Ultrakuulumiset

E58AC5AE-4447-46B7-87BA-16CF268C451F.jpeg
Hyvin samaltahan nuo suokupuolielimet näyttää, uutta asennosta voi päätellä sukupuolen :)
 
Varmaan senkin takia näkyi jo aika selkeästi kun olikin jo pidemmällä mitä oli luultu, nyt siis 12+6 :)
 
Niin siis molemmilla on tässä vaiheessa näkyvät vehkeet, vain tuosta suunnasta voi päätellä sukupuolen :)
 
Oho hurjaa et jo nyt voi veikkailla. Mullakin tulossa ultra 13+0, lieköhän sieltä jotain jo näkyis:rolleyes:
 
Mä yritin nyt ihan innoissani tulkita ite ultra kuvista oisko tyttö vai poika mut eihän noista nää mitää :D tulin silti siihen tulokseen tulkinnoissani et tyttö se on.
 
Meillä ei ultrakuvista nää mitään mutta näytöllä näkyi hyvin kun lääkäri katseli monesta kulmasta jalkoväliä :D
 
Meillä ei ultrakuvista nää mitään mutta näytöllä näkyi hyvin kun lääkäri katseli monesta kulmasta jalkoväliä :D
Kumpaa teille sit veikattiin? :)

Edit. Lukihan se jo tuolla kun uudestaan luin :D
 
Muokattu viimeksi:
BB3A5A37-E036-4FBF-8C94-06A3A3C02C3A.jpeg
Yritin vielä googlella hakea noita eroavaisuuksia ja selitystä missä selkeämmin olis kerrottu tosta nubista, mut aina tulee samat kuvat vastaan. Tossa kuvassa kyllä näkyy hyvin, että eipä sitä eroa sukupuolilla juurikaan tässä vaiheessa ole :)



Mä kattelin kans aikani kuluksi isompien vanhat ultrakuvat, mut ei näkynyt nubia niissä :D Saas nähdä miten sit tässä raskaudessa, ultraan reilu 2 viikkoa. Kyllähän niitä hyviä sivukuvia saa yleensä ultrasta, että edes kallonmuodosta voisi jotain päätellä, hauskaahan se on arvailla ja katsoa sit osuiko oikeaan.
 
Meille kätilö sanoi, että ovat kuulemma työkavereiden kanssa joskus yrittäneet katsoa sukupuolta omista raskauksistaan, mutta luotettavuus on nt-ultran aikaan ollut luokkaa 50/50. Mutta mitä mä nyt heti tiirasin meidän ultrakuvasta ja vertasin tuohon Warheartin esimerkkikuvaan, niin pojaltahan tuo mun silmään näyttäisi:hilarious: Hassua, mä olen muuten koko ajan veikannut tyttöä:rolleyes:

Edit: en siis todellakaan ole varma, onko ympyrässä edes se sukupuolielin:hilarious:
 

Liitteet

  • 76D0A1C3-E8F4-446E-A980-35CC6A9DD530.jpeg
    76D0A1C3-E8F4-446E-A980-35CC6A9DD530.jpeg
    289.7 KB · Katsottu: 48
Jos tuo on elin, niin kyllähän tuo minunkin silmään näyttäisi sijoittavan ylös, eli poika olis :D
 
View attachment 72742
Yritin vielä googlella hakea noita eroavaisuuksia ja selitystä missä selkeämmin olis kerrottu tosta nubista, mut aina tulee samat kuvat vastaan. Tossa kuvassa kyllä näkyy hyvin, että eipä sitä eroa sukupuolilla juurikaan tässä vaiheessa ole :)



Mä kattelin kans aikani kuluksi isompien vanhat ultrakuvat, mut ei näkynyt nubia niissä :D Saas nähdä miten sit tässä raskaudessa, ultraan reilu 2 viikkoa. Kyllähän niitä hyviä sivukuvia saa yleensä ultrasta, että edes kallonmuodosta voisi jotain päätellä, hauskaahan se on arvailla ja katsoa sit osuiko oikeaan.

Millä viikoilla teillä tulee ultra olemaan? :)
 
Pitää varmaan vakoilla esikoisen ultrakuvaa ja kattoo näkyykö siinä sukuouoli kuinka hyvin :eek: ja sit aikanaan yrittää tirkistellä ekassa ultrassa sitä :angelic:
 
Meille kätilö sanoi, että ovat kuulemma työkavereiden kanssa joskus yrittäneet katsoa sukupuolta omista raskauksistaan, mutta luotettavuus on nt-ultran aikaan ollut luokkaa 50/50. Mutta mitä mä nyt heti tiirasin meidän ultrakuvasta ja vertasin tuohon Warheartin esimerkkikuvaan, niin pojaltahan tuo mun silmään näyttäisi:hilarious: Hassua, mä olen muuten koko ajan veikannut tyttöä:rolleyes:

Edit: en siis todellakaan ole varma, onko ympyrässä edes se sukupuolielin:hilarious:

Mä tulkitsen tytöksi, mut tossa ei nyt kunnolla näy selkäranka niin ei pysty kunnolla vertaamaan kulmaa :D Ei sillä, en mä kyllä juuri tosta kuvasta mitään hahmota muutenkaan :D
 
Piti googlettaa aiheesta vähän lisää, mikä ehkä lisäsi mun varmuutta pojasta. Mutta toi ei nyt tosiaan ole ehkä ihan optimaalisin kuva, ja tuo piste tuon viivan yläpuolella, joka siis musta viittaa poikaan, saattaa olla jotain muutakin. Onneksi kotona on lisää ultrakuvia, joten pitääpä vielä tiirailla niistä illalla. Mä en tosiaan ollut kuullutkaan tällaisesta nub-teoriasta, mutta tää arvuuttelu onkin ihan sairaan hauskaa:grin Meillä oli tosiaan rv 12+3 tuossa kuvassa ja erään sivuston mukaan melko luotettavia arvauksia pystyy tekemään jostain rv 12+0-12+3 alkaen.
 
Mä kuulin edellisen raskauden loppupuolella :D Kolmatta odottaessa taas synnytyksen edetessä kyyläiltiin persvakoa, että nouseeko sieltä purppuraviiva, jonka pitäs siis merkitä kohdunsuun avautumista... Kaikkea sitä... :D
 
Takaisin
Top