Ultrakuulumiset

Neuvolan raskausviikkojen laskun mukaan ultra ois 12+1.
 
Mulla ultra siirtyi, on nyt maanantaina 12+3. Pyysin siirtoa kun viikonloppuna oli sitä verenvuotoa. Sain aikaistettua sitten torstailta maanantaille. Hoitaja oli onneksi kovin ymmärtäväinen..
 
Tänään oli eka ultra. Laskettuaika pysyi samana eli nyt rv 12+3, seulonnat oli kunnossa ja niskaturvotus 1,2mm. Oli niin helpottavaa nähdä, että siellä todellakin oli asukki. Oon jo ehtiny miettii, osaanko vaan tosi hyvin kuvitella kaikki oireet jne. Mutta ihan totta ne on kaikki ollu!
 
Ei löytynyt sykettä ja 3 vk öiian pieni sikiö. :sad001
Huomenna yliopistolliseen tarkastukseen ja läkkeenottoon.
 
pahoittelut Lapatius, voimia :Heartred Me mennään ma ultraan jonka piti ensin olla vasta 10.10. Katsoin tänään omakannasta verikokeiden tulokset ja s-hcgvb 28.3 ug/l ja s-pappa 76.3 mU/l. Oman netti- ja ystävävertailun perusteella arvot on aivan päin honkia =( tänään 11 + 0
 
pahoittelut Lapatius, voimia :Heartred Me mennään ma ultraan jonka piti ensin olla vasta 10.10. Katsoin tänään omakannasta verikokeiden tulokset ja s-hcgvb 28.3 ug/l ja s-pappa 76.3 mU/l. Oman netti- ja ystävävertailun perusteella arvot on aivan päin honkia =( tänään 11 + 0

https://www.verneri.net/yleis/korkea-s-pappa-ja-s-hcg-b-v tuolla oli jollain vastaavanlainen tilanne, vielä korkeemmmilla arvoilla, minusta tuon vastauksen perusteella ei olis syytä paniikkiin :)

Pahoittelut Lapatius, jaksamista ja voimia suruun! :Heartred
 
Ei kannata tulkita noita arvoja itse, ovat kuitenkin niin yksilöllisiä ja yhdessä muiden arvojen kanssa saa vasta varmemman tuloksen. Tsemppiä ultran odotukseen!
 
Varmasti nuo arvot voi huolestuttaa, mut ne ei tosiaan yksin vielä kerro kaikkea, tai ei välttämättä just yhtään mitään :)
 
Mä käsitin että noi mun arvot on erittäin erittäin alakanttiin, pappa pitäisi olla yli tuhat tjt ja hcgbv:kin paljon suurempi lukuinen. Tuo verikoe on otettu 20 pvä ja kaiken järjen mukaan jos mitään elävää ei enään olisi niin raskaustesti tuskin näyttäisi positiivista, tein mielenrauhan takia testin joka oli positiivinen. Ei ihan yhtä vahva viiva tullut kuin testiviiva mutta ihan kunnon viiva kumminkin.
 
Mä käsitin että noi mun arvot on erittäin erittäin alakanttiin, pappa pitäisi olla yli tuhat tjt ja hcgbv:kin paljon suurempi lukuinen. Tuo verikoe on otettu 20 pvä ja kaiken järjen mukaan jos mitään elävää ei enään olisi niin raskaustesti tuskin näyttäisi positiivista, tein mielenrauhan takia testin joka oli positiivinen. Ei ihan yhtä vahva viiva tullut kuin testiviiva mutta ihan kunnon viiva kumminkin.
Testiviivan vahvuus ei kerro mitään. Mulla oli keskeytynyt keskenmeno, 6+3 oli kehitys loppunut, 8+3 todettiin. Tyhjennyksen jälkeen meni kuukausi ennen kuin testi näytti negaa ja kaksi kuukautta ennen kuin verestä oli hcg riittävän matalalla. Niin pitkään näkyy hcg kun raskausmateriaalia on kohdussa. Arvot voi olla matalat tai korkeat, ne on yksilöllisiä, mutta ultrassahan se sit selviää ja tietenkin toivotaan huolen olleen turhaan ja että kaikki olis just hyvin :Heartred
 
