Ultrakuulumiset

Nyt on nt-ultra varattu. Sain ajan pe 21.9. - ei kuitenkaan tarvitse ihan ikuisuuksia odottaa. :) Onko teillä muilla jo tiedossa milloin menette?
 
Mulla on 20.9. torstaina, eli jo reilun kolmen viikon päästä. Silloin pitäisi olla rv 11+6. Olisin mielelläni ottanut ajan vähän myöhemmin, mutta kun menkkojen mukaan mun raskaus on viikon pidemmällä, niin juurikaan myöhemmin en tuota voinut varata. Sinänsä rv 11+6 on oikein hyvä aika nt-ultralle, mutta kyllähän kaikki näkyisi vielä vähän paremmin, jos sikiö olisi vaikka viikon isompi.
 
Mullakin on kai vasta 11+5 silloin. Toivottavasti näkyy kuitenkin riittävän hyvin. Jostain luin, että 11+ olisi suositeltavin viikko, mutta en tiedä millä perusteella.
 
Mullakin varattuna nt-ultra, oiskohan ollu 19.9. :confused: Vähän kyllä mietityttää onko liian aikasin kun sielä varhaisultrassa paljastu melkein viikon pienemmäks mitä menkoista laskettuna. Sillon olis siis vissiin 11+4. :rolleyes:
 
Minäkin sain vihdoin aikana, lähetteeseen oli merkattu ihan väärin laskettuaika ja täten postissa tuli varattu aika jonnekin 14+. Soittelin ajan perään äsken ja se siirrettiin 4.10. Silloin taitaa olla 12+6.
 
Mullakin tulossa ultra vasta 13+0. No, näkeepähän varmaan paremmin sitten vauvaa. Dopplerilla kuitenkin äänet kuuluu niin voi rauhallisin mielin odotella.
 
Teille oli siis tullut ajat postissa? Mietin että pystyyköhän itse yhtään vaikuttamaan ultrapäivään tai edes toivetta esittämään, kun muuten voi olla hankaluuksia että miehen kanssa molemmat päästäisiin paikalle :p Täytyy ottaa huomenna neuvolassa puheeksi.
 
Teille oli siis tullut ajat postissa? Mietin että pystyyköhän itse yhtään vaikuttamaan ultrapäivään tai edes toivetta esittämään, kun muuten voi olla hankaluuksia että miehen kanssa molemmat päästäisiin paikalle :p Täytyy ottaa huomenna neuvolassa puheeksi.
Riippuu kai paikkakunnasta, miten tulee. HUSin alueella saa nykyään itse varata netistä ajan. Se on musta tosi hyvä systeemi, kun mekin ollaan molemmat töissä ja olisi hiukan hankalaa, jos molemmat joutuisivat kesken työpäivän lähtemään ultraan.
 
Täällä Pohjois-Savon alueella ollaan varmaan vielä niin jälkijunassa tuommoisessa, että varmaan kirjeellä tulee täälläkin :hilarious: Mutta siis miten näppärä systeemi, että saa itse valita ajan!
 
Täällä Pohjois-Savon alueella ollaan varmaan vielä niin jälkijunassa tuommoisessa, että varmaan kirjeellä tulee täälläkin :hilarious: Mutta siis miten näppärä systeemi, että saa itse valita ajan!
Itsekin samalta suunnalta. Neuvolassa varattiin aika ultraan ja pääsi itse vaikuttamaan.
Mua ärsyttää vaan ku kaikki neuvolat on eri paikoissa kun asutaan vähän syrjemmässä. Yhdessä neuvolassa terkka, toisessa lääkäri ja kolmannessa ultra. Aivan varmasti löydän itseni jossain kohtaa väärästä paikasta:confused:
 
Itsekin samalta suunnalta. Neuvolassa varattiin aika ultraan ja pääsi itse vaikuttamaan.
Mua ärsyttää vaan ku kaikki neuvolat on eri paikoissa kun asutaan vähän syrjemmässä. Yhdessä neuvolassa terkka, toisessa lääkäri ja kolmannessa ultra. Aivan varmasti löydän itseni jossain kohtaa väärästä paikasta:confused:

Samalla suunnalla ollaan. Sain siis kirjeellä kutsun ja kun soittelin ajasta niin täti oli sitä mieltä, että olen itse laskenus viikot väärin ja tarjotteli aikaa seuraavalta viikolta (15+). Sanoin, että kyllä mulla pitäis laskut olla ihan ultran ja neuvolan mukaiset. Sitten aikansa selvitettyä varasi tuon uuden ajan :facepalm:
 
Ääääh mulle tuli tänään postissa kutsu nt-ultraan, joka on "vasta" 26.9. En malta odottaa, viikkoja tuolloin 12+3. Tuntuu ikuisuudelle tämä kaksi viikkoa.
 
Keltainenkuu, mulla "vasta" 5.10 :grin Tuolloin rv 11+4. Vielä kolmisen viikkoa pitäisi siis malttaa, vaikka onneksi saatiin ultra-aika kuun alkuun ettei sen pidemmälle tarvii odotella :grin

Ja sai itsekin vaikuttaa ultrapäivään, hyvähyvä :thumleft
 
Takaisin
Top