Ultrauutiset !

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Tein tämmösen,kun moni vissiin harkitsee sitä varhaisultraan menoa,ainakin minä :) Ja siis tähän kuuluu noi normiultrakäynnitkii tietysti :D Varasin eileen ajan 20.5 yksityiselle varhaisultraan,viikkoja silloin 7+6 :Heartred Ja hei,kuviakin saa laittaaa jos haluaa !
 
Alkuraskauden ultrassa käyty 7+1. Siellä pieni alien olla köllötteli ruskuaispussin kera oikeassa paikassa. Kokoa 10.2 mm eli juurikin se 7+1. Sydän väpätti kovasti. Yksi siis löytyi :wink
 
Mä kävin varhaisultrassa 24.4 ja silloin oli viikkoja 7.sydän sykki ja kaikki oli kunnossa.
 
Mä kävin varhaisultrassa 24.4 ja silloin oli viikkoja 7.sydän sykki ja kaikki oli kunnossa.
 
Me käytiin varhaisultrassa viikko sitten, 26.4. Viikkoja oli silloin 7+0. Pieni sydän sykki ja pikkuisen koko vastasi viikkoja. Ei paljon muuta pystynyt nähdä niin aikaisessa vaiheessa. Saatiin kuitenkin pari kuvaa mukaan kotiin, todistusaineistona. :)
 
Eli varhaisultra ois nyt takanapäin.

Raskauspussi löyty oikeasta paikasta, kohdun sisältä. Alkioki löyty, oikeasta paikasta (en itse erottanu mutta se täti erotti). Sykettä ei löytynyt. Sitte se mittas raskauspussin, halkaisija oli 10mm, joka vastaa viikkoja 5+3 about. Eli raskausviikkoja ois vähemmän ku olen laskenut ja siksi syke ei vielä näy..

TODELLA, todella epäuskonen fiilis... En nyt ihan satavarma ole mutta muistaakseni ei harrasteltu niinä päivinä ku raskautumisen ois pitäny ton 5+3 viikkojen mukaan tapahtua. Lisäks tein raskaustestin ku menkat oli 1 päivän myöhässä ja näytti haaleaa plussaa. MUTTA jos nyt kerta ois viikkoja vasta 5+3 niin sehän tarkottaa että oon todellisuudessa tehny ton testin 6 PÄIVÄÄ ENNEN ku menkkojen ois pitäny alkaa --- ja eikai se sillon vielä ois voinu näyttää plussaa... Lisäksi tein 3 päivää menkkojen poisjäännin jälkeen digitestin joka näytti "raskaana 2-3 viikkoa" ja tuon nyt voimassa olevien 5+3 viikkoen perusteella digitestissähän ois pitäny lukea "raskaana 1-2 viikkoa"...

Mulla yleensä on ollu säännöllinen kierto, nyt laskin että jos tuo 5+3 pitäs paikkaansa niin mun kierto ois ollu 35 päivää.

Mun pelko on että: Sikiöpussi todella vastas viikkoja 5+3 mutta alkio on kuollu siinä vaiheessa ja nyt ois oikeesti 6+3 mutta alkio ei kasva ku on kuollut. Voiko tuo olla mahollista :sad001 ! Että mulla on viikon verran ollu kuollu alkio sisälläni... Vai oisko se tullu jo pois?

Pelottaa ja suututtaa ja kaikkea :smiley-angry017

Ainiin, ens viikolla uus ultra ja sillon PITÄS olla se 6+3 ja PITÄS näkyä syke... Ka-ma-la viikon odottelu edessä..

Ja loppuhuomiona vielä - jos nyt kävis niin ihanasti että kaikki on hyvin masussa ja viikkoja jostain syystä on todella vasta 5+3 niin se meinais sitä että mun LA siirtyisi 4.1.2014 ja pompsahtaisin täältä joulukuisista pois. No, se nyt on pieni murhe (vaikka mieluusti täällä pysyisin), pääasia että masussa ois kaikki hyvin...
 
Niin ja mulla on kohtu voimakkaasti taaksepäin kallellaan, joka kuulemma osaltaan vaikeutti tuota alkion löytämistä/näkymistä
 
Tarkennuksena vielä niin se sano että kohdun kapeampi pää on lähes kaksinkerroin ja nojaa selkärankaa vasten.. Tässä havainnollistava kuva http://alignmentmonkey.nurturance.net/wp-content/uploads/retro1.jpg . Ja alkio saattaa liikkua piiloon tuonne kohdun perälle "mutkan taakse"... Sydänäänet on kuulemma tosi vaikeeta saada kuuluviin edes np-ultrassa, jos on tommonen taaksepäin kallellaan oleva kohtu.
 
Mitä lääkäri tuumas noista viikoista tai lähinnä sun mietteistä niihin? Kyllähän se hedelmöittyminen voi tapahtua useita päiviäkin sen jälkeen kun on puuhastellu. Tsemppiä seuraavan ultran odotteluun! Mua jännittää mun perjantainen, silloin mun laskujen mukaan pitäis olla 7+2 mutta tiedä sitten.
 
