Ultra

Päästiin näkemään tänään rv 15+1 vauva ultralla, kun lääkärineuvolassa sattui samassa huoneessa laite olemaan :) hurjasti kasvanut kolmessa viikossa! Tuplannut kokonsa. Eikä enää näyttänyt siltä, kuin pystyisi uiskentelemaan lapsivedessä :D huh, kuinka ahtaaksi tuo yksiö käykään sitten loppujenlopuksi!
 
Huomenna ru!!
Viikkoja 19+5 mulla ku ultra jo näin aikasi nii ultrataanko sitten jossain vaiheessa uudestaan?
 
Tuskinpa, jos näkevät nyt kaiken tarvittavan. Mulle väläyteltiin jo etukäteen kontrolliultran mahdollisuutta, jos eivät näe kaikkea tarvitsemaansa, ru on ens viikolla 20+0.
 
Mulla olis alunperin ollut RU jo viikolla 18+5. Mut vaihtoivat sen nt ultrassa rv 21+5, että varmasti kaikki näkyisi :)
 
Voi ei näitä ajatuksia..
Osa minusta haluaa tietää sukupuolen vasta synnytyksessä ja osa jo nyt..
Mietein jo et jos en kysy ni harmittaako se sitte jos tuleeki olo että haluis jotakii viel hankkii oikee jonku värisenä ettei kaikki oo neutraalia..

Enhän oo ainoo joka kamppailee tän asian kanssa..
 
Meillä oli eilen ultra (18+2), jossa oltais kyllä haluttu tietää sukupuoli, mutta aika ovelasti hän piti jalat ristissä koko toimituksen ajan :) No pääasia kuitenkin, että kaikki oli hyvin ja vauvan koko vastasi viikkoja. Itseäni yllätti se, että kiloja oli tullut helmikuun alun jälkeen vain yksi lisää, vaikka ruokahalu on koko ajan ollut entisellään tässä oireettomassa raskaudessa. Maha on kuitenkin nyt jo aika iso :) Istukka on kuulemma etuseinämässä, joten sekin selittää miksei liikkeitä ole juurikaan vielä tuntunut. Seuraava ultra onkin sitten jo rakenneultra kahden viikon päästä Suomessa, jospa tuo kaveri sitten viitsisi paljastaa paikkansa :)
 
Mulla oli tosiaan eilen ylimääräinen ultra supistelujen vuoksi. Kaikki oli kuitenkin kunnossa ja ajattelin samalla kysyä josko näkyisi kumpi on tulossa. Esikoinen nimittäin piti jalkansa ristissä rakenneultrassa ja mielellään oltaisiin haluttu tietää. Tällä kertaa näkyi selvästi ja saatiin vahva poikalupaus. Nyt voi sitten jo valmistautua elämään kahden pojan äitinä! Hurjaa ja niin ihanaa, mun pojat!:love7:Heartbigred
 
Tänään käyty rakenneultrassa. Vasemmassa keuhkossa oli jotain joka vie tilaa normaalilta keuhkokudokselta tms. (joku kasvaimen tyyppinen kai. Vähän meni ohi mitä lääkäri sanoi) Maanantaina mennään uudestaan ultraan ja saadaan tietää vähän enemmän. Löydös on lääkärin mukaan aika pieni mutta selviää tosiaan maanantaina enemmän. Jos se lisääntynyy paljonkin mitä ylimääräistä siellä keuhkoissa onkaan niin voi olls että meidän pieni ei selviä kodun ulkopuolella. :sad001 Onkohan kellään hajua mistä puhun tai kokemuksia samasta asiasta? Muuten tosin kaikki oli hyvin ja poika lupaus saatiin.
 
Selitetäänpä nyt vähän tarkemmin kun toi tekstion vähän sekava. Siis vasemmassa keuhkossa on vähänlaista kudosta joka vie tilaa siltä oikeelta keuhkokudokselta. Ja jos se väärä kudos lisääntyy hirveesti eikä sille oikeelle keuhkokudokselle jää tilaa niin se keuhko ei toimi. :sad001
 
Voi ei toinentoiveissa, tosi kurja kuulla. Onneksi pääsette pian jatkotutkimuksiin. Toivotaan, että olisi jotain, jonka lääkärit osaavat korjata tai jopa paranisi itsellään. Paljon voimia teille. :Heartred
 
Voi ei, paljon tsemppiä toinentoiveissa! ♡ Toivotaan et kaikki menis hyvin!
Täällä kauhulla odotetaan torstain rakenneultraa. Sydän kyllä lyö ja pieni liikkuu ainakin jonkin verran, mutta ei jaksa uskoa että meillä voisi olla niin hyvä tuuri että siellä olisi kaikki kunnossa.
 
Toivottavasti kaikilla olisi loppu hyvin kaikki hyvin! :Heartred

Me oltiin tänään rakenneultrassa ja selvästi on poika tulossa! Se on ollut mun fiilis koko raskauden ajan. Siksi olikin outo huomata oma reaktio, että olinkin hiukan pettynyt... :/ noh eiköhän mene ohi pian.

Joudutaan myös ensi viikolla uudestaan käymään, kun pojulla näkyi vaaleaa kohtaa masussa. En tiedä yhtään mihin voisi liittyä, mutta tuskin meinaa mitään. Olen kuullut muiltakin samaa, mutta ei ole ollut mitään.

Toivotaan siis parasta. En ole vielä hirveän huolestunut, mutta vähän ristiriitaiset ja sekavat fiilikset tänä iltana. :/
 
Toinentoiveissa, toivotaan et kaikki on kuitenkin hyvin!

Lejoninna, toivitaan et harmiton vaalea kohta!

Tsempit odotteluun molemmille!
 
Nyt ei voi kun tosiaan toivoa että kaikki menee hyvin. Onneksi maanantaina päästään jo lisätutkimuksiin. Aika tosin tuntuu hirveän pitkältä. Kiitos kaikille tsempeistä. Niitä tarvitaan. :Heartred
 
Kovasti tsemppiä toinentoiveissa ja leijoninna!:Heartbigred
Mulla oli tänään neuvolalääkäri ja sielä sellainen aataminaikainen ultralaite, jolla näkyi huitova hikotteleva tyttönen:) se on asettunut oikealle puolelle niin, että kohtukin on sinnepäin kallistunut:hilarious:
 
Minultakin vielä tsemppiä, Toinentoiveissa ja Lejoninna!

Pyörin illalla sängyssä ja mietin tuota teidän tilannetta, Toinentoiveissa. Lähinnä sitä, miten hermostuttavaa mahtaa olla odottaa. Toivottavasti tilanne keuhkoissa korjaantuu!
 
Takaisin
Top