Ultrakuulumiset

Möttönen, joo ei siitä pitäis ongelmia seurata :) mulla se selittää varmaan hyvin myös kuukautiskivut. Aina on koskenut alaselkään eikä koskaan mahaan. Samoin nyt raskaudessa jomottelut ollu alaselän puolella.

Monika kirjoitti aiemmin, että kontrolliultra tuli samaan hintaan kuin alkuperäinen. Onko yksityisellä usein näin, että jos ekassa ultrassa näkyy jotain häikkää, toisen saa ilmaiseksi? Mietin vaan omaa tulevaa ensimmäistä ultraa, jos siinä vaikka onkin jotain outoa.

Minä kävin Oulussa yksityisessä äitiysneuvolassa ultrassa. Siellä hänellä on ollut tapana toimia näin, jos on jäänyt kovin epäselväksi tilanne (ainakin näin kertoi minulle). En ole vastaavaan törmännyt yksityisissä lääkärikeskuksissa.

Tuli np-ultraan aika olis vasta 31.1. Mut aika ei sovi niin täytyy muuttaa.Ois kiva saada se ennen pääsiäistä mut saa nähdä miten käy.Muutenkin pääsiäisen jälkeinen viikko aika hankala.Onko muilla jo aikoja np-ultraan?Täällä se tosiaan vaan tuli postissa.

Sain nyt vaihdettua sen ultran ja on jo 24.3. :) Silloin viikot kuukautisista laskettuna 11+3 mut neuvolassa ne menee päivän edellä eli sen mukaan 11+4.Katsotaan sitten muuttuuko.

Pahoitteluni BeK, voimia ja toivoa <3

Toivon sydämestäni kaikille yhtä hyviä uutisia kun tänään itse sain. Ultrassa näkyi oikeassa paikassa 8+3 viikkoja vastaava tyyppi, jonka sydän löi. Nyt jopa uskallan ajatella, että täällä sittenkin joku kasvaa ja kehittyy.

Eilisestä ultrakäynnistä rohkaistuneena uskaltauduin rekisteröitymään tänne. Kävin yksityisellä, ja ultrassa näkyi viikkoja vastaava ( 7 + 1) pikkuruinen oikeassa paikassa tasaisine sykkeineen. Yritän kuitenkin pitää innostukseni edes jonkilaisissa aisoissa seuraavaan ultraan asti. Aika sinne olisi vasta 7.4., eli tässä on vielä pitkälti jännättävää.

Samoilla viikoilla mennään kuin BeK.. pahoittelut :( meillä oli tällä viikolla ultra ja hirveästi jännitti että onko siellä mitään enää. Meillä on ollut onnea, siellä se edelleen oli ja näkyi sydän sykkivän. Nähtiin jopa liikettä, tosin se vasta on rexleksinomaista ☺ seuraava jännittäminen on sitten sikiöseulonta tulevilla viikoilla.

Kävin ultrassa tänään! Ja iloisia uutisia sieltä löytyi. Pikkuinen vastasi viikkoja (8+1) ja sydän sykki vauhdikkaasti.

Jotain pientä epäselvyyttä siellä kuitenkin oli. Nähtävästi raskaus on alkanut kaksoisraskautena, (josta vähän kirjoittelinkin tuonne nimet-ketjuun) mutta toinen alkio on menehtynyt mahdollisesti jo pari viikkoa sitten. Samassa sikiöpussissa kuitenkin olivat. Ensimmäinen lääkäri ei ollut varma, mistä on kyse, ja toinenkin lääkäri aluksi epäili, olisiko se napanuora, mutta kyseessä taisikin olla siis toinen alkio..

Toivottavasti tästä ei aiheudu mitään kummempaa, tämän toisen alkion pitäisi kuihtua itsekseen, saattaa kuulemma aiheuttaa vuotoa, jos tulee pihalle. Mutta nyt vähän jännitetään vielä, sillä saattaa aiheuttaa hiukan suuremman keskenmenon riskin...

Ar-ultrassa käyty! Pikkuinen sydän sykki, tyypin mitat 11,1 milliä. Vastaa viikkoja 7+1 kuten olin laskenutkin. Oli se vaan hurjaa nähdä tyyppi ruudulla eväspusseineen ja jumputtavine sydämineen. Meidän murunen <3 Myös la vahvistui, 20.10.

ihanaa!! Onnittelut Iloisista ultrakuulumisista kaikille ♥

Me miehen kanssa päätettiin että kysytään ensin jos päästäisiin neuvolan kautta ar-ultraan jos ei niin sitten varaamme parin viikon päähän ajan yksityiselle nii että olis rv9 paikkeilla. Pitkä aika vielä pitäis malttaa, mutta toisaalta tuntuu että hetki sitten oli neuvolaankin vielä kovin pitkä aika ja nyt se onkin jo ensi tiistaina :D

Ar-ultrassa käyty! Pikkuinen sydän sykki, tyypin mitat 11,1 milliä. Vastaa viikkoja 7+1 kuten olin laskenutkin. Oli se vaan hurjaa nähdä tyyppi ruudulla eväspusseineen ja jumputtavine sydämineen. Meidän murunen <3 Myös la vahvistui, 20.10.
Repesin tolle eväspussille! Ite luulin eväspussia toiseksi alkioksi.

Hihi, joo, sama. Meitäkin miehen kanssa nauratti. Lääkäri siis esitteli, kun katottiin silmät lautasina monitorin ruutua, että "tuo pitkulainen tuossa on se teidän murunen ja sen vieressä toi rengas on sen eväspussi".

No, sehän se toki onkin. Mun ruuat katoaa vissiin sinne pohjattomaan eväsnyssäkkään, kun koko aika nälkä...

Tietääkö muuten kukaan, miten tarkoittaa äitiyskorttiin johonkin, olikohan lisätietokohtaan, kirjoitettu maininta "spek 4"? Mulle lääkäri oli rustannut näin, eikä googlaamalla löytynyt mitään selitystä tekstille.

Takaisin