Mulla oli tänään ultra. Laskettuaika siirtyi ja nyt piti olla rv 12+2 Mut olikin 13+0. Lisäksi niskaturvotus ylärajoilla, verikokeissa kaikki ok eikä virallista hälytystä tullut. Niskaturvotuksen ollessa kuitenkin ylärajalla, jatkotutkimuksia meille suositeltiin. Kätilö oli tilanteesta ihmeissään ja ylilääkörin päätöksellä tutkimukset saatiin. Maanantaina sitten NIPT-kokeeseen. Tuntuu inhottavalle, sillä täällä on ikäviä uutisia ollut monella.. Mutta silmät on päästä itketty tänään. Olisin niin ajatellut että kevään kohdunulkoisessa olis ollu koettelemista jo tälle vuodelle..
 
Mä käsitin että noi mun arvot on erittäin erittäin alakanttiin, pappa pitäisi olla yli tuhat tjt ja hcgbv:kin paljon suurempi lukuinen. Tuo verikoe on otettu 20 pvä ja kaiken järjen mukaan jos mitään elävää ei enään olisi niin raskaustesti tuskin näyttäisi positiivista, tein mielenrauhan takia testin joka oli positiivinen. Ei ihan yhtä vahva viiva tullut kuin testiviiva mutta ihan kunnon viiva kumminkin.
En tiedä pitäisikö mun sanoa tätä vai ei, mutta mulla oli keskeytynyt keskenmeno viime vuonna. Raskaustesti oli vahvasti positiivinen vielä viikkoja kaavinnan jälkeenkin, eli se ei kerro mitään. Lisäksi noi sun arvot on hyvin samanlaiset kuin mulla keskeytyneessä keskenmenossa. Näissä arvoissa on todella paljon yksilöllistä vaihtelua, mutta kyllä noi musta rehellisesti sanottuna aika huolestuttavilta vaikuttaa. Et varmasti halunnut kuulla tätä, mutta musta olisi epäreilua sanoa sulle, että kaikki on varmasti ok. Toivon kuitenkin hartaasti, että olen väärässä ja noiden arvojen heittoon löytyy joku muu syy:Heartred
 
Tuohon minäkin olen itsetutkiskelulla ja kaverin samanlaisella tapauksella päätynyt. Ihan hanurista tietysti, mutta ajateltava vain niin ettei pienellä ollut kaikki palikat kohdillaan =( Alavatsa sivuilta ja selästä nippailee, välillä hetkellisesti kivuttomasti supisteleekin mutta mitään vuotoa ei ole tullut joka sinänsä harmi jos asia näin on; olisi kaikkein mukavinta että alkaisi vain se vuoto itsekseen..
 
Ei löytynyt sykettä ja 3 vk öiian pieni sikiö. :sad001
Huomenna yliopistolliseen tarkastukseen ja läkkeenottoon.
Voi itkujen itku :sad001 Olen pahoillani Lapatius :Heartred

pahoittelut Lapatius, voimia :Heartred Me mennään ma ultraan jonka piti ensin olla vasta 10.10. Katsoin tänään omakannasta verikokeiden tulokset ja s-hcgvb 28.3 ug/l ja s-pappa 76.3 mU/l. Oman netti- ja ystävävertailun perusteella arvot on aivan päin honkia =( tänään 11 + 0
Tsemppiä teillekin Escada :Heartred Ikävää jos pelkosi käyvät ultrassa toteen, toisaalta pystyt hieman valmistautumaan ikäviinkin uutisiin, vaikka eihän se siitä huolimatta helppoa olisi :sorry: Pelottaa jo melkein itseäkin että miltähän ne omat lukemat näyttää.. :oops: Eilen käyty verikokeissa. En tiedä pitäisikö tulosten meillä tulla Kantaan näkyviin? Kun aina eivät ole labratulokset jostain syystä tulleet.. o_O
 
Jotkut terkkarit piilottaa seulatulokset just siksi, ettei niitä lähdetä itse arvailemaan, että mitä tarkoittaa :)
 
Takaisin
Top