Ultrat

Moikka taas kaikille :)
Eipä meilläkään nt-ultrassa saanut kuulla sydänääniä, vaikka oikein kysyin et saisko. Voi kuulema vahingoittaa pienokaisia, niin ei suositellut kuuntelua. Vähän olin ihmeissäni, kun kuvittelin että se jotenkin kuuluisi asiaan se äänten kuuntelu. Mutta näin kyllä sykkeet ja kaikki muukin oli hienosti kohdillaan, niin ei nyt sinänsä voi harmitella :) Niskaturvotustakaan ei ollut kuin milli molemmilla, lopulliset tulokset tulenee postitse parin viikon päästä.

Kaikki oli tosiaan hienosti, olivat ottaneet kasvupyrähdyksen ja vastasivat viikkoja täysin (edellisessä ultrassa rv8 vastasivat viikkoja 7+1 ja 7+2). Toinen oli edelleen päivän isompi, eli jopa päivän edellä laskettua aikaa. Mutta toleranssi lienee se +-4 päivää noissa mittauksissa.

Nyt on jotenkin todellisempi olo tämän raskauden suhteen, kun on päässyt kurkkaamaan pikkuisten elämää :)
 
Vitsit on varmasti niin makeeta kun saa nähdä kaksi pikkuista siellä uiskentelees :) kävispä joskus mullekkin tollanen säkä et saisin kaksoset
 
Olihan se tosi ihanaa :) ensim vaan naureskelin tovin kun näin ne, niin alko kuvakin hyppiä mahan mukana :D
 
Käytännöt tuntuu olevan kovin erinlaisia juu.. Meillä ajat ultriin varataan itse. Ajattelin huomenna jo varata ajan rakenneultraan, se on joskus elokuun lopussa. Meillä on täällä kovat säästötoimet menossa, henkilökuntaa lomautettuina ja kesälomilla. Onneksi kuitenkin odottavat äidit ja pienet lapset hoidetaan.. Ja sydänääniä kuunnellaan aina neuvolassa.
Nyt kanstii ostaa rintsikoita alennuksista! :) Itse ostin nyt E ja F kuppeja, eroja koissa myös valmistajien mukaan. Sain 50-100 euron rintsikoita -70% alennuksella :)
 
Hyvä vinkki Muumiina, pitääpä mennä ostoksille :D
Meilläkin sai varata ajan ultraan itse, ja rakenneultraan varataan aika ekassa ultrassa paikan päältä. Ihan kätevää, ei tarvi sitäkään sit enää miettiä.
 
Nyt on vihdoin ultra meilläkin takana! Niskaturvotusta ei päästy mittaamaan koska sitä ei enää näkynyt! Mentiin siis sen varhaisultran viikkojen mukaan mutta olikin isompi. Tänään 13+5 ja pituutta pikkuisella oli jo liki 9cm :Heartred ihan hurjaa! Pikkuaivotkin erottui jo :) Mutta veriseerumiseulassa kaikki oli ok, kaikki ulkoisesti muutenkin hienosti niin samapa tuo :) mä nyt lähinnä meninkin sen takia että näen että siellä ollaan hengissä en niiden turvotusten takia :p
 
Jeejee, meillälkin vihdoin oli ultra ja kaikki hyvin!! Laskettu aika aikaistuikin viikolla, se onki 12.1, ja ollaan jo viikolla 15+2 :Heartred
 
Tänään käytiin kattelees niskaturvotus ja 0,6-1,2mm se sai mitattua ko niin huonossa asennossa pikkunen siellä oli :)
Melkei koko ajan veti sikeitä koivet suorana, mut kyllä se sitte muutamaks kymmeneks sekunniks maltto herätä ja näyttää , että kaikki raajat liikkuu :)
Mä en tiiä mikä siinä on , että ultrassa mua rupee naurattaan, oikee hekotuttamaan heti ko nään pikkusen :D
Oli kyllä ihana nähdä, että kaikki oli hyvin ja Tipu liikuskeli siellä :Heartred
Ja kuvia sain kauheet määrät mukaan! :eek: oisko ollu 12 kuvaa ja pari niistä sitte 4D versiona (eks se semmonen oo?! :D )
Millään malta katsetta irrottaa kuvista :) Saa kummitätikin nyt sitten kauan himoittemansa kuvan kummilapsestaan :D
Nyt sitte seuraavaan ultraan odotellaankin hurjat 2kk , mut sain ainaski ajan omiks synttäreiksi , voi ku sais lahjaks tietää kumpi siellä matkustelee, rinsessa vai rinssi! :)
 
Takaisin
Top