Ultrakuulumisia

Ihana kuulla sydämensykkeistä ja onnelisista itkuista :Heartred

itsellä huomenna ultra naistentautien polilla. Pelottaa. Takana 6päivää vuotoa - runsaasta kirkkaanpunaisesta tummaan tuhruun. Pääosin ei oo siteelle asti tullut. Hcg silti nousussa ja ainakin ma iltana vielä kohdunsuu oli kiinni sekä siisti ja kanava täysmittanen.

Lauantaina ultrassa näkyi viikkoihin nähden suuri kohtu ja sikiökaiku - ei sykettä. Viikot olikin 5+0 eli huomennakaan ei varmasti sykettä näy mutta jännitän onko jo keskeytynyt. Ainakin tiedän pääseväni heti tutkimuksiin ja hoitoihin jos näin on käynyt. Se on silloin kahdeksas keskenmenoni.

Raskaita päiviä.
 
Voi Liinu, suuret pahoittelut. Toivottavasti pääsette tutkimuksiin.
Ikävä sinun viestisi jälkeen kertoa, että kävimme tänään sykettä ja vähän reilun sentin mittaista pientä katsomassa ultrassa. Seuraava odotettava virstanpylväs on ar-ultra, jonka jälkeen voi olla vähän keveämmällä mielellä.
 
Voi Liinu!! Iso voimahali :Heartred

Käytiin tänään ultrassa, pikkunen löytyi ja syke! :Heartred Tänään mun laskujen mukaan 6+5 mut ultraaja katto ni kuulemma viikkoja on 7. :) Pikkusella on kaikki hyvin, hyvä olla sielä eikä tarvi pelätä että menee kesken, pahin riskiaika on jo ohi. Kun pelkoja on siitäkin nimittäin ollut, kuten varmaan kaikilla.. Ja ihan yksi löytyi, ko sillon alussa mainittin siitä et epäilen kaksosia.. :)
 
Ihania ultrakuulumisia, ja kiva että monelle sanottu, että pahn riskiaika alkaa olla ohi :)
Mun ultraaja ei nimittäin antanu minkänlaista toivonkipinää, aika päinvastoin, kun sano että kaikki näyttää hyvältä, ainakin tällä hetkellä. Tänks!
Mä en jotenkaan osaa siks varmaan rentoutua vieläkään, ottelen vaan np-ultraa ja mietin nyt vakavissani sen dopplerin hommaamista, etä sais kotona kuunnella aina ku huolettaa.
 
^Kyllä mä olen samaa mieltä, että kun on sinne viikolle 12 selvitty ,niin sillon vasta aletaan oleen "turvallisilla"vesillä.
 
Tänään oltiin varhaisultrassa. Siellä se pötkö oli ja syke näkyi hienosti :) Vastasi viikkoja 6+6 eli kolme päivää vähemmän kun kalenterin mukaan, ajattelinkin sen olevan noin. En nyt kuitenkaan tiedä muuttaako toi kolme päivää neuvolassa kuitenkaan laskettua aikaa joten ainakin vielä elelen ton kalenterin laskun mukaan.
 
Jaahas, kai se pitää aktivoitua täälläkin :).
Maanantaina käyty varhaisultrassa ja siellähän se pieni oli :Heartred. Syke oli vahva ja kaikki muutenkin niin kun pitää. Koko vastasi viikkoja ihan prikulleen. Pelon sekaisin tuntein menin gynelle, kun noi vanhat tapahtumat kummittelee mielessä... Seuraava ultra 17.7. ja ihan oman mielenrauhani vuoksi menen. Eka raskaus kun päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon 8+4 ja todettiin vasta 11+3.
Mulle ei kyllä gyne sanonut, että olis jo pahin riskiaika ohi. Itekin ollut aina sitä mieltä, että vasta ekan kolmanneksen jälkeen voi jo vähän hengähtää...

Hyviä vointeja kaikille kanssaodottajille :Heartred
 
Joskohan jotain tänne laittaisi...

