, mutta liittyi raskauteen ja tahan palstaan, niin aattelin laittaa tanne..

Nain siis unta etta olin lupautunut lahtemaan Hanibookin kanssa huippuvuorille (Svalbard) reissuun. Oltiin jo molemmat ilmottauduttu, muttei ollut ihan varmaa jaetaanko huone. Mulla oli kai useampikin ehdokas. Oli Hanibookille tosi tarkeaa, etta sais sellasen todistuksen siita reissusta (koska han halusi laittaa sen vauvakansioon), mutta niita sai vain yhden pr huone ja olinkin sanonut voivani siita luopua.

Hanibooki kavaisi oikein meidan oven takana varmistamassa, etta varmasti voitiin olla sitten samassa huoneessa. Esittaytyi Haniksi ja heti tunnistin tosta masukuvasta oikeaksi henkiloksi..

Mikskohan oltiin menossa just huippuvuorille? Siella on vaan sikakylma ja sataa. En kylla lahtis, vaikka saisinkin jonkun hienon todistuksenkin.. Tossa unessa se todistus muistutti kylla enemmankin leffalippua, mutta kai se olis hieno siella vauvan muistokansiossa.. Etta mamma kavas raskaana ollessaan siella sitten..

Sekoja unia näkee kyllä ihan jatkuvaan! Viime yönä mulla unessa sattu mahaan ja tuli vuotoa. Päivystykseen soitettaessa käskivät heti tulla sairaalaan. Kauheeta hosumista oli sitten että millä menen, kukaan ei päässyt viemään ja niin sitten päädyin lähtemään imurin kyydissä. Tuli vaan ongelmaksi se, ettei se johto riittänyt kovin pitkälle ja siinä sitten tien varressa imurin kyydissä mietin pitäiskö soittaa ambulanssi....

Näin viime yönä unta, että synnytin tyttövauvan ja aloin imettämään, mutta tytteli sylkäs tissin suusta ja sano "äiti anna pillimehua!"[:D] Mietin vaan siinä, että mistä se tietää mikä on pillimehu enkä yhtään ihmetellyt miks se osaa puhua[8D]

Takaisin