Nasku.. Ilmeisesti ne voi vielä jäädä "piiloon", koska meille kätilö sanoi että useammin löytyy rakenneultrassa kaksi.. Mikä kuulosti kyllä omaan korvaan jotenkin oudolta..
Ensinnäkin onnea sulle pautu kaksosuutisesta, nyt vasta huomasin aiemman viestisi!
Ja apua.. eniten tässä kummastuttaa se että se kaksosaavistus ja tunne mulla vaan jatkuu vaikka ultrassa sanoi että yksi vain on. Pyysin varta vasten tarkistamaan onko muita mutta musta kyl tuntu et aika pikaisesti vaan pyöräytti ultrakeppiä ja totes että ei muita.. koko ultraus kesti ehkä max 5min. Sanoin miehelle että mä en vielä ihan niele tätä "yksösraskautta", mut että jos niskaturvotusultrassa ei näy muita niin sitten heivaan nää kaksosajatukset ja keskityn yhden odottamiseen Aika hurjaa kyllä jos vasta rakenneultrassa selviäisi!!
Oliko sulla jotain aavistusta siitä et kaks olis tulossa?
heti plussan jälkeen mulle tuli tunne että jotain on nyt toisin, et joko jotain on pielessä tai sit siellä on kaks. Aiemmissa (3) ei ole sellaista tunnetta tullut enkä ole edes leikitellyt kaksosajatuksella vaikka niitä suvussa onkin. Muutaman unen olen nähnyt kaksosista heti ekoilla viikoilla.. ja tää mahan kasvu ja turvotus on ihan omaa luokkaansa. Just vertasin masukuvaa aiempiin raskauksiin niin nyt on yhtä iso kuin aiemmissa vkolla 17-18, ja nyt 12+0. Saapi nähdä onko tää vaan hormonien aiheuttamaa hourailua vai tuleeko np-ultrassa vielä ylläri. En suoranaisesti toivo kaksosia koska jo 3 ennestään ja kuopus juuri täytti 1v, mutta kummastuttaa tää olotila. Toivottavasti se ei sit meinaa sitä et jotain on yhden kanssa vialla