Ultrakuulumisia

siny

Oman äänensä löytänyt
Valmiiksi jo tällainenkin ketju. Minulla tosiaan on ar-ultra 6.6 että saadaan laskettu aika selville. Itse asiassa tänäänkin neuvolantäti katsoi ultralla että olisiko saatu jotain selvyyttä asiaan mutta vielä oli viikkoja niin vähän että ei auta kuin odottaa tuo pari viikkoa ja katsoa sitten uudelleen josko näkyisi jo joitain selvemmin :)
 
Mäki varasin meille ultran. Otin aika pitkälle, mutta kiva mennä miehen kanssa yhdessä loman alkajaisiksi ultraan. Me mennään yksityiselle siis 17.6. Sillon ois mun laskujen mukaan 7+2.
 
Paljon alkuraskauden ultra maksaa yksityisellä? Haluttais kovasti mennä katsomaan onko kaikki hyvin kun nuo oireet niin vaihtelevia jonka takia koko ajan pieni pelko meneekö kesken :sad001
 
Mun tietojen mukaan 100 - lähemmäs 200 euroa. Vaihtelee kovin, joten kannattaa soitella pariinkin paikkaan ja kysäistä.
 
Torstaina olis eka ultra :) Ja pienen paikkakunnan etuja, täällä vissiin kuuluu ar-ultra kaikille odottajille ihan ilmaiseksi elän neuvolakäynnin yhteyteen. Vähän meinaa jo jännittää, toivottavasti on kaikki kunnossa.
 
Toivottavasti on kaikki kunnossa! Mäkin toivon, että täällä perähikiällä olis myös ultra automaattisesti alussa, mutta epäilen ettei kyllä ole. Jos on, niin perun kyllä tuon yksityisen ultran, ei nyt kahta kuitenkaan tartte.
 
Pääsen myös kunnalle ar ultraan koska 2km takana. Aika varattu heti juhannuksen jälkeen tiistaina. Fiilikset on luottavaiset; kolmas kerta toden sanoo! :)
 
Ultrien hinnat vaihtelee kovasti ja kannattaa vähän etukäteen selvitellä. Mä googlailin Päijät-Hämeen ultria viime raskaudessa ja halvin oli viereisen kaupungin yksityinen neuvola, jossa varhaisultra maksoi 75€. Tästä sai vielä eriskeen hakea kelakorvausta joka oli noin 15€ eli maksettavaa jäi noin 60€. Terveystalolla olis maksanu parinsadan pintaan ja täällä oman kaupunkini gynellä reilun satasen.
Sinylle onnea ihanista ultrakuulumisista :)
Itse aion tiedustella saanko ilmaisen varhaisultran kkm takia vai maksanko taas itse, mutta käyn jokatapauksessa.
 
Mä aion mennä ar-ultraan. Kunhan viikkoja on tarpeeksi kasassa. Laskeskelin just tossa, että heinäkuun ekalla viikolla on rv7 jo täynnä niin silloin voisi mennä. Esikoisestakin olin tossa vaiheessa ja silloin näkyi kun sydän löi :) Koko ajan jänskättää, että onkohan kaikki hyvin kun vielä ei mitään oireita ole. Täytyy yrittää hillitä mieltä kun esikostakin alkoi vasta reilusti 5+ oireet...
 
Meillä solunyytti sa alkunsa IVF:llä, joten hoitavalle klinikalle pääsee varhaisultraan (toki maksulliseen) jo parin vkon päästä.
 
hui nyt rupes pelottamaan! :s kävin tänään ultrassa mahakipujen takia viikkoja pitäis olla tasan 6 mutta ultrassa näkyi vain sikiöpussi joka vastas kuulemma 4vk vain 10.5mm . gyne sanoi että pussissa saattoi näkyä pieni varjo mutta ei ollut varma. uusi ultra viikon päästä. kumpa vain ei tuulimuna :s
 
momo, ai sykekin löytyi, ihanaa :) Mulla on kalenterin mukaan 15.2 laskettu ja otin varhaisultran vasta 3.7 että varmasti näkee sykkeen. Melkein tekis mieli mennä jo aikasemmin!
 
Menin tänään vuodon takia gynelle. Menkkojen mukaan pitäisi olla 6+0 mutta ultrassa löytyi vain 4mm pussi, ei sikiötä. En vielä saanut tuomiota. Katsotaan viikon päästä uudelleen, mutta eihän tämä taas hyvältä näytä.. Se ois jo kolmas km joten pääsen sentään tutkimuksiin
 
Twin: Toivotaan, että viikkosi menee nopeasti ja ensi viikolla pikkuinen on pussissaan. Jaksamisia!
 
Twin, voi ei! Jättimäiset pahoittelut ja onneksi pääset tutkimuksiin. Paljon jaksua ja toivottavasti saatte pysyvän plussan pian!

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja itku kyllä tuli kun sain kuulla pikkuisen sykkeen ja näin lepattavan sydämen♥
Koko toimenpide oli kyllä ihan liian nopeasti ohi ja itse sain nähdä pikkuisen vain vilaukselta. Kuva oli samea ja huono, mutta yksi kuva saatiin mukaan. Eipä siinä näy kun pikkuinen möntti :)
Kokoa oli 10,9mm ja vastasi päivää suurempaa kuin menkoista laskettuna, eli 7+1, mutta eipä virallista LA:ta käyty yhden päivän takia muuttelemaan.
Kohdunsuu oli napakasti kiinni ja kaula pitkä, 4cm. Kaikki vaikuttaisi siis olevan tällä hetkellä hyvin ja np-ultraa odotellessa seuraavaksi.
 
Takaisin
Top