Ultrakuulumiset

Meillä neuvola ei tunnu turhaan kiirehtivän...sain labra-ajan seuloihin vasta 8.3. ja ultraan tulee kirjeitse aika vasta sen jälkeen. Nyt viikkoja siis 9+0 (neuvolan mukaan tosin 9+1, eli LA olisikin syyskuun viimeinen lokakuun ensimmäisen sijasta, mutta samapa tuo...). Eli päästään ultraan ehkä 12.-13. viikolla...että kolme-neljä viikkoa tässä vielä odottelua, jotta tietää edes onko masussa ketään elossa niiden vuotojen ja kipujen jälkeen. Yksityistä ultraa on harkittu, mutta kun hinta on 160 eur (kun viikot <10), niin ehkä tuo odottelu kannattaa. Tietääpähän sitten enemmän suoraan np-ultrassa sen veriseulan tulosten lisäksi. Pitää vain toivoa kaiken olevan hyvin masussa. Tosin, katsotaan riittääkö kärsivällisyys np-ultraan asti...tekisi niin mieli tietää jo nyt tilanne.

Vaveli16

- tosiaan se oli erittäin erikoista ettei näkynyt, mutta syy onneksi löytyi yksityisellä käydessäni, eli kohtuni on tosiaankin aivan takana, joten sillä neuvolan vanhemmalla laitteella ei sitten näkynyt mitään. Nousee kuulemma jossain välissä oikeaan paikkaan jossain kohtaan. =)

Tilkku ok kun mullakin ultrattiin neuvolan huonolla laitteella rv 6+4.Niin ensin näkyi vaan kohtu mutta kun terkka vähän laitetta Käänteli näkyi se Pienen pieni piste ja juuri juuri syke josta en vieläkään ite oo varma näinkö sitä mutta terkka näki :)
Noh huomena se normaali neuvolakäynti ja ultraa vielä samalla niin pitäisi näkyä paremmin kun on rv 8+1.

Minä varasin uuden ultra-ajan huomiselle, kun oireet ovat olleet sen verran vähenemään päin, että kuuppahan tässä hajoaa, kun ei tiedä mitä tuolla masussa tapahtuu.. Ärsyttää, kun ihmiset yrittävät olla, että "älä stressaa" ja "yritä nyt iloita". Hyväähän ne vaan tarkoittavat, mutta kun historia on mikä on niin vaikea nauttia yhdestäkään hetkestä. Onneksi mies kuuntelee ja ottaa mun huolet tosissaan. <3 Tänään mennään 9+2..

Menkkojen mukaan tänään ois pitänyt olla 8+2, mutta ultraäänen mukaan onkin 7+3.
Eihän tuo iso heitto ole onneksi.
Asun ulkomailla ja täällä eka ultraääni on normaalisti viikolla 19, mutta kerroin että olen tottunut saamaan ekan ultran näillä viikoilla niin onnistuihan se mielenrauhan saamiseksi.
Lähimpään sairaalaan on noin 3 tunnin ajomatka.

Onnea ultrakuulumisista!
Bek, täällä sama. Oireet lieventyneet ja varasin huomiselle ultran , mulla pitäis olla myös n. 9 rv.

Onnea ultrakuulumisista!
mulla myös huomenna neuvola,missä ultrataan.Jännittää hurjasti.Huomenna pitäisi olla rv 8+1 ja terkka ei sitä tarkkaan katso tai muuta mutta jotain suuntaa antavaa voi sanoa.Np-Ultrassa sitten selviää tarkat viikot.Toivon kovasti että sen saa ennen pääsiäistä jos nyt vain huomenna kaikki hyvin.

Niin moni jo käynyt ultrassa! :happy: *kateellinen*

Minä vasta plussasin lauantaina. Ajattelin kuitenkin käydä yksityisellä varhaisultrassa katsomassa et kaikki on niinkö pitääkin ja on pysytty matkassa <3

Nyt menossa omien laskujen mukaan rv5+3, joten jos kävisi aikaisintaan ensi viikon lopulla yksityisellä, jos ajan vaan saa. :)

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä BeK ja Suvetar huomisiin ultriin! Mulla oli sama tilanne pari viikkoa sitten, ja kyllä musta voi juosta ultrassa niin usein kuin huvittaa jos se tuo mielenrauhaa. Huomaan, että kun olen kkm:n käynyt läpi, niin huoli oireista/oireettomuudesta/raskauden onnistumisesta ylipäänsä on aivan jotain toista luokkaa kuin ensimmäisessä raskaudessa (se, joka johti kkm:ään). Kyllä sitä traumaa silloinkin työsti paljon, mutta se nousee uudella tavalla pintaan nyt kun uusi raskaus on alkanut (ja tällä hetkellä menossa ne päivät jolloin alkio viimeksi menehtyi).

Rv 7+3

Thelma, sepä se, mullakin on kkm taustalla ja se aiheuttaa varmasti tuplasti pelkoja.
Toivon, että jos huomenna kaikki on ok, vois ehkä sydänääniä kuulla ennen nt-ultraa. Sais sillä tavoin mieltään rauhoitettua.

Onnea ultrakuulumisista!
Bek, täällä sama. Oireet lieventyneet ja varasin huomiselle ultran , mulla pitäis olla myös n. 9 rv.
Huojentavaa kuulla, etten ole ainoa, jolla on näinkin epävarma fiilis. Tosin eihän tätä tunnetta kenellekään toivo. Kirjoitellaan huomenna kuinka kävi. Toivotaan parasta! :)

Hienoa Suvetar!! <3 mikä helpotus! Mulla vielä 30min piinaa jäljellä.. Kiitos tsempeistä!

Hienoa Suvetar!! <3 mikä helpotus! Mulla vielä 30min piinaa jäljellä.. Kiitos tsempeistä!

Tänään neuvola ja ultrasi samalla siellä oli kasvettu ja sydän löi vimmatusti :love017 Viikkoja ei terkkatäti katsonut.Nyt sitten n.4vko piina vielä np-ultraan siihen aika tulee Postissa varmaan tällä viikolla :) 2h meni ku täytettiin lappuja huh :bored:

Ihana lukea iloisia ultrakuulumisia <3

Meillä ar-ultra myös takana, omien laskujen mukaan viikkoja olisi pitänyt olla 6+5. Sikiön koko vastasi kuitenkin vasta 6+0.. Muuten oli kuitenkin kaikki erinomaisesti ja sydän löi oikein terhakkaasti. Saimme viikon päähän uuden ultra-ajan samaan hintaan, jotta tarkemmat mittaukset voidaan tehdä ja saadaan varmistettua LA. Ultraaja sanoi, että näin varhaisilla viikoilla mitat voivat heitellä niin paljon, että on varmempi vielä tarkistaa tilanne myöhemmin.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia?

Takaisin