Ultrauutiset !

Juu oli Zer rakenneultra-aikakin, mutta mä oon vähän ollu täällä kauhuissani, että jos masussa ei olekaan enää ketään (en käsitä mistä tämä ajatus on yks äkkiä iskostunut päähäni) niin sitten ei tule rakenneultraakaan. Sitä tarkotin. Kyllä tämä on osottautunut oikeaksi piinojen viikoksi...
 
Tänään myös ultrassa, ja laskettuaika siirtyi kahdella viikolla eteenpäin. Tänään piti olla 10+4 mutta olikin 8+2 ja mitaksi saatiin 18mm ja siellä se pienen pieni sydän sykki :Heartred
 
tässä on mun niskaturvotus ultrakuva! :) en tiedä jos tää nyt tänne pitäis laittaa vai minne... mut neuvolatädin laskelmien mukaan kuvassa ois 11+4 mut lääkäri sanoi että 12+0. mut siinä tuo söpöläinen kuitenkin köllöttelee:Heartred
 

Liitteet

  • 23052013148 (800x600).jpg
    23052013148 (800x600).jpg
    184.1 KB · Katsottu: 56
kiitoksia, jotenkin tämä niskaturvotus ultra teki raskaudesta todellisemman. Ja kun sai tietää et kaikki tärkeet elimet on kehittyneet niin kuin pitääkin niin voi huokasta helpotuksesta! :)
 
Oli varmaan mahtava tunne nähdä oma pienokainen. :) Sitä omaa ootellessa,en varmaa uskois todeks vieläkään :D
 
Olipa vaan ihmeellistä nähdä pikkunen pulikoimassa siellä :love017 Ja sai ottaa videonpätkääkin, oli muutenkin tosi mukava kätilö, jee :)
 
Muokattu viimeksi:
Np-ultra takana, kaikki niinkuin pitääkin :smiley-angelic003turvotusta 1,5mm, nenäluu näkyi ja mitähän kaikkea se nyt sieltä kertoikaan..... uninen kaveri eikä millään olis tahtonu herätä vaikka kuinka kätilö hytkytteli mahaa :) n. 5cm pääperämitta joten vastasi viikkoja 12+0 (nyt 11+4) mutta la pysy samana kuitenkin. Tosi helpottunut olo :Heartred
 
Meillä myös eka ultra takana, kaikki oli hyvin ja kyllä siellä se meidän "pikku-tyyppi" köllötteli ja vilkutti meille :), vaikkei se itsestä siltä edelleenkään tunnu, kun niin vähän on oireita ollu. Sopivaa kuvaa ei meinannu saada millään, ultrattiin vähän joka kautta, juoksutettiin mut välillä vessassa ja hytkyteltiin mahaa ja tökittiin kohtua ja vaiks mitä. Kaikki oli kuitenkin loppu peleissä hyvin ja tyyppi vastasi kätilön mukaan viikkoja 13+0 (rv 12+4), LA ei kuitenkaan muuttunut.

Kai se nyt viimeistään täytyy uskoa, et kyllä siellä ihmisen alku on kasvamassa :)
 
Ihana kuulla että vähäisistä oireista huolimatta ultrassa oli kaikki hyvin. Oma ultra reilun kahden viikon päästä jännittää aivan kamalasti :bounce
 
Täällä kanssa np-ultra takana. Eikä meinannu kaveri näyttää sivuprofiilia, jotta ois mitattu niskan turvotus :)
Selvishän se lopulta ja turvotus oli 1,2 mm eli normaali. Kaikki muukin havaittavissa ollut kehitys (aivot jne) näytti normaalielta. Pituus 6cm ja viikkoja 12+5. LA muuttui päivällä eteenpäin, eli 4.12.

Ei meinannu mennä sikiö normaaliasentoon, että olis mitta saatu, vaan kovasti venytteli ja löhöili ihan vaan rennosti. Jouduttiin mahaa aika paljon hölskyttelee :D
 
tänään NP-ultrassa käyty kattomassa, kuinka tyyppi vilkutteli ja potki vimmatusti ja pomppi ja kääntyili, saatiin naamakuvaa ja vilkutuskuvaa (tässä näyttää ihan, kuin ois lomailemassa selällään, kädet niskan takana ja jalat rennosti ristissä :Heartred

Copy of NP- ultra 001.jpg
 
Täällä kans eilen käyty np-ultrassa 12+3. Kaveri oli hieman uninen eikä meinattu kans sivuprofiiliin saada millään. Turvotusta oli 1.3mm, eli normaali. Ja pituutta 65mm vastaten 12+6/13+0, mutta ei siirretty laskettua aikaa. Mukaan sain 4D kuvan joka on hieman suhruinen. Olisin kyl halunnu tommosen normaalikuvan kans, mut en kehannu enää sit pyytää. Rakenne ultraan varattiin samalla aika ja se olis sit 29.7.
 
Meillä myös eilen np-ultra. Nyt vasta raskaus tuli itsellekin todelliseksi, vaikka kaikki merkit ovatkin viitanneet siihen, että jotain sisälläni kasvaa. Nyt sen vasta uskoo, kun sen pääsi näkemään. Kaikki näytti olevan kunnossa, todella aktiivinen kaveri siellä asustaa. Kun pituutta koitetiin ottaa, se oiko jalkansa niin pitkäksi kuin sai, ihan kuin olis yrittäny olla isompi :) Meillä pituutta 57,9 mm, eli kokonsa perusteella viikkoja 12+2, kun kuukautisten mukaan olis ollu 11+4. Laskettu aika siirty viidellä päivällä aikasemmaks :) Niskaturvotus oli 1,4 mm, eli normaali :)

Ootteko te muut saanu painoarvioo sikiöstä? Kun mun äitiyskorttiin merkattiin et se ois nyt 59 g, mutta eikös sikiön pitäis olla noilla viikoilla jotain 10 g luokkaa? Joten onkohan tuossa käynyt ultraajalla moka? Mutta voisiko se painaa vain 5,9 g? Jäi hämäämään ja tajusin vasta kotona.
 
Mulla eilen np-ultra, RV11+6 ja hyvin vähäiset oireet olleet viimeisen viikon. Mutta mahassa kaikki hyvin, siellä se Heppu heilui niin, ettei siitä saanut läheskään yhtä hyviä kuvia kuin teillä muilla näköjään on. Niskaturvotus normaali 0,6 ja pääpeppupituus 52mm eli vastasi täysin viikoja. Kuvissa erottui aivojen kummatkin lohkot, pikkuaivot, sydän sykki...kaikki siis hyvin :) Voi peeveli, nyt voi vähän jo tuulettaa!!!
 
Ihan mahtavia uutisia täällä monilla, onnea kaikille! Ja kiva kuulla, että muutamalla vähäoireisellakin kaikki on ollut hyvin. Vähän helpottaa omaa vähäoireista oloa. :) Mulla vasta tällä viikolla eka neuvola ja varmaan parin-kolmen viikon päästä sitten se ultra.
 
Mua Emppu jännittää oma np ultra niin paljon että meinaan sen takia oksentaa, en siksi että olis raskauspahoinvointia :dance018

Mutta on ollut ihana kuulla että melkein oireettomillakin on ollut kaikki hienosti!
 
Takaisin
Top