Ei se ollu lääkäri ku kätilö. En mä oikein sanonu mitään noista viikoista. Tai sanoin tietty että 6+3 pitäs olla mutta en väittäny vastaankaa siihen 5+3:n. Myöhemmin vasta mietiskelin noita hedelmöittymisiä ja muita.
 
Toivotaan Dulu, että kaikki on kunnossa ja vaavi joko piileskelee tai onkin hedelmöittynyt myöhemmin!! Viisi päivää noi siittiöt kai voivat vaellella.
 
Todella raastavaa odottelua tommoinen varmasti..:eek: ootko varma sun viimeisten menkkojen alkamisajasta?
 
Toivottavasti Dululla osoittautuu ens viikol kaiken olevan hyvin.. :)
Täällä ultrattu tänään heilutteleva pikku kaveri. Mitat vastas kierron mukaan lasketun LA:n aikaa eli 10+1, kun nyt virallisesti on 9+4. Huoli hävis kun tuhka tuuleen.
 
Oon varma viimeisten menkkojen alkamisajasta, siitä ei oo epäilystäkää. Ihana kuulla että sulla silkki on ollut kaikki hyvin :)!
 
Okei,aika jännä sitten että ne viikot aikaistui,mut toivottavasti pieni vaan leikkii piilosta siellä ja äänet kuuluu enskerralla ! :Heartred
 
Toivottavasti dulu kaikki on siellä hyvin! Täällä taas eilen pieni vuoto, joten epäileväinen fiilis huomisesta ultrasta, mutta sittenpähän ainakin tietää...
 
Voisiko dulu olla että sinulla vaan tuo ovulaatio sattuu vähän myöhemmäksi kierrossa kuin "normaalisti"? Eikös sekin ole mahdollista...

Itse varasin ultran juurikin, mutta koska toivovat että viikkoja olisi kahdeksan täynnä niin aika on vasta 21.5. (silloin olisi siis omien laskujen mukaan 8+0).
Tultiin siihen tulokseen, että mennään katsomaan että kaikki ok ja sitten kerrotaan omaa tahtia ihmisille. Sattuu mukavasti samalle päivälle koiran hammasleikkauksen kanssa niin juostaan sitten tukka putkella ympäri kaupunkia ja tyhjennetään lompakon sisältöä oikein urakalla.
 
Voihan se olla aivan mahollista että ovulaatio on ollu sen viikkoa myöhemmin. Ja nyt ku miehen kans mietiskeltiin niin kyllä taiettiin harrastellakki siihen aikoihin jollon tuo ovulaatio on sitten tod.näk. ollu. Mikään ei siis sodi tota 5+3 vastaan ku se että tein tosiaan positiivisen testin kp 28 (5+3 viikkojen mukaan mun kierto oiskin ollu 35 viimeksi) eli viikon ennen ku menkkojen ois pitänyt alkaa. Että voiko näyttää niin aikaisin positiivista?

Laskin että ovis ois ollu 12. huhtikuuta ja tein tooodella haalean plussan 19.huhtikuuta. Ja menkat ois pitäny sitte vissii alkaa 25. huhtikuuta. Luin että hedelmöittyneen munasolun matka kiinnittymiseen asti kestää 5-7 päivää... Eli mulla ois kiinnittynyt 17.-19. huhtikuuta ja alkanut saman tien erittää raskaushormonia.

En tiiä, tämmösen teorian kehittelin oloani huojentamaan...

Miten Emppu sulla meni ultra?
 
Moikka, ultrassa käyty. Uskomatonta, mutta totta, siellä sykki pienen pieni sydän. :Heartred :Heartred :Heartred sniif. Vastasi viikkoja 6+4, eli 2 päivää vähemmän, kuin laskettaisiin edellisistä menkoista, mutta lääkäri sanoi, että toinen on vielä niin kovin pieni, että milli voi heittä ihan kuvakulmastakin riippuen, ja muutenkin helposti pari päivää sinne tänne, kun ei ovulaatiosta niin tarkkaan tiedä.

Hämmentynyt, huojentunut ja onnellinen olo. Olin niin varma, että huonoja uutisia tulee, että menin vaan tosi hämilleni, kun lääkäri sanoikin siellä näkyvän sykkeen ja näytti sitä meille. Ah, sitä helpotuksen tunnetta. Silti vieläkin jotenkin epävarma olo, että voiko olla tottakaan. Lääkäri totesi, että tuollaisia pikkuvuotoja voi olla, eikä niitä kannata murehtia, ellei pahemmaksi ylly. Kyllä kai tässä pitäisi nyt vaan uskoa tosiasiat ja antaa itselle lupa intoilla. :cheers

Teillä on dulu varmasti just noin, että ovulaatio on ollut myöhemmin! Koita jaksaa odotella ensi viikkon asti.
 
Ihanaa että oli kaikki hyvin teillä Emppu :Heartred! minäkin niin toivon ja rukoilen että näen sen sydämen siellä sykkivän ensi tiistaina... Tai edes sen, että raskauspussi ois kasvanut - sekin kertoisi että elossa ollaan.
 
Takaisin
Top