Ultrakuulumiset

Eilen tuli käsky labraan ja toiseen ar-ultraan. Ihan puskista tuli, ja tietysti iski kauhea paniikki. Oli pari lääkäriä tutkinut viikon takaisia ultrakuviani, ja niissä näkyi todennäköinen kaksonen munanjohtimessa. Ihmettelinkin sitä munasarjan ja -johtimen pitkää tutkimista.

Nyt on oltu toisessa ultrassa, eikä ainakaan tänään näkynyt mitään ylimääräistä. Voi kuulema olla, että on poistunut itsekseen, tai sit ei oo mitään ollutkaan.

Meidän toukalla oli onneksi kaikki hyvin. :love017

Mahtavia uutisia Tema! Kummallista, etteivät silloin jo puhuneet kanssasi asiasta. Ehkä eivät turhaan halunneet huolestuttaa, ja näyttääkin siltä, että olisi ollut turha huoli..

Joo, ihmettelin tätä itsekin. Ekalla kerralla oli aika nuori lääkäri. Ehkä oli jotenkin epävarma. Oli sit konsultoinut mua useita kertoja hoitaneen lääkärin kanssa. En olis halunnut miettiä tätä viikkoa, yksi päiväkin tuntui NIIN pitkältä.

Ensimmäinen ultra takana, ja myös ensimmäinen neuvolakäynti. Valitettavasti ei näkynyt tai kuulunut mitään (rv8+3). Hoitaja vaan kertoi että kohtu on erittäin takana. Kasvua kuulemma oli kuitenkin. No ensiviikolla uudestaan, josko sitten jo jotain näkyisi... =/ Ikävää tällainen venailu, no näillä mennään...

Temalle ja ilolle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!Ja toivotaan että Tilkunkin masusta pieni löytyy ensi viikolla.

Tilkku, toivottavasti syynä olisi vain kohdun paikka ja pieni löytyy vielä ultralla!

Me varattiin nyt ar-ultra yksityiselle kun meidän neuvolassa ei ultrata tai kuunnella sydänääniä kuin vasta nt-ultrassa viikolla 11-13. Tämä ensimmäinen ultra on rv7+3, vajaa kolme viikkoa vielä pitäisi malttaa odottaa. Tänään siis 4+6. Mutta tuo on sopivasti pari viikko ennen pääsiäistä, jolloin nähdään vanhempia ja mietittiin että voisi ehkä kertoa hyvät uutiset, jos siis kaikki menee hyvin.

Tervehdys parin viikon hiljaiselon jälkeen! Onnittelut jokaiselle hyviä uutisia saaneelle! Kurjaa, että Tilkku joudut vielä odottamaan mutta toivottavasti pikkuinen on paremmin näkyvissä ensi viikolla.

Meillä iski koko perheeseen joku superflunssa ja voimat ovat olleet täysin pois. Olen vain lueskellut mitä olette kirjoittaneet. Nyt kuitenkin jo elämä voittaa ja päätin tulla kertomaan ilouutiset eiliseltä. Käytiin ar-ultrassa ja sieltä löytyi pikku tyyppi, joka vastasi viikkoja. Kyllä oli iso helpotus! Leijuin koko eilisen päivän.

Tilanne oli kaiken kaikkiaan vähän outo, sillä gyne oli aivan unessa. Kun aloitti ultraamisen niin hiljaisuus kesti niin kauan että olin jo varma että mitään ei näy mutta sitten yhtäkkiä nainen havahtui ja muisti ettei olekaan yksin ja kertoi että "vauva" täällä on ja sydän sykkii. Hän ei piristynyt yhtään koko käynnin aikana ja nyt tiedän senkin kenen vastaanotolle en enää mene. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Eli viikkoja ultran mukaan 7+0 ja oma veikkaus olisi ollut 7+2 mutta lääkäri oli tyytyväinen.:happy:

Onnittelut kaikille hyvien uutisten saajille! :)

Mua niiiin jännittää ensi tiistai; aamulla ensin ensimmäinen neuvolakäynti, jonka jälkeen siirtyminen sairaalan puolelle äitiysultraan! Sain siis luvan käydä kunnallisella puolella kurkkaamassa ihan lääkärin tekemässä ultrassa, että onko näitä nyt yksi ja kaksi, ja jos on kaksi niin miten ne voi olla eri ikäisiä :D

Hei taas,

Koska asia eilen jäi mielestäni hiukan puolitiehen, niin kävin tänään sitten vielä yksityisellä ultrassa, maksoihan tuo nyt sitten hiukan, mutta sain ainakin mielenrauhan. Kohtu löytyi, sekä asukki sieltä jonka sydänkin näkyi lyövän vallan mainiosti.
Kaikki siis toistaiseksi ihan hyvin. Mittaus tehtiin ja viikotkin oli siis ihan kohdallaan, no päivällä heitti... (8+3)

Oi onnea Tilkku erikoista ettei neuvolassa mitään löytänyt kun viikkoja jo noinkin paljon :) Toki ainakin meidän neuvolassa laite ei mikään huippu mut kyllä siellä näkyi jo viime pe(6+4) jotain ei selkeesti mut terkka sen sykkeenkin löysi. pääasia kuitenkin että kaikki hyvin :)
Riitunen mulla samana päivänä eli tiistaina se normaali neuvolakäynti ja myös ultrataan toki ihan terkkari katsoo et on kasvanut ja syke näkyy jo paremmin, toivottavasti :) Piinaavat 4pv.Mullakin onneksi aamulla kymmeneltä aika ei tarvii kauan jännittää.Mun vaan täytyy saada lapset johonkin ja keksiä jokin hätävale koska äiti,joka tietää,on töissä.sekä kaverit,jotka tietää,asuu kauempana.Sulla kyllä vielä jännittävämpää onko vauvoja 2 :)

Sain eilen varata nt ultraan ajan ja se on jo 21.3.. tuntuu lyhyeltä ajalta, vaikka voi varmaan vielä muuttua pitkäksi ajaksi. Sitten vielä sain ajan maanantaille aamuksi, ihan loistavaa:)

• Tykkään
Reaktiot: E.m
Mulla oli tänään kauan odotettu ultra! Pikkasen jännitti, että samantein kun sitä liikettä siellä kohdussa näkyi, itkuhan siinä tuli! Meinannut valokuvaamisesta tulla mitään, kun hytkyin siitä itkemisestä :) rv 8+1 vaikka kierron mukaan olisi ollut 8+5. LA pysyi silti samana 2.10. Nyt kuukauden päästä uudestaan neuvolaan ja ultraavat lisää. Helpotuksen huokaus, kyllä sitä kaikkea on kerenny tässä viime viikkoina päässä pyöritellä. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin.

Meillä oli tänään yksityisen puolella varhaisultra, rv6+3 ja siellä se sydän löi. :) Sai kyllä mielenrauhaa itselle kun näki ja kuuli että kaikki näyttää olevan hyvin. Ja siellä selvisi että viikkoja saattaa olla jo 6+5! Mennään kuitenkin vielä tuolla 6+3 eteenpäin. :)

Varasin tänään ar-ultran yksityiseen neuvolaan ja sain ajan jo huomiselle! Nyt kyllä jännittää ihan simona. Ei taida paljoa nukuttaa ens yönä. Mulla on ollu tuhruttelua pari viikkoa ja nyt parina päivänä raskausoireetkin vähentyneet. Taustalla yksi km viikolla 9. Nyt on viikkoja 7+5. Toivottavasti näen sykkivä sydämen huomenna <3

Takaisin