Ultrakuulumiset

Kätilöopisto:ultrassa vasta viikon muutos,niin siirretään laskettuu aikaa.
Laskettuaikahan on niin häilyvä joten miksi sitä muutella päivistä.

Täällä nt-ultra takana. Kaikki hyvin! Niskaturvotusta oli 1,2mm ja laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin eli on nyt 4.6. ja tänään rv 13+1 :) Kokonaiset 10 !! minuuttia oltiin lääkärin huoneessa, mutta sama lääkäri ollut meillä aina tässä kohtaa ja hyväksi kehuttu. Selvisi vielä että istukka on nyt kohdunsuun päällä osittain, mutta lääkärin mukaan olisi tavallista ja nousee siitä _varmasti_. Hiukan se kuitenkin mietityttää kun ikinä ei oo ennen ollut siinä päällä missään vaiheessa...

Hemmetti soikoon, olis jo torstai :D määki haluun ultraan!! Onnea kaikille hyvistä uutisista :)

Onnea hyvistä uutisista! Meillä kans oli tänään nt-ultra ja kaveri olikin viikon vanhempi kuin oli luultu eli meen toukokuun puolelle, la siis nyt 25.5. Mut ajattelin pysyä teidän kaa jos sopii :D oon jo kerenny tutustuu vähän ni en halluis vaihtaa :p Eli olin myös liian pitkällä jotta olisi voinut seulaan osallistua :( Nyt siis 14+4. Rakenne olisikin varsin pian eli 3.1. :)

Täällä käytiin tänään ylimääräisessä ultrassa kun sain viikko sitten potkun mahaan töissä. Ei ole ollut vuotoja tai mitään, mutta päästiin katsomaan tilanne. Kaikki oli kunnossa, tänään mulla 9+6, vastasi 10+0 ja liikkui ja sydän sykki. Istukastakin kysyin ja se on jo turvallisesti pois kohdun suulta. Helpottunut on olo :) Nt-ultra meillä 20.12, eli kolme viikkoa seuraavaan kurkistukseen :)

Eilen nt-ultra, pieni ihme siellä oli <3 mutta... iän ja veriseulan mukaan riskiluvuksi tuli 1:50, niskaturvotusta oli 2,02 että se oli normaali. Pari päivää pienempi vauvanalku,epäilys kätilöllä oli että veriseula on otettu muutamia päiviä liian aikaisin,koska joutui laskemaan tuloksen erilailla. Huomenna suosituksesta ottamaan kuitenkin nipt-verikoe, piinaavaa odotusta 2 viikkoa... mutta sitten ainakin tiedetään tarkemmin ja varmuudella kumpi siellä vatsassa kasvaa :)

Jaksamista odotteluun Marsa! Toivottavasti tulee hyviä uutisia. <3 Suurin osahan noista hälytyksistä on lopulta vääriä, mut varmasti on pitkät kaksi viikkoa edessä.

Takaisin