Keskiviikkona kävin varhaisultrassa vaikkei alunperin ollut edes tarkoitus käydä. Työt vaan on sen luontoiset, että asia tulee ilmi melko nopeasti, joten halusin tietää missä mennään. Siellä se pikkuriikkinen pyörylä oli, sykekin jo vaikka mitan mukaan tuolloin 6+4 vasta. Ajattelin että tunnehyöky ottaa minusta vallan kun alkion konkreettisesti näkee, mutta keskityinkin vain olemaan oksentamatta. Mies sitten herkisteli minunkin edestä. :happy090
 
dodii, eli viime to 4.7 kävin ultrassa, ihan sen takia kun takana keskenmeno. tai no 2 sellasta. Siellähän se pikkunen näky ihan oikiassa paikassa ja sykekin löytyi ja kuului, kun osui tarpeeksi lähelle. kokoa pienellä kun ei ollut vasta ku 8mm. vastasi viikkoja 6+5. tästä jännällä odotetaan josko kaikki menis loppuun asti hyvin.
 
Tänään tuli postissa kutsu ekaan ultraan. 5.8. saakka pitäisi jaksaa odottaa tietoa siitä, että kaikki on hyvin. Silloin viikkoja on kasassa aika tarkalleen 12.
 
Nopeeta toimintaa kun eilen oli neuvola ja tänään tipahti ultra-ajat postiluukusta :p Eka ultra 6.8. ja viikkoja silloin olikohan 12+3 tai jotain sinne päin. Rakenneultra oli sitten 1.10. Ainoa mikä hämää on se, että eka ultra on Kättärillä, jossa siis haluaisin synnyttää, mutta toka sitten Naikkarilla... Miksiköhän ne sinne mut potkii..?
 
Loistavia ultrakuulumisia kaikilla! Meillä on huomenna np-ultra ja jännittää jo kovin!
 
Itse kävin vahingossa varhaisultrassa yksityisellä 2.7., gynekologi päätti muiden tutkimusten lisäksi tehdä ultran kaupan päällisinä! Pelkkä alkututkimuksen kommentti "kohtu on mukavasti lähtenyt pyöristymään" sai kyyneleet silmiin, ultrassa näkyvä pikkuruinen ja sen sydämensyke ne vasta hanat aukaisivatkin.. :) Neuvolassa laskettu aika 15.2., sen sijaan ultrassa pikkuisen koko lupailisi jopa viikon verran pidemmällä olevaa raskautta.. Saapi siis nähdä!
 
Täältä hyppää mukaan yksi helmikuinen odottaja!
Itsellä laskettu aika olisi 6.2 että jännityksellä mennään luultavasti koko raskausaika viime kertasen keskenmenon takia (rv 18). Ensviikolla np-ultra ja loppukuusta kunnolliset tutkimukset ylilääkärillä.. Että helppoa aikaa raskaus ei ole ollut eikä tule olemaan, mutta parhaimman yrityksen mukaan olen täällä muiden mukana kirjottelemassa ja hehkuttamassa sekä toivomassa et kaikilla pysyy pieni matkassa :love017
 
Liityn uutena mukaan :) Meillä oli eilen varhaisultra yksityisellä. Kuukautisista laskettuna eilen rv 7+1, mutta sikiön koon mukaan rv 7+4. Olipa ihanaa nähdä pienen pienen sydämen lyönnit siinä näytöllä :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMH
Mä oon lähinnä tuonne facebookin puolelle kirjoitellut, mutta rustaampa tännekkin jotain.

Edellispäivänä käyty varhaisultrassa, kaikki siellä hyvin. Iso möttiäinen, 22 mm, vastaa viikkoja 8+6, vaikka silloin oli 8+2 omien laskujen mukaan, mutta lääkäri merkkasi neuvolakorttiin silti 8+3. LA:ta ei lähdetty kuitenkaan muuttamaan. Np-ultra-aika 9.8 :)

ImageUploadedByVau Foorumi1373531636.818283.jpg

Sain kuvankin pikkuisesta möttiäisestä, laitan tähän jos osaan. Näkyykö ?
 
Takaisin
Top