Ultra

Siellä se kaveri huito ja melskas menemään niin että kätilöillä oli vaikeuksia saada mittoja ja oikeestaan tarkistaa yhtään mitään Vasta ku oltiin lopettamassa niin hän suvaitsi mennä nukkumaan ja saatiin kunnolla otettua niitä mittoja:happy:
Niskaturvotus 1,2mm ja päästä peppuun 7cm, kaikki näytti oikeen hyvältä:happy:
Lataisin kuvan, mut se oli liian iso tiedosto:bored:
 
Täällä oli tänä aamuna ultra ja siellä oli viikkoja vastaava vauveli. En saanut miestäni ultraan mukaan kun on kuumeessa kotona mutta oma äitini tuli mukaan. Meillä kans ei meinattu saada pää perä mittaa millään kun kaveri liikkui niin kovasti.
 
Täällä ollaan innoissaan, kun sain tänään varattua ajan Suomeen rakenneultraan. Olen sattumalta juuri sopivalla viikolla lomalla siellä ja koska kuulun Suomen sosiaaliturvaan, en malttanut olla käyttämättä tätä tilaisuutta hyväkseni. Kun käy kaikki muut raskausajan käynnit muulla kuin omalla äidinkielellä, tää tuntuu jo nyt ihan luksukselta :) Mutta sitä pitikin tähän liittyen kysyä, että tekeekö rakenneultran yleensä kätilö vai lääkäri? Oma aikani on kuulemma kätilölle. Ei sillä että olisi mitään preferenssiä, mutta täällä asuinmaassa lääkäri tekee kaikki ultrat, joten siksi vähän ihmettelin.
 
Täällä olisi huomenna ultra heti aamusta.. Ristiriitaiset tunteet. Huolettaa mutta kuitenkin enemmän ajatukset pyörivät siinä että huomenna iskostuu se tosiasia että tässä ollaan yksin ja odotetaan. Vauvaa on odotettu melkein viisi vuotta ja nyt kun sitten vauvaa odotan, odotan yksin. Pitäkääs peukut ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin ja selviän tilanteesta suht kunnossa. Ahdistus vain yltyy mitä lähemmäs ultra-aikaa päästään.
 
Mielenkiinnosta, minkälaisia arvoja teillä oli seulaverikokeista S-hcg-B-V ja s-pappa? :)
 
Mä en muista, enkä kiinnittänyt huomiotakaan, kun kerran kaikki oli hyvin. Ei niillä pelkillä arvoilla vissiin niin merkitystä ole.
 
Heeei! Kävin nyt sit kattomassa omakannassa verikokeiden tuloksia... (vaikka muistan lukeneeni täältä ettei kannata lukea itse lukuja) mutta pohdin kuitenkin, että sielä lukee myös: "Lausunto" kohta, jossa lukee mm. viitearvo lopullinen ja viljely negatiivinen... pitäisköhän mun soittaa neuvolaan ja kysyä tarkennuksia? 3.3 olin testeissä eikä vieläkään tuloksia ole tullut postitse tai puhelimitse.
 
Aaa.. siis vielä pitäis siis ilmeisesti odottaa ultraa että tulokset saadaan? Näinkö? .. mie oon vähän ulapalla :)
 
Täällä ei mennyt hyvin, keskeytynyt KM. :sad001 Perjantaina lääkkeillä tyhjennys. Kamalan tyhjä olo.
 
Tiiamariia, olen todella pahoillani. Voimia tyhjennykseen ja surutyöhön ja kaikkeen!
 
Olen pahoillani tiiamariia! Voimia tyhjennykseen, ja toivon teille pikaista uutta tärppiä, itsellä se oli paras lohtu tilanteeseen.
 
Kiitos paljon :Heartred oon pitänyt itteni aika kiireisenä etten oo ehtinyt ajattelemaan asiaa, enkä oo täälläkään käynyt. Nyt tulin kertomaan asiasta ja huomaan että suuri kiukku on pyrkimässä pintaan. Mutta tosiaan aateltiin ainakin yrittää uudelleen heti kun pystyy, kunhan tästä ensin toivutaan.
 
Takaisin
Top