Ultrakuulumiset

Jee sain neuvolaan huomiselle ultra-ajan 13.45 kun oon jotenkin ihmeen huolestunut ollut ja ihme tuntemuksia niin lupasi täti mut ottaa.Tosin neuvolan laitteet ei kovin huippuja mut sekin helpottais et näkisi onko oikeassa paikassa elämää.Huomenna viikot 6+4 menkoista laskettuna.

Tänään kävin varhaisultrassa ja sieltä tulikin yllätys, KAKSOSET! toinen oli 6+5, toinen 5+6. Tiedän kyllä ovulaatioultrassa käyneenä, että lääkäri silloin totesi että kaksi täällä kehittyy, mutta toinen irtoaa vasta monta päivää myöhemmin, ei sen pitäisi hedelmöittyä. Eipä ;) isomman syke näkyi hienosti, pienemmän ei. Uusi ultra parin viikon päästä, silloin katsotaan onko pieni vielä mukana vai ei.

Mulla todettiin keskenmeno, ei ollut sykettä ei. Tuli lähete naistentaudeille. Tulis ees itsekseen pois, ettei tarvis enemmän kärsiä. Kiitos kaikille tuesta!

Voi ei toivottu, tosi ikävää... :( Koita jaksaa.

Vavelille tsemppiä huomiseen. Hyvä kun pääset jo nyt.

Osasitko aavistaa riitunen? Onnea onnea!

Voi toivottu :( Paljon jaksamista!
Ja onnea kaikki jotka saaneet hyviä uutisia :) En ees muistanut onnitella kun oon niin tohkeissaan ettei tarvii odottaa enää kun huomiseen.Toivotaan et niillä neuvolan laitteilla jotain näkyy :) Pelätään pahinta toivotaan parasta!

Voi miten ikävä kuulla, Toivottu! :( Toivottavasti kaikki menee nyt mahd. hyvin keskenmenon loppuun saattamisen suhteen. Voimia surun keskelle! :Heartred

Voimia Toivottu!Ja onnea muille!Huomenna on sitten oma vuoro tulla kertomaan hyvät tai huonot uutiset...Viimeksi tosiaan kun tuli lähete sinne naistenpolille tyhjennykseen,en tiedä miten saan unta ensi yönä.mutta ei auta kuin sinnitellä ja toivoa parasta.Mitään vuotoja ei ole ollut ja viimeksikin olin ihan varma että kaikki hyvin ja sillon oli aika shokki että oli keskeytynyt,en edes tiennyt että voi mennä kesken ja jäädä kohtuun,jotenkin luulin että verenvuoto tulee aina jos menee kesken...

Tsemppiä leia täällä myös jänskättää ultra vielä on muutama tunti odoteltavaa..:nailbiting:
Jotenkin ei osaa hirveästi iloita pelkää vaan mitä siellä on Vastassa :/

Mulla oli tänään ultra ja kaikki oli hyvin ja sykekin löytyi <3 Omien laskujen mukaan oviksesta 7+4 ja alkion mittojen perusteella 7+3 eli kyllä oon tunnistanu ovulaation :) Nyt sitten sain varattua neuvolan joka on 10.3 Toivottavasti muillakin hyviä uutisia kerrottavana!

Onnea Simpsakka!

Kertokaahan muutkin uutisia. Toivottavasti teilläkin on mennyt kaikki hyvin.

Takaisin