Ultra

Sydänkäpynen: Verikokeiden tulokset näkyy mulla ainakin sen päivän kohdalla kun ne kävin antamassa. Siinä on se "tutkimukset" kohta josta siihen pääsee. Ja ne tuloksethan tulee sinne vasta, kun oma hoitaja ne on kuitannut ja lisännyt sinne :) Joskus voi kestää tosi kauan ja mulla ei kaikki labrat aina edes tuu kantaan! Mutta mäkin nyt sanon vielä, että turha niitä oon ruveta itse tulkitsemaan koska neuvolasta kyllä soitetaan jos sielä jotain erikoista näkyy. Mulla käytiin labrat läpi kakkos neuvolakäynnillä.
 
Tänään oli ultra, kaikki oli hyvin ja laskettu aika aikaistui neljällä päivällä. Varhaisultrassa vastasi tasan viikkoja, mutta nyt laskettu aika muutettiin kuitenkin. Täällä ruotsissa saa mukaan lapun jossa on kaikki tulokset ja todennäköisyydet selkeästi merkitty, että itsekin ymmärtää. Kromosomeista tuli 1/20 000, pienin mahdollinen todennäköisyys mitä voi saada. ImageUploadedByVau Foorumi1458221289.151306.jpg
 
Onko kaikki teistä päässyt näkemään labratuloksia ennen ultraan? Mä kävin jo reilu viikko sit labroissa, mutta vielkään ei oo kannassa mitään :/
 
Siellä kannassa ei näy ne tulokset kun vasta sitten kun ne on "tulkittu". Sairaalan päässä pitää kaikki ensin ns. vahvistaa, ennenkuin mikään näkyy kannassa. Noin 2 viikkoa menee niiden valmistumisessa :)
 
Katsoin kyllä ne luvut kannasta
Kätilö sanoi ultrassa että viikon päästä tulee tieto. En oikein osaa stressata asiaa. Kun vauvalla oli kuitenkin kaikki hyvin
 
Meillä oli myös nt-ultra ja kaikki oli just niinko pitääki! :Heartred vastas viikkojaan eli nyt rv 12+3 ja niskaturvotus oli 0,8. Siellä pikkunen venytteli niin sulosesti kun saatiin vihdoin tökittyä hereille :p kerrottiin myös tänään vanhimmalle sisarukselle joka oli aivan innoissaan :D ja lisäks kerroin sit muutamalle kaverille myös!

f28642ece92fd021eccf27e47d068c00
 
Joo, aloin jännittämään nyt sitä, että onko siellä arvoissa jokin huonosti kun eivät tule kantaan.... mutta siis on ihan normaalia, että eivät näy ennen itse ultraa?
 
Ei, ne ei näy missään ennenkun ammattilainen on ne tutkinut ja vahvistanut - oli siellä joku hullusti tai ei.
 
Huh nyt voi huokaista helpotuksesta :Heartred ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin :Heartred niska turvotus oli 0,9 pikkuinen oli unessa mutta kyllä se sitten heräsi ja ojenteli itseään ja tältä äidiltä pääsi onnen itku :Heartred kätilö opiskelija kin herkistyi :) siellä se pieni Humps kölli tyytyväisenä :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20160318_101615.jpg
    IMG_20160318_101615.jpg
    418.3 KB · Katsottu: 65
Mrsc: Riskiluvut lasketaan yhteen vasta ultran tulosten kanssa, joten ole ihan rauhassa. Mullakin tuli kaikki näkyviin vasta ultran jälkeen :)
Muoks: Mulle myös labrassa sanottiin et joidenkin kokeiden tulosten valmistuminen voi kestää jopa kaksi viikkoa.
 
Joo mulla näkyi vasta nyt tulokset vaikka pari viikkoa sitten kävin ultrassa. Trisomia ja down riskiluku oli molemmissa 1:1000000, mikä on kyllä tosi hyvä! Rakenneultrassa riittäkin kyllä jännitettävää. Esikoisesta en kyllä jännittynyt siinä muuta kuin sukupuolta.
 
Okei, hyvä tietää, yritän siis olla huolehtimatta:oops: ens viikon keskiviikkona ultra, kaipa siellä asiat sit selviää :happy:
 
Lälly, muistan sut täältä foorumilta viime raskauden ajalta toukokuu 2014 porukasta! Hauskaa että samassa tilassa taas :)
 
Kyllä mäkin stressasin niitä tuloksia etukäteen, mut nyt jälkiviisaana voin sanoa että ihan turhaan. :) Aiheutin itelleni vaan turhan stressitilan. Mulla tuli riskitulokset netpostiin samana päivänä kun ultra oli, mut joillain on kestänyt kaksikin viikkoa. Toivotaan, että saat nopeasti tulokset ultran jälkeen. Osaahan ne onneksi sanoa sielä jo niskaturvotuksen ja muun tärkeän :)
 
Tänään parin tunnin päästä tarkistus ultra että onko suolet jo sisällä ja onko muuten kaikki ok.. vähän jännittää mutta onneks se on pian. Ihana päästä taas kurkkimaan pikkuista
 
Meillä kans pari päivää sitten oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin masussa :Heartred Aivan paras hetki oli, kun vauva kurkotteli kättään ja siitä pystyi aivan selvästi laskemaan viisi pikkuista sormea :) Kätilö oli ihana, halusi saada meille hyvän sivuprofiilikuvan kotiin vetäväksi ja yritti houkutella vauvaa kääntymään sopivaan asentoon. Ei ihan "täydellistä" sivuprofiilia saatu, mutta aivan tarpeeksi hyvä meille ^^
 
Takaisin
Top