Ultra

Voimia Silkkitassu, meidänkin edellinen raskaus päättyi noin. Itseäni hieman lohdutti se, että luin paljon muiden kokemuksia siitä, kuinka he ovat tulleet heti uudestaan raskaaksi ja kuinka kaikki on sitten mennyt hyvin. Näin se meni sitten itselläkin, ainakin tähän asti. Tsemppiä :Heartred
 
Tässä olis meidän papunen :) Tänään oli eka ultra ja sieltä löytyi hyvin aktiivinen ihmisen alku. Kovasti liikkui. Sydän pamppaili kiivaasti :) Nt normaali, verikokeet meni myöhälle joten pari viikkoa odotellaan vielä niiden tuloksia :Heartred

Lisäys: lääkäri ultrasi myös 4D kuvaa, oli hauska kokemus :)
Rv 12+0
 

Liitteet

  • 2016-03-10 18.44.12-1.jpg
    2016-03-10 18.44.12-1.jpg
    966.9 KB · Katsottu: 105
Eilen oli nt-ultra ja kaikki oli ok. Pikkukaveri ei vaan oikein tykännyt olla tutkittavana :D käänty aina hankalasta asennosta vielä hankalampaan, että olisi luotettavasti mitat saanut otettua. Muahan ei toisaalta haitannut, kun se tarkoitti, että sain ihmetellä vähän kauemmin pientä oliota sisälläni, kun lopulta kuitenkin saatiin kaikki tarvittava tieto kasaan. Ensimmäistä odotan ja on se vaan ihmeellistä mitä kaikkea siellä ultrassa näkyykään!
 
Muko: Meillä oli ihan sama juttu. Kaveri oli semmonen vilperi että meinas tohtorilla olla hankaluuksia saada mittoja. Oli aivan ihanaa kyllä kun sai varmaan 20min kattoo pientä ihmettä :Heartred
 
Voi jummi odotan itse tuota ultraa ja sitä että saan raskaudesta tehdä todellisemman ja kertoa tuleville isovanhemmille :Heartred vielä viikko ja neljä saakutin pitkää päivää!
 
Mä saan vielä viikon jännittää että pääsen nt ultraan odottavan aika oon pitkä :)
 
Mulla ultra keskiviikkoaamulla... Nää viimeiset päivät kyllä matelee, kun viime viikolla oli muutaman kerran niukkaa verivuotoa, muttei lainkaan kipuja, joten mun ultrausfiilis on muuttunut täysin sellaiseksi, että kunhan siellä vain vielä sydän sykkisi....

Tulkaa nyt alkuviikon ultraan menijät sit kertomaan ihania uutisia :) :Heartred
 
Tsempit ultraa jännittäville! Toivottavasti sandy ja sydänkäpynen ja muutkin tulee illalla kertoo hyviä uutisia :)
 
Takaisin
Top