Ultra

Ultrassa kaikki hyvin, toukokuussa sit rakenne ultra. Keskiviikkona on sit neuvola.. liittäisin kuvan tähän jos osaisin :D
Vatsanpeitteet oli nyt siistit ja samalla katsoi sit myös muuta. Selkäranka on kokonainen ja ehjä, siisti, munuaiset näkyi, aivolohkot näkyi kaikki ym. Ihanaa kun katsoi samalla muutakin ja sit antoi ihania 4D kuvia mukaan
 
607cb3dbca88faecbbd7e60991bb942b
 
Minni2 ei sanottu mitkä viikot oli enkä alkanut sekavassa tilassa myöskään kyselemään.. loppuviikko menikin Tyksissä ja oli elämäni hirveimmät päivät fyysisesti, ja henkisesti myös, mutta tuntuu että tää henkinen puoli tulee vähän perässä. Ei siis mennyt se keskenmenokaan ihan niin helposti, perjantaina sitten lopullisesti päättyi raskaus. Kiitos kaikille tuhannesti tsempeistä :Heartred nyt tuntuu että en tiedä koska edes pystyn harrastamaan seksiä, mutta eiköhän tää tästä kun paikat alkaa paranemaan pikkuhiljaa..


Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja mitä parhainta odotusaikaa kaikille :Heartred:Heartred
 
Hei! Viime viikolla tosiaan käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin! En voinut uskoa todeksi! Jotenkin pelko oli niin vallannut mielen että tuntui ettei kaikki vaan voi olla hyvin kun ei ole tuntemuksia. Mutta sielä se nukkui, sydän sykki ja välillä heilui varpaat ja sormet :Heartred Mamman ja papan mussukka :Heartbigred Myös verikokeet katsottiin ja kaikki arvot olivat erinomaiset :Heartred Tällä viikolla masu on kasvanut ihan älyttömästi ja äitiysvaatteet ovat saapuneet.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)
 
Me käytiin tänään ultrassa ja siellä meidän vilperit polski :love7 vastasivat viikkoja 12+5 ja 12+6 (laskennallisesti nyt on 12+4). Hirvee meno oli varsinkin B-vauvalla päällä, joten vähän oli mittaus hankalaa. Turvotukset mitattiin ja ne on ok, mutta veriseulan arvoja ei voida monikkoraskauden takia käyttää. Mulla alkoi nyt myös miniaspirin lääkitys raskausmyrkytyksen ehkäisemiseksi, kun kaksos ensisynnyttäjänä pamahdin riskiryhmään.
 
Onnea hyvistä kuulumisista! :)

Mitäs ne Mrsc reagoi muuten, siis ultraaja? Sanoitko ennen ultrausta että niitä on kaksi? Meinaan vaan kun neuvolassa sulle silloin sanottiin että niitä ei ole kahta heille ennen kuin nt-ultra sen kertoo...
 
Mä en sanonut mitään, mutta ultraaja (toisin kuin neuvolan th) oli jopa lukenut mun tiedot ja tiesi siis jo aikaisemman ultran tuloksen. Oli tosi hyvä kokemus :) todisti kyllä valitettavasti, että se mun neuvolan tätsy oli pihalla kuin lumiukko siellä ensikäynnillä. Ultraaja kysyi siinä lopuksi, että niin, sä oletkin varmaan saanut nämä ohjeet tästä miniaspiriinista. :wideyed: wååt, no öö, en oo... Kätilöllä meni pasmat ihan sekaisin ja keräiltyään itsensä selitti, että mun pitää syödä viikolta 12 viikolle 37 asti miniaspiriinia raskausmyrkytyksen ehkäisemiseksi. No onneksi ultra oli 12+4, mutta ilmeisesti neuvolan olisi pitänyt jo ohjeistaa tämä. No, eipä tuossa nyt mitään vahinkoa tullut :happy:
 
Takaisin
Top