Ultrakuulumiset

Mieki pääsin julkiselle puolelle ultraan ku neuvolatäti haluaa varmistaa viikot.. mulla ollu aika pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja nyt tästä kierrosta raskautuessani edelliset menkat alkanu 18.12 ja ovulaatio oli 11.1 kp25 ja neuvolassa merkataan edellisistä menkoista alkaen niin siinä on aika iso ero että kumman päivän mukaan laskee raskausviikot. Ite oon kyllä varma tosta 11.1 päivästä mutta enpä pistä vastaan ku ilmaseksi pääsee :)

Meillä myös neuvolan ultra vasta n. 12vk, joten oman mielenrauhan vuoksi käyn viikon päästä yksityisellä ultrassa. Silloin on viikkoja kuukautisten mukaan 6+6, mutta tiedän ovulaatiopäivän tarkkaan, ja sen mukaan tuolloin olisi 7+1!

Mymmeli_ :Meillä myös neuvolassa ultrataan joten en koe tarpeelliseksi maksaa yksityisen ultrasta jos saa sitten ilmaisen.mulla neuvola 2.3. Ja silloin rv 8+2.Piinavat 3vko mutta täytyy koittaa kestää :)

Meillä ei neuvola ultraa ja niin ollen venailen sinne np-ultraan.. odottavan aika on piiiiiitkä..

Onnea sykkeiden löytymisistä
Meillä olis ultra noin 3 vkon päästä, ja julkiselle päästään kun on takana keskeytynyt km. Jännittää jo valmiiksi aivan järjettömästi että löytyykö sieltä mitään.. Kauhea pelko persiissä että käy samalla lailla kuin viimeksi.

Meillä ei neuvola ultraa ja niin ollen venailen sinne np-ultraan.. odottavan aika on piiiiiitkä..

Sama täällä. Ja ikävintä tässä on se, että taas tänään tuli hieman vuotoa, määrä suunnilleen sama kuin viime kerralla. Ja pienessäkin rasituksessa tulee vatsakivut. Mainitsin neuvolaan asiasta, mutta heitä ei kiinnostanut, vaan täti vain kysyi, että oletko ihan varma, että olet raskaana. Hmm....joo, en varmasti ole, ihan huvikseen vain aikaa varailen. Samainen neuvola siis taas osoittaa ammattitaitonsa... ja parasta oli, kun pyysin itse mahdollisen virtsatietulehduksen kartoittamiseksi lähetettä, niin samainen täti alkoi lähetteen laitettuaan huolellisesti neuvoa esittävien liikkeiden kera, miten alapesu tehdään. Ja mä vain mietin, että näidenkö käsiin taas vauvan turvallisuuden raskausaikana ja sen jälkeenkin jätän. Voi hyvä luoja.

Voi october tuo on aika kurjaa kun eivät mitään tee.Ootko koittanut kysyä terveyskeskuksesta ottaisivatko sinne ultraan tai jonnekkin?Äitipoli tai synnäri(täälläpäin siellä myös hoidetaan muut naisten gynekologiset vaivat)ei ehkä vielä ota.Varmasti huoli on kova kun on vuotoja ja vkolle 12 odotus on kyllä pitkä :/

Pääsen tällä kertaa ar-ultraan julkisella puolella. Viimeksi en päässyt millään, vaikka pitäisi automaattisesti päästä ku:n jälkeen. Lisäksi hcg-arvoni oli tosi alhainen. Neuvolasta ja terveyskeskuksesta vaan sanottiin, että ihan normaali raskaus on, koska ei ollut vuotoa eikä kovia kipuja. Yritin selittää, että kyseessä on jo niin mones kerta, että tiedän kyllä miltä se tuntuu, kun ei ole oikeassa paikassa. Mulla on vielä korkea kipukynnys, ja siihen kipuun jotenkin tottuu, kun se kasvaa pikkuhiljaa. Yksityiselle piti kuitenkin mennä, ja raskaus löytyi juuri sieltä mistä tiesinkin sen löytyvän. Kyllä turhautti! En tajua, miksi pitäisi odottaa, että vointi huononee ja paikat repeää. Kalliimmaksihan se hoito siinä vaiheessa tulee.

Nyt en tiedä HCG-arvoistani mitään. En ole käynyt labrassa mittauttamassa arvoja, enkä ottanut yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen. Hermothan siinä vaan menisi...

Ehkäpä tällä kertaa kaikki on hyvin, koska tietyt tutuksi tulleet tuntemukset puuttuvat. Tuntuu samalta kuin esikoisen kanssa, JÄNNITTÄÄ!!!

Kuulostaa tosi tyhmältä October :(

12 päivää ultraan!!! Jotenkin ristiriitaiset tunteet..kauheasti odotan ultraan pääsyä, mutta silloin on samat viikot kuin viimeksi keskenmeno tapahtui. Mutta jospa tällä kertaa näkyisi syke eikä olisi vuotoja

Onnea isla ihanista uutisista!
Mulla ristiriitainen mieli nyt varaisinko kuitenkin yksityiselle ultran.Oli eilen sellaista hiukan kovempaa kipua oikealla alavatsassa siis ei älyttömän kovaa mut Kuitenkin.Pääsi sitten itku että varmasti on kohdun ulkoinen :/
Nyt mieli jo vähän rauhallisempi mutta pitkältä tuntuu odottaa 2,5vko et onko kaikki ok(silloin siis neuvola missä ultrataan)Toisaalta kun menisi ultraan nyt voisi varmistaa ettei oo kohdun ulkoinen.Toisaalta taas ny rv5+6 menkoista ja tarkkaa hedelmöittymis ajankohtaa en varmaksi tiedä niin näkyisikö varmasti syke ja sit lisää huolta jos ei näy.Neuvolaan mennessä rv 8+2 ja silloin pitäisi varmasti näkyä jotain jos on näkyäkseen.
Eilen olin ihan varma et varaan sen yksityisenkin ultran mut en nyt tiedä.Hintaa sille tulisi 80-100€

Neuvolan ultraan myös mulla reilu pari viikkoa ja varhaisultra kiinnostais. Mulla tullut yhdynnän jälkeen niukkaa vuotoa, joka toki tunnin sisällä lakannut. Toisaalta pelkään että murehtisin vain enemmän, koska kierto on ollu epäsäännöllinen ja viikot voi heittää.. Ja jotenki kummasti vaisto sanoo että kaikki ois ok. Ja itelleni järkeilly että jos se pois tulee niin voi tulla ar-ulttan jälkeenki, vaikka siinä olis kaikki hyvin. Toki eriasia jos epäily ku:sta, siinä hyvä tarkistaa ihan sen takia ettei itelle käy hullusti!

Ihana kuulla hyviä uutisia isla,onnea!

Täällä odotetaan jo kovasti perjantaita ja sillon siis neuvolassa ultra.

Nyt 6+5

Meillä olisi ollut eka ultra vasta se nt-ultr, joten en malttanut odottaa sinne asti. Vaikka voimakkaat ja samanlaiset oireet kun esikoisesta, joten en ollut kovin huolissani muutenkaan. Toki loppuvuoden km vähän painoi mielessä.

Takaisin