Ultra

Meillä on rakenneultra 21.4. Odotan malttomattomana sitä. Olen ajatellut, että jos siellä kaikki ok niin sitten annan vihdoin itselleni luvan hankkia jotain. Ihan vahingossa tosin tein jo sukupuolineutraalin-villatakin :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: mkm
Meillä on rakenneultra vasta 13.5:arghh:
Mut tänään sain lääkäriltä soiton NIPT verikokeesta ( jonka siis teetätin yksityisellä kun mua se 85% todennäköisyys yhdistelmäseulasta aiheutti harmaita hiuksia) ja hää ilmoitti että meille on tulossa kromosomeiltaan terve tyttö!!:Heartbigred:Heartbigred
 
Mulla ru 22.4. enää alle kolme viikkoo! Ärsyttää vaan kun se on perjantaina, se viikko tulee olee toosi pitkä.
 
Meillä ru maanantaina 25.4. rv 20+3

En ole vielä älynny alkaa jännittämään :confused: Näköjään riittää, kun dopplerilla tarvittaessa kuulee :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä rakenneultra 20.4.! Reilu pari viikkoa enää pitäis jaksaa odottaa...
 
Rakenneultra on 27.4. viikkoja taitaa olla silloin 20+1. Eipä lopu asioiden odottelu.
 
Tasan 2 viikkoa, yllättävän nopeasti mennyt aika tähän asti. Seuraavat kaksi viikkoa varmaan matelee...
 
  • Tykkään
Reaktiot: mkm
Kauheesti tekemistä pitäs keksiä vaan tähän väliin :D
 
Mulla on RU 26.4 mua jännittää tällä hetkellä eniten se et samalla katotaan ultralla kohdunsuun tilanne ja riippuen miltä näyttää joudun tod.näk. vuodelepoon. Mulla on paikat täysin pehmeet eli "kypsät" alkavat antaa periksi kun kohtu ja vauva alkaa kasvaa.
 
Odecca, toivotaan että et kuitenkaan vuodelepoon joutus! Ootko saanu otettua nyt rauhallisemmin?
 
Samaan malliin kuin tähänkin asti, mulla on nuo kaksi pientä kotona niin en mä pysty koko aikaa makaamaan. Kaikki tekeminen aiheuttaa supistuksia edelleen.
 
Takaisin
Top