Ultrakuulumiset

Nasku.. Ilmeisesti ne voi vielä jäädä "piiloon", koska meille kätilö sanoi että useammin löytyy rakenneultrassa kaksi.. Mikä kuulosti kyllä omaan korvaan jotenkin oudolta..

Ensinnäkin onnea sulle pautu kaksosuutisesta, nyt vasta huomasin aiemman viestisi!
Ja apua.. eniten tässä kummastuttaa se että se kaksosaavistus ja tunne mulla vaan jatkuu vaikka ultrassa sanoi että yksi vain on. Pyysin varta vasten tarkistamaan onko muita mutta musta kyl tuntu et aika pikaisesti vaan pyöräytti ultrakeppiä ja totes että ei muita.. koko ultraus kesti ehkä max 5min. Sanoin miehelle että mä en vielä ihan niele tätä "yksösraskautta", mut että jos niskaturvotusultrassa ei näy muita niin sitten heivaan nää kaksosajatukset ja keskityn yhden odottamiseen :hilarious: Aika hurjaa kyllä jos vasta rakenneultrassa selviäisi!! :nailbiting:
Oliko sulla jotain aavistusta siitä et kaks olis tulossa?
heti plussan jälkeen mulle tuli tunne että jotain on nyt toisin, et joko jotain on pielessä tai sit siellä on kaks. Aiemmissa (3) ei ole sellaista tunnetta tullut enkä ole edes leikitellyt kaksosajatuksella vaikka niitä suvussa onkin. Muutaman unen olen nähnyt kaksosista heti ekoilla viikoilla.. ja tää mahan kasvu ja turvotus on ihan omaa luokkaansa. Just vertasin masukuvaa aiempiin raskauksiin niin nyt on yhtä iso kuin aiemmissa vkolla 17-18, ja nyt 12+0.:nailbiting: Saapi nähdä onko tää vaan hormonien aiheuttamaa hourailua vai tuleeko np-ultrassa vielä ylläri. En suoranaisesti toivo kaksosia koska jo 3 ennestään ja kuopus juuri täytti 1v, mutta kummastuttaa tää olotila. Toivottavasti se ei sit meinaa sitä et jotain on yhden kanssa vialla:sad001
 
Niin ja ultrattiinko sulla pautu alakautta vai vatsan päältä? Ja näkyikö ne kaksi ihan heti vai pitikö "etsiä"?
 
Päältä ultrattiin ja heti näkyi.. Mulla ei siis ollut mitään aavistusta kaksosista, koska suvussa ei ole mun tietääkseni.. Ja joku aavistus että jotain erilaista on kun oireet niin erilaiset aiempiin raskauksiin verrattuna tai voimakkaat.. Mut silti ei oo kyl kaksoset käyny mielessä.
 
Ultra käyty ja kaikki hyvin! Kohdusta löytyi viikkoja vastaava pieni. Uniaika oli vissiin vielä niin aamusta kun ei meinannu millään lähteä liikkeelle. Saatiin kuitenkin kaikki mitat ja pieni muutaman kerran hyppäsi ja asettui takaisin.
 
Meilläkin oli tänään aamulla ultra. Pikku-tyyppi ei ollut yhtään yhteistyöhaluinen, hän vain tahtoo nukkua kädet ylhäällä ja vältteli kameraa yhtä taitavasti kuin vanhempansa :wink Ultraaja teki 25 minuuttia hommia, että sai kuviin kaiken haluamansa ja meille edes suht tunnistettavan kuvan.

Pienellä oli kaikki hyvin.:love017
 
Muokattu viimeksi:
Mun piti ihan katsoa oonko kommannut oikeeseen ryhmään kun ootte jo rakenneultraankin ehtinyt :D meillä on vasta 21+ viikolla se :)
 
Mun piti ihan katsoa oonko kommannut oikeeseen ryhmään kun ootte jo rakenneultraankin ehtinyt :D meillä on vasta 21+ viikolla se :)

Sama juttu, vasta viime viikolla oli np-ultra ja rakenneultra vasta muistaakseni marraskuun alussa.
 
Editoidaanpa tällekin puolelle kuulumisia... Tänään päivällä tuli sitten soitto, että mars mars tarkempiin sikiöseulontoihin.

Siellä oli veriarvot ja ikäriski aiheuttaneet hälytyksen. 1:146 down-lapseen eli ei vielä paha, mutta sen verran kuitenkin, että huomenna mennään heti aamusta jatkotutkimuksiin.
 
Heissan!!Nyt se NT-ultra maanantaina vihdoin oli... *huokaus*
Kyllä osas jännittää ihmistä!! :grin Kätilö oli tosi mukava,selosti koko ajan,mitä hän näkee..Sain viisi kuvaa mukaan :)
Siellä se pieni ihmeellinen ihmisenalku oli tosi liikkuvainen ja aktiivinen,kätilö sanoi,että tosi hyvä juttu.. Lapsivettä hyvä määrä,istukan paikkaa kuulemma katsotaan sitten rakenneultrassa paremmin...Kaikki arvot on hyvät,kätilö sanoi,että oikeastaan ei paljon paremmat voisi olla..
Ja mikä fiilis,kun kuuli sydämenlyöntien äänet ekaa kertaa :woot: Syke oli tasainen ja hyvä..
Kyllä siinä silmät kostui useaan kertaan... :rolleyes:
Laskettua aikaa ei siirretty,ei heittänyt kuin kaksi päivää,niin pidetään samana..
Rakenneultra on sitten 08.11. sitten mennään viikoilla 20-21..
Parin viikon päästä on toinen neuvola-aika sitten.
 
Editoidaanpa tällekin puolelle kuulumisia... Tänään päivällä tuli sitten soitto, että mars mars tarkempiin sikiöseulontoihin.

Siellä oli veriarvot ja ikäriski aiheuttaneet hälytyksen. 1:146 down-lapseen eli ei vielä paha, mutta sen verran kuitenkin, että huomenna mennään heti aamusta jatkotutkimuksiin.

Mulle sanottiin että vasta 1:250 ja laitetaan jatkotutkimuksiin, voiko tämäkin vaihdella paikkakunnittain näin paljon?
 
Täällä myös keskiviikkona oli np ultra. Kaikki hyvin ja isoksi ylläriksi saatiin tietää jo sukupuoli. :eek:
En itse siihen nyt kyllä vielä luota (eikä sillä väliä ole), mutta lääkäri itse oli varman oloinen.

Mulle tehtiin ultra erikoissairaanhoidossa lihavuusleikkaustaustan takia. Veriarvot kuitenkin priimaa, joten ei vaadi erityistä seurantaa muuten. Ultra tehtiin 3d mikä oli erilaista kun 8 vuotta sitten julkisella. :D
 
Riviera, jaksamista tulosten odotteluun. Minua jännittää kovasti jo oma ultra, joka on maanantaina. Kävin katsomassa omakannassa verikokeiden tulokset ja ne on oudot...
 
Takaisin
Top