Ultrakuulumiset

Nyt mie sen tein. Tunnustin olevani raskaana ja varhaisultra onkii sit tiistaina. Kovasti oli hoitaja puhelimessa menossa mukana ja sano et jos yhtään mitään kummallista tulee, niin soittoa ja aikaistetaan aikaa.
 
Ultrassa näkyi syke :Heartred Kyllä olin helpottunut!
Isla, mikä sulla oli crl-mitta? Jäin miettimään, kun lekuri sanoi vastaavan ehkä 6+4-5 viikkoa ja ootin olevan tasan 7, mitta 8,8 mm.

Mitta tais olla 8,7. Eli vähemmän kuin sinulla? No, muutamista päivistä kiinni ja lääkäri tosiaan sanoi että voi vielä muuttua seuraavissa ultrissa. Onnea hyvistä uutisista! :)
 
Onnea hyvistä uutisista. Minä jännitän torstain varhaisultraa jo niin ettei meinaa saada nukutuksi ollenkaan. Siihen päälle vielä pahoinvointi :confused:
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
itsellä mieli vähän rauhoittui ja päätin säästää yksityisen ultraan menevän rahan muihin hankintoihin, koska kuitenkin ultrataan neuvolassa.Sen verran tein et siirsin neuvolaa ja se on nyt päivää ennemmin ja aamulla(ensimmäinen olisi ollut iltapäivällä)niin ei tarvitse koko päivää jännittää :)
 
Tänää käyty toisessa alkuraskauden ultrassa, nyt kunnallisella. Ultrassa löytyi pikku huippunen, jonka sydän sykki kovaa vauhtia :Heartred

Ultran mukaan nyt 6+1 ja mekkoja mukaan 6+3, joten ihan hyvin päivät täsmäsivät :) Nyt vaan odotellaan ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti.

-Puikula 6+3
 
Mä varasin tänään yksityiselle varhaisultran 3.3. Siihen on Toosi pitkä aika, en tiedä miten sinne asti maltan odottaa.
Alkuun mietin, etten varaisi, mutta kun ollaan lähdössä ulkomaille, niin haluan ennen sitä tietää että kaikki varmasti olisi hyvin :happy:
Mun mielestä on outoa, että kaikissa neuvoloissa ei ultrata, mun mielestä se olisi hyvä asia. Meidän neuvolassa ei ultrata ja se harmittaa.. Missä päin suomea neuvoloissa ultrataan tai miksi kaikissa paikoissa ei tehdä samalla tavalla? :pompus: Onko se taas asia missä valtio säästää?

Tulipas pitkä sepustus :hilarious:
5+0
 
Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!Itsellä ultra perjantaina ja kovasti jo jännittää,rohkaisua antaa muiden hyvät uutiset että mekin niitä perjantaina saataisiin kun kuulisi pienen sydämen sykkivän ❤️
 
Täälläkin ar ultra varattuna 1.3, sillon menkkojen mukaan 7+1 mut luulen että luku muuttuu kun on kierto epäsäännöllinen, ja sis yksityiselle menossa, ei malta oottaa pitempään :)
 
Kertokaa viisaammat, että millä viikoilla neuvolassa voisi kuulla sykkeen doplerilla? Mä en muista enää, kun esikoinen on jo kouluikäinen :D
 
Multa yritettiin kuunnella rv9 keskenmenneessä raskaudessa, mutta riippuen istukan sijainnista ja muusta ei tuolloin välttämättä kaikilta vielä löydy. Kaikki terkat ei siksi edes ala kuunnella vielä 9-10 viikoilla, jotta ei aiheuteta turhaa huolta.

Tsempit kaikille tuleviin ultriin:)
 
October neuvolassa kuunneltiin varmaan vasta ehkä toisella tai kolmannella käynnillä. Viikkoja oli siis vähintään se 12. En muista tarkkaan, mutta ainakin se ensimmäinen ultra oli jo takana :) mulla oli istukkakin kyllä sellaisessa paikassa, että mitään ei olisi varhaisessa vaiheessa kuulunut :)
 
Tänään ultrassa löydetty viikkoja (5+5) vastaava alkio, joka sijaitsi missä pitääkin. :) Sykettä ei vielä ollut, eikä vissiin pidäkään olla - tämä ultra tuli ekstrana kun raskaus alkoi kipujen ja tiputtelun kera, haluttiin poissulkea kohdunulkoinen. Saatiin myös poissuljettua tuulimuna. Seuraava ultra jo 29.2, silloin viikkoja kasassa 7+. Jänniä aikoja eletään...
 
Takaisin
Top