Ultrakuulumiset

Ihana lukea iloisia ultrakuulumisia <3

Meillä ar-ultra myös takana, omien laskujen mukaan viikkoja olisi pitänyt olla 6+5. Sikiön koko vastasi kuitenkin vasta 6+0.. Muuten oli kuitenkin kaikki erinomaisesti ja sydän löi oikein terhakkaasti. Saimme viikon päähän uuden ultra-ajan samaan hintaan, jotta tarkemmat mittaukset voidaan tehdä ja saadaan varmistettua LA. Ultraaja sanoi, että näin varhaisilla viikoilla mitat voivat heitellä niin paljon, että on varmempi vielä tarkistaa tilanne myöhemmin.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia?

Mä aloin miettiä, että pitäisikö sittenkin yrittää saada ultra ensi viikon lopulle. Se on nyt varattuna kahden viikon päähän, silloin menkoista rv 7+4, mutta tuntuu niin kaukaiselta. Ehkä jo muutama päivä aiemmin voisi näkyä jotain.

Monika, mulla oli ekassa raskaudessa noin, taisi olla niin, että olisi pitänyt olla 7+0, mutta oli korkeintaan 6+3, ja jos muistan oikein, niin syke ei näkynyt. Kahden viikon kuluttua menin uudelleen, ja kaikki oli hyvin. Onneksi en silloin tiennyt niin paljon kuin nyt, niin en osannut pelätä yhtä kovasti kuin nyt pelkään kaikkea.

Pikkuinen ei ollut jaksanut 9+0 pidemmälle - ei näkynyt enää sykettä. Kyllä tää elämä on välillä epäreilua.. Toivottavasti teillä muilla menee kaikki hyvin. Minä siirryn takavasemmalle. Harmi, tosi mukavan oloisia tyyppejä olette ja olisi ollut mukava jatkaa matkaa teidänkin kanssa..

Voi ei Bek, miten ikävä kuulla! Voimia suureen suruun! Elämä tosiaan on epäreilua.

Suuret pahoittelut BeK! On se niin väärin et onni otetaan teiltä aina pois.. :sad001 Paljon voimia sinne ja hyvää jatkoa :Heartred

Suuret pahoittelut BeK! On se niin väärin et onni otetaan teiltä aina pois.. :sad001 Paljon voimia sinne ja hyvää jatkoa :Heartred

BeK, olen todella pahoillani teidän puolestanne! Voimia <3

Tuntuu nyt todella pahalta kirjoittaa omia ultrakuulumisia.. Kävimme tänään yksityisellä ultrassa ensimmäistä kertaa. Viikkoja 7+1, mutta alkio vastasi vk 6+6, sydän löi ja kaikki hyvin. Eipä uskalla nyt siitäkään iloita enää kun ollaan näin alussa. Kohtu kuulemma taaksepäin kallistunut, mutta sen pitäisi kasvaessaan työntyä eteenpäin. Joskus harvoin joudutaan auttamaan, jos se jää taka-asentoon "jumiin".

Tänään yksityisellä eka ultra, vaihtoehdot oli että raskaus alkanut odotettua myöhemmin tai tuulimuna, kontrolliaika reilun viikon päähän jossa näkee onko kasvua tapahtunut, tulee pitkä viikko ootella... Kierto on ollut pitkä joten toivotaan että hedelmöitys tapahtunut vähän myöhemmin.

Tänään yksityisellä eka ultra, vaihtoehdot oli että raskaus alkanut odotettua myöhemmin tai tuulimuna, kontrolliaika reilun viikon päähän jossa näkee onko kasvua tapahtunut, tulee pitkä viikko ootella... Kierto on ollut pitkä joten toivotaan että hedelmöitys tapahtunut vähän myöhemmin.

BeK, oon niin pahoillani teidän puolesta. En voi muuta kuin toivoa teille jaksamista ja sisua, periksi ei anneta!

Jellybelly, täällä sama. Tänään kävin yksityisellä ultrassa ja vastasi 6+5 eli sen perusteella hedelmöitys olisi tapahtunut 4 päivää siitä kun kettu meni koloon ;) Mullakin on taaksepäin kallistunut kohtu, mutta eipä siitä muuta ole ollut kuin joskus huono näkyvyys.

Monika kirjoitti aiemmin, että kontrolliultra tuli samaan hintaan kuin alkuperäinen. Onko yksityisellä usein näin, että jos ekassa ultrassa näkyy jotain häikkää, toisen saa ilmaiseksi? Mietin vaan omaa tulevaa ensimmäistä ultraa, jos siinä vaikka onkin jotain outoa.

Itse en ole saanut yksityisellä toista samaan hintaan, kun joskus olen käynyt liian aikaisin, eikä syke vielä näkynyt. Tuntuis todella ainutlaatuiselta, että yksityisellä lääkäriasemalla antaisivat käytännössä toisen käynnin ilmaiseksi.

Takaisin