Tilkku77
Näppärä viestien naputtelija
Ultrassa olen nyt ollut aika tasaisesti kerran viikossa, (eilen viimeksi) radin ja hemon takia. Tyttö kasvaa reippaasti, ja on tällä hetkellä viikon edellä kasvussaan. Painoa on jo 2030g, toivottavasti ei kuitenkaan kauhean isoksi kasva kun on viikkojakin vielä jäljellä. Pituuttakin kuulemma piisaa, mutta voi olla joko radista tai sitten ihan geneettisistä syistä, lähinnä koska itsekin olenyli 180 cm. Mutta aina kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Maanantaina taas sitten neuvolaan =) jossa taas ultrataan. 31+4
Keskikäyrällä kiltisti kasvaa. Huojensi mieltä kummasti, kun suoli on kiukutellut (sitä vaivaa normaalisti hoitava lääkäri oli kesälomalla) ja tohtorin "ohjeet" ovat olleet mielenkiintoiset. Tämän kuun lopussa on uudet labrat ja jos niissä on vielä sanomista otan yhteyttä omaan lääkäriin, metsästän sen sitten kiinni vaikka yksityiseltä puolelta. Toistaiseksi itse pärjään kyllä, ja tyttökin näyttää omansa hienosti saavan
. Painoarvio oli 1300g ja lääkäri kommentoi, että pitkäjalkainen lyyli näyttäisi olevan, heh, persjalkainen äiti on ihan tyytyväinen tähän arvioon.
rv 39+6 ultralla tarkistaen vielä rt. Kaikkea voi siis sattua! Mutta nouhätä, mä luulin, että sektiosta ei selviä hengissä ja tässä sitä silti ollaan jo yli 1,5 vuotta sen jälkeen elelty