Ultra

Tiiamariia pahoittelut :sad001 toivottavasti tyhjennys menee hyvin ja pääsette nopeesti yrittämään uudestaan!
 
86184870aabcd3e6cc04fd0a5e576763
 
Pahoittelut tiiamariia. ♡ voimia!

Mulla tuli tänään kirje kotiin, mutta siinä ei lue mitään riskilukuja. Ainoastaan että ei ole suurentunutta riskiä. Lisäksi mä en näe omakannassa noita verikokeen tuloksia ollenkaan.. mistä ne sieltä muka näkee?
 
Miina tosiaan ne lasketaan ultrassa yhteen joten pelkät luvuthan ei kerro mitään muuta kun neuvolatäti osasi sanoa sen, että jos tuo hcg on alle 10 niin voi viitat johonkin häiriöön. Mulla siis se hcg 50 ja s-pappa 1240 :) sekin vaikuttaa millä viikoilla verikokeet otettiin.

Tiiamariia suuret pahoittelut :sad001 voimia surutyöhön ja toivon pikaista uutta tulokasta joka saa pysyä loppuun saakka :Heartred Saanko kysyä mille viikoille pieni oli jäänyt?
 
Paljon voimia Tiiamariia! ♡ Nuo on niin rankkoja kokemuksia. Toivotaan että saatte vielä pian oman pienen käärön! Jos jaksatte yrittää heti kun saa, niin suosittelen. Mulle ainakin lääkärit sanoi että isot on mahdollisuudet tulla heti uudelleen raskaaksi, ja niin tulinkin seuraavasta mahdollisesta kierrosta!
Mulla kesti toipumisessa kauan ja eihän niitä koskaan kokonaan unohda. Nyt kuitenkin näyttäis että saattais onnistua tällä kolmannella kerralla, viiden vuoden yrittämisen jälkeen, että kai kaikki on mahdollista!
 
Lohdutuksen sana, että myös minä raskauduin heti km jälkeisestä kierrosta! :)
 
tiiamariialle :Heartred

EI kai noita tuloksia oo tarve käydä itse lukemassa? Että voi luottaa sitten siihen että neuvolantäti ottaa yhteyttä jos jotain vikana? Eivät ainakaan ultran jälkeen soitelleet, niin on varmaan ainakin ne nt-ultran jutut kunnossa :)
 
Ei kannata turhaan niitä tuloksia kytätä sieltä kannasta.. En tiedä millä viiveellä ne riskiluvut tulis, mut neuvolasta kyllä kertovat. Tosin tässäkin kannattaa miettiä et kysyykö vai ei, allekirjottanut vetäs pienen paniikin niistä kun oli isommat riskit kun esikosta :rolleyes: nyt kyllä jo vähän naurattaa :D
 
Meillä mun asuinkunnassa piti soittaa verikoetulokset ennen ultraa. Ultra on maanantaina ja tiedän kyllä, ettei nuo pelkät verikoe arvot tarkota mitään, mutta kyselin mielenkiinnosta vain :) Enkä mä niistä mitään ressiä ota puoleen enkä toiseen. Ultran jälkeen sitten stressataan jos on tarvis :D
 
Mulle ainakin soitettiin heti seuraavana päivänä ultran jälkeen kun oli laskeneet riskiluvut ja kutsu lisätutkimuksiin. Eli jos ei tuu soittoa niin ne laittaa kirjeellä tulokset, jos ne on normaalit. Näin ainakin Kätilöopistolta sanottiin.
 
Voimia tiiamarialle :Heartred

Kamala siirtyä tästä sitten omaan napaan... Meillä tosiaan eilen nt-ultra ja raahauduin sinne, vaikka edellisiltana ja yönä olikin oksennellut rajusti. Mut hyvin meni, tyyppi heitteli kuperkeikkoja ja esitteli kaikki raajansa niin vauhdilla, ettei kätilö meinannut saada oikein kuvia otettua :hilarious: Ainoo, että vastasi vähän pienempää eli laskettu siirtyi virallisesti lokakuun alkuun, mutta uskon itse siihen, että tämäkin tyyppi on hätähousu ja syntyy jo syyskuun puolella:rolleyes:

Ja mun verikokeet oli jääneet laittamatta eteenpäin, olivat kyllä tallessa, mutta koska eilen viikkoja olikin vaan 11+3, niin pääsin sit uusiin verikokeisiin heti ultran jälkeen, mikä olikin ihan herkkua kun olin pahan olon pelossa ollut syömättä ja juomatta 16h...:banghead:

Että olipahan reissu, mutta onneks pikkutyypillä oli kaikki hyvin ja nt oli pienempi kuin siskollaan aikoinaan, joten en ole huolissani vaikka veriarvojen tulokset tulevat vasta pääsiäisen jälkeen :)
 
Tiiamarialle suuret pahoittelut!!! En oikein osaa muutakaan sanoa..:sad001 jospa se pian tärppäsi uudestaan ja saisitte lapsen syliin asti
 
Tuntuu tyhmältä laittaa tätä suru-uutisten jälkeen.. mutta ultrassa käyty. Sikiö vastasi viikkoa 12+4 ja lasketuksi ajaksi merkattiin 26.9. Niskaturvotusta 0.9mm. Siellä se muru vilkutteli äidilleen ♡

Voi, mä toivoisin että saataisiin huomenna samat uutiset kuin te :Heartred Meillä on (ainakin vielä) sama laskettu aika, 26.9 :Heartred
 
Mulla myös huomenna ultra ja jotenkin jännittää ja pelottaa vielä kun joudun menemään yksin :sorry:
 
Takaisin
Top