Yllätys ja kumppanit, mä soitin ihan varmistaakseni asian sinne äippäpolille. Ja apua, mikä sitruunasuu siellä vastas! Meni melkein vetelät housuun ihan siitä, miten tyly osastonsihteeri oli.
Kysyin ihan asiallisesti ja ystävällisesti, että haluaisin vain varmistaa, että kun olen jo lapsettomuuspolilla ollut alkuraskauden ultrassa, että tehdäänhän nyt siellä heidän tulevassa ar-ultrassaan nimenomaan se seulontaultra, mitataan niskaturvotukset ja muut.
Johon sihteeri totes todella nuivalla äänellä, tyyliin että "mitä tänne soittelet", että "sä olet näköjään jostain syystä käynyt toisella polilla jo viikolla 7 jossain alkuraskauden ultrassa ja tämä, mihin sä nyt tulet, on normaali alkuraskauden ultra."
Kun kysyin uudelleen, hän suostu sanomaan, että kyllä, tässä äippäpolin ultrassa tehdään myös seulontatutkimus.
Ei jäänyt kovin lämmin tunne äitiyspolista. Miks pitää asiakaspalvelutyöhön laittaa tuollainen tyyppi? Vielä kun muutenkin hormonit jyllää ja itku lähellä, ei ole hirmu kivaa tulla tylytetyks. Ei kait se mun vika ole, että laittoivat kutsun, josta ei täysin käy ilmi, mihin tutkimukseen se on.

Ja toisekseen, eikö ne ihmiset ole tuolla auttamassa potilaita...
Nessu 